Aihe: Uusi vai vanha Tech 21 TM 60?
1
aksiom
05.04.2005 21:43:18
Olen tullut siihen tulokseen että hankin Tech 21 Trademark 60 vahvistimen ja köyhä opiskelija kun olen, kaikki pitää selvittää viimeiseen.

Kun ei ole kyse perus putkipelistä, kysymys kuuluukin: Onko esim. 3 vuotta vanhan yksilön ostaminen kannattavaa? Uuden saisi reilulla 600e:llä ja vanhojen hinnat pyörivät 400 euron tienoilla. Missä häviän jos ostan vanhan yksilön (olettaen että en joudu täysin kusetuksen kohteeksi). Mikä tuliterässä yksilössä on parempaa ja miksi? Ovatko td60 mallit kehittyneet viime vuosina ja uusi tällöin sisältää jotain mikä vanhemmasta mallista puuttuu?

Vanhojen ja uusien eroista on varmasti puhuttu, mutta haku ei auttanut vaikka vartin sen kanssa sähläsinkin.
seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova. -Tommi Liimatta
jami87
05.04.2005 21:56:04
Ostin joku aika sitten about seittemän vuotta vanhan TM60:n, maksoin jonkin verran liikaa (okei, paljon), mutta en kadu yhtään. En oo vaihtamassa pois lähiaikoina. Huippupeli on. Niin juu, ja ulospäin tossa ei näyttäis olevan mitään vähemmän ku uudessa. Tiä sitten, mitä sisältä löytyis eroja...
I'm Rock, but I don't Roll... URKK #1 Pastilli?
Fide
06.04.2005 08:58:39 (muokattu 06.04.2005 09:00:59)

Minulla oli muutaman vuoden tuo 60. Ostin uutena ja laitoin minua ärsyttävien piirteiden tähden kiertoon.

Käsittääkseni malli ei ole kokenut vuosien saatossa mitään mullistavaa, ja peli on kaikkinensa hyvin varmatoimisen maineessa. Muