Kasu-_- 30.03.2005 16:40:29 (muokattu 30.03.2005 16:44:21) | |
---|
Olen tässä Les Paulia etsimässä, niin olisikohan tuollaisesta Special Fadedistä mihinkään. Esim. http://www.topsound.fi myy tuollaista aika halvalla (?). Onko kokemuksia näistä 'halvemmista' Gibsoneista? Ja jos tuo ei ole hyvä, niin mitä suosittelisitte Les Pauliksi (mieluiten Gibson, jos vain mahdollista). Noin 1000e olisi hyvä hinta. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry |
dazed 30.03.2005 17:05:19 (muokattu 30.03.2005 17:05:40) | |
---|
No, Studio tulee sit seuraavaks hintahaarukassa vastaan. Ja jos lavassa pitää lukea Gibson, niin ei siinä sit muu auta kun hommata sellainen. Itse olen kokeillut Faded-sarjasta sitä doublecuttia ja se oli kyllä hyvä käteen..tosin siinä oli ne P-90 mikit I`m not a great player, but I can make it howl. |
Hohhoijaa 30.03.2005 17:11:32 (muokattu 30.03.2005 17:11:44) | |
---|
Varteenotettava vaihtoehto olisi kylläkin vaikka Tokain Les Paul-mallisto. jo0 |
Miikathebest 30.03.2005 17:15:50 (muokattu 30.03.2005 17:19:07) | |
---|
LP faded on hyvä kitara soittaa... sopivan tukeva kaula imo. Soundi siinä on aika tumma, mikä on vaan hyvä jos tykkää. Sillä ei vaan lähde vinkuäänet kovin helposti. Suurin miinus siinä on se ettei se ole oikea les paul... jotenkin se vaan vaikuttaa onnettomalta kun siinä on se tasainen vahamömmömikänytonkaanmaalipinnoitus-kansi. |
...And Justice For All 30.03.2005 17:21:04 | |
---|
Hohhoijaa on nerokas tyyppi, hänen mielipiteensä on sama omani kanssa! Eli lähes ytä hyvän ratkasun halvemmalla budjetilla saat ostamalla vaikka Tokain jonkun vintage-lespan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
carlos 30.03.2005 17:41:04 | |
---|
Käytetyt kitarat ovat myöskin erittäin hyviä vaihtoehtoja. Giban studioita löytyy alle tonnilla. Suosittelen myös katsastamaan näitä Tokain kitaroita. Ite ostin moisen muutama kuukausi sitten, eikä ole valittamista ollut. Hinta-saundi/laatu -suhde on ollut mielestäni mainio. I can't hide but I can run for miles |
LaXu 30.03.2005 17:54:49 (muokattu 30.03.2005 17:56:17) | |
---|
En tykkää tippaakaan noista Fadedeista. Mielestäni ylihintaisia ja erittäin keskinkertaisia soundiltaan. Rumiakin ovat. Mieluummin käytetty Gibson LP Studio tai sitten joku japanilainen kopio. Testaa vaikka nuo japanilaiset Tokai Love Rockit ja testaa Gibson LP Studioita ja valitse sitten se, joka kuulostaa parhaalta. |
fox 30.03.2005 18:20:32 | |
---|
mitä suosittelisitte Les Pauliksi (mieluiten Gibson, jos vain mahdollista). Noin 1000e olisi hyvä hinta. Kannattaa katella sitten vaikka LP Studioita, ehkä, jos tuntuu että tuo "faded"-viimeistely ei putoa oikein.. Tuollaisista en kyllä oo kuullu kuin " Tokain Les Paul-mallisto" mutta kyllä noista LoveRockeista myös saattaa löytyä joku hyvä, tosin samoihin hintoihin menee jos siihen ne mikit vaihtaa, varsinkin kun ovat kalliita ne markkinoinnin onnistumisesta johtuen. =) Ja sitten jos riittää "uskallusta" niin voi katsella vaikka Euroopan markkinoita, saattaa sieltä löytää tuohon hintaan jo vaikka mitä jopa Gibsoniltakin. |
Juzzu 30.03.2005 18:33:40 | |
---|
I love the smell of napalm in the morning |
Kasu-_- 30.03.2005 18:38:16 | |
---|
Kiitos neuvoista! Kitarahan tulisi sitten isälle lahjaksi, että se Gibson-teksti siinä olisi aika tärkeä. Se ei kuitenkaan osaa oikein arvostaa noita japseja :/ You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry |
Juzzu 30.03.2005 18:40:44 | |
---|
