slopez 27.03.2005 19:53:36 | |
---|
Moro! Kertokaas nyt kokemuksia tästä vahvistimesta ja jos joku vaikka paljastais että mistä saisi edullisesti? Mietin että kun tässä joskus taas rahoihin pääsee niin uus vahvistin pitää hankkia. Ajattelin että aluksi ostaisin tuohon sitten 2x12 kaapin ja joskus sitte 4x12. Mikä kaappi olisi hinta/laatu suhteeltaan hyvä,edullinen,paras 2x12. Musiikkityyli: emo/rock/pop This road is unclear but it feels like I'm almost home
Finest Our - Will Haven |
jussimus 27.03.2005 21:00:59 | |
---|
Moro! Kertokaas nyt kokemuksia tästä vahvistimesta ja jos joku vaikka paljastais että mistä saisi edullisesti? Mietin että kun tässä joskus taas rahoihin pääsee niin uus vahvistin pitää hankkia. Ajattelin että aluksi ostaisin tuohon sitten 2x12 kaapin ja joskus sitte 4x12. Mikä kaappi olisi hinta/laatu suhteeltaan hyvä,edullinen,paras 2x12. Musiikkityyli: emo/rock/pop Mulla on kyseinen nupukka, ja olen saanut siitä ruuvattua ainakin omasta mielestäni loistosaundit kaikille kolmelle kanavalle. TSL60 on todella monipuolinen vahvari jonka kanssa voi tykittää musatyylejä aika laidasta laitaan, varsinkin jos saundia värittää ylimääräisillä säröpedaaleilla, johon tuskin on kuitenkaan tarvetta jos soittelee emo/rock/poppia. Oma suositukseni kaapiksi TSL:lle on Marsun 1936-kaappi, joka on hinta/laatu-suhteeltaan loistovehje. 4x12"-kaappia tuskin tulet tarvitsemaan, se on lähinnä vain epäkäytännöllinen miehekkäästä koostaan huolimatta ;) Jos haluaa ostaa nupin ja kaapin uutena, niin kannattaa ehdottomasti hakea kamat Malmin DLX Musicista, josta saa Marsuja ainakin Toomannia halvemmalla. |
slopez 27.03.2005 21:24:20 | |
---|
Näyttäis että UK:ssa on monessa liikkeessä aika halpoja noi Marshallit. This road is unclear but it feels like I'm almost home
Miikathebest 27.03.2005 21:36:34 | |
---|
Näyttäis että UK:ssa on monessa liikkeessä aika halpoja noi Marshallit. ne hinnat kun muutat €uroiksi ja lasket päälle kaikki tullit alv:t ja rahtimaksut, niin kylläpä hinta nousee. |
Niskamies 27.03.2005 21:37:29 | |
---|
ne hinnat kun muutat €uroiksi ja lasket päälle kaikki tullit alv:t ja rahtimaksut, niin kylläpä hinta nousee. Eipä tule ALV:ia Englannist tilattaessa. Meitsi on meshissä. |
op87 27.03.2005 21:39:02 | |
---|
Hyvä vehje. Ostin pari viikkoa sitten uutena nuppi version. Suomesta tosiaan nämä irtoaa reippaasti alle toomannin hintojen. En oo päässyt testaamaan vielä kunnolla reeneissä, mutta kerrostalo volyymeillä toimii yllättävänkin hyvin. Soitan sitä marsun 410 kaapin kautta (valvestate sarjan kaappi). Ei ehkä tosiaankaan paras kaappi, mutta rahnaa ei ole vielä parempaankaan. Efektipedaaleita en ite ole tarttenut ton kans just sen takia ku tuo on niin monipuolinen ja tuo 5-toiminen jalkakytkin on toiminut moitteitta, eikä mitään viiveitä kanavan vaihdon yhteydessä oo havaittavissa. Mulla musiikkityylinä hevi/rock/pop että ruuvaamalla potikoita tuo nuppi nöyrtyy ihan mihin vaan. |
slopez 27.03.2005 21:54:16 (muokattu 27.03.2005 22:00:33) | |
---|