Kitarahan tulisi sitten isälle lahjaksi, että se Gibson-teksti siinä olisi aika tärkeä. Hmm.. No tuo ratkaisee homman sitten G-merkkiseksi. Eikä käytettykään varmaan ole se paras vaihtoehto lahjaksi, ellei sitten ole joku Gary Mooren bursti tms. I love the smell of napalm in the morning |
fox 30.03.2005 18:48:04 | |
---|
Hmm.. No tuo ratkaisee homman sitten G-merkkiseksi. Eikä käytettykään varmaan ole se paras vaihtoehto lahjaksi, ellei sitten ole joku Gary Mooren bursti tms. Ei kyllä kannattas mitään "celebrity-specimen"iä hommata, tuossahan just oli Lapasen Erkin Firebirdistä juttua.. =) Ei se hyvä käytettykään mun mielestä ole ollenkaan poissuljettu, edes lahjana. Kyä mä ottasin..=) |
Kasu-_- 30.03.2005 19:11:51 | |
---|
Ei se hyvä käytettykään mun mielestä ole ollenkaan poissuljettu, edes lahjana. Kyä mä ottasin..=) Ei käytetty ole missään nimessä poissuljettu. Kyllähän siinä usein saa vähän parempaa laatua halvemmalla. Ja onhan ne tietenkin silloin jo vähän sisäänajettuja. Pientä putsailua ja miniremonttia, niin varmasti sopii lahjaksi. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry |
Les Fender 30.03.2005 20:34:30 | |
---|
Kyllä käytettty on tuollaisella budjetilla mielekkäämpi, ainakin itse isukkina ottaisin mieluumin, se aitoushan oli pääasia. Onkohan tämä faded mukakäytetty ( Edelleenkään en ymmärrä sitä "kultaista" ideaa faded/relic kitaroissa) jonninmoinen vastaveto Fenderin trad, highway, Japan/Meksiko halvempiin malleihin. Halvempaa mallia pitäis tehä, mut ei oikein kehtoo... mitäs tehtäs... Verrattoman hauska muuten se alussa olleen linkin myyntiteksti, vai on käytetyt Gibsonit kirppiskitaroita, heh taidan käydä ihan väärillä kirpputoreilla:o) joo ja käytetyn osto on yhtä vaikeeta kun ydinfysiikka...Ahaa??? |
Trebla 30.03.2005 22:33:57 | |
---|
"Before you play two notes learn how to play one note - and don't play one note unless you've got a reason to play it." - Mark Hollis (1998) |
Fortune 30.03.2005 22:42:39 | |
---|
Ei käytetty ole missään nimessä poissuljettu. Kyllähän siinä usein saa vähän parempaa laatua halvemmalla. Ja onhan ne tietenkin silloin jo vähän sisäänajettuja. Pientä putsailua ja miniremonttia, niin varmasti sopii lahjaksi. Käytetty on ainoa vaihtoehto. Itse itkisin hunajaa, jos saisin lahjoiksi pari iäkkäämpää LePaa lisää. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Joees 30.03.2005 23:42:13 | |
---|
Tonniin jäi hinta. Ei ollut kuin yksi tarjous. Ei edes paha hinta. Olis ilmeisesti pitänyt huutaa vaikka ei rahaakaan ole ;) Juu, kyllä minä varsin mieluusti kelpuuttaisin käytetyn kitaran jos lahjaksi saisin. Groooove is in heart! |
Joees 30.03.2005 23:43:11 | |
---|
Ei edes paha hinta. Olis ilmeisesti pitänyt huutaa vaikka ei rahaakaan ole ;) Juu, kyllä minä varsin mieluusti kelpuuttaisin käytetyn kitaran jos lahjaksi saisin. EDIT: Jopa mieluumin ottaisin käytetyn kuin uuden. Monissa tapauksissa siis. Vaan kyllä ne uudetkin kelpaisi. Vaan ei kukaan osta mulle kitaroita lahjaksi :( Groooove is in heart! |
fox 30.03.2005 23:49:26 | |
---|
Eli lähes ytä hyvän ratkasun halvemmalla budjetilla saat ostamalla vaikka Tokain jonkun vintage-lespan. Vintage Custom model -57Special 940 euroa...siihen 2 humpparia lisää. Ehkä hivenen yli esim. tuon huutokauppa-Gibsonin... Että ei sitä juuri halvemman budjetin kitaraksi oikeen enää voi tuota kopioo nimittää, ihanhan se on hinnakas.. ;) http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/161/lc_80_s.phtml |
Gypsy 31.03.2005 00:18:26 | |
---|
|