ne hinnat kun muutat €uroiksi ja lasket päälle kaikki tullit alv:t ja rahtimaksut, niin kylläpä hinta nousee. Totapa vähän meinailinkin,että eipä ne hinnat niin hyviltä loppuviimein kuulostakaan,kun tosiaan noita lisiä tulee. Nuppi on maksaa siinä 500£ molemmin puolin UK:ssa,mikä tarkottaa semmosta yli 700 euroa. Mitähän mahtais tulla loppuhinnaksi jos sieltä tilais. Kuitenkin aina pitäs tietty mahdollisimman edullisesti saada,joten tilaan sen tosiaa ulkomailta jos on tarvis. EDIT: Tosiaan huomasin,että jopa täs etelä-pohjanmaalla niin Top Soundis Seinäjoella kys. nuppi maksaa 1011e,sivuilta katoin.Sitä varmasti saisi vielä tingattuakin siitä.Thomannilla maksaa 1145e. This road is unclear but it feels like I'm almost home
slopez 27.03.2005 22:50:47 (muokattu 28.03.2005 19:11:20) | |
---|
Miten muuten JCM 900, onko se mitään TSL 60 rinnalla.Mikkä yleensä noista JCM 900:sta on hyviä? EDIT: Mitä niistä käytettyinä on järkevää maksaa? EDIT: Sanokaas jotain tohon JCM900 asiaan. Onko se mistää kotoosi? This road is unclear but it feels like I'm almost home
slopez 28.03.2005 19:11:56 | |
---|
Noh, sanokaas nyt jotain? This road is unclear but it feels like I'm almost home
Kassu 28.03.2005 19:18:07 | |
---|
Miten muuten JCM 900, onko se mitään TSL 60 rinnalla.Mikkä yleensä noista JCM 900:sta on hyviä? EDIT: Mitä niistä käytettyinä on järkevää maksaa? EDIT: Sanokaas jotain tohon JCM900 asiaan. Onko se mistää kotoosi? On se hyfä siinä missä muutkin, en tiedä pärjääkö TSL60:lle kun en oo sitä kokeillut. |
mrk 28.03.2005 19:22:23 | |
---|
Totapa vähän meinailinkin,että eipä ne hinnat niin hyviltä loppuviimein kuulostakaan,kun tosiaan noita lisiä tulee. Nuppi on maksaa siinä 500£ molemmin puolin UK:ssa,mikä tarkottaa semmosta yli 700 euroa. Mitähän mahtais tulla loppuhinnaksi jos sieltä tilais. Nupin hinta + postikulut. "What would we be without wishful thinking" |
slopez 28.03.2005 19:59:51 | |
---|
Nupin hinta + postikulut. No niih, no eiköhän se sitten kannata tilata sieltä UK:sta. Tuskin Suomesta sentäs 700 eurolla saa. This road is unclear but it feels like I'm almost home
Da Make 28.03.2005 22:55:24 | |
---|
No niih, no eiköhän se sitten kannata tilata sieltä UK:sta. Tuskin Suomesta sentäs 700 eurolla saa. Itse haluan ainakin kunnon asiakas palvelun, takuu huollot jne. Mielellään lähimmästä liikkeestä. DLX on kyllä hyvä kauppa jos Marshallista on kiinostunut. |
slopez 28.03.2005 23:09:48 | |
---|
Itse haluan ainakin kunnon asiakas palvelun, takuu huollot jne. Mielellään lähimmästä liikkeestä. DLX on kyllä hyvä kauppa jos Marshallista on kiinostunut. Toi on kyllä totta, mutta kuitenkin. Raha on kuitenkin aika tiukilla näinä päivinä. This road is unclear but it feels like I'm almost home
JuSu 29.03.2005 09:41:54 | |
---|
Minä olen myyrä. |
Niskamies 01.04.2005 23:30:05 | |
---|
Osaisikos joku sanoa millanen toi TSL60:n puhdas kanava on? Marshallin säröistä diggailen todella paljon, mutta puhtaasta en ole diggaillut niillä marsuilla mitä olen soittanut. Meitsi on meshissä. |
jussimus 01.04.2005 23:51:32 | |
---|
Osaisikos joku sanoa millanen toi TSL60:n puhdas kanava on? Marshallin säröistä diggailen todella paljon, mutta puhtaasta en ole diggaillut niillä marsuilla mitä olen soittanut. Helvetin hyvä. Mun mielestä. Ei ehkä jonkun toisen mielestä. |
Da Make 01.04.2005 23:54:26 | |
---|
Mun yksikanavaisessa plexissä on paras kliinisoundi mun korvaan. Sellainen tosi aito kliini, ei ihan niinkään sterilisoitu fenkku kliini. |
J-PPP 02.04.2005 10:57:05 | |
---|
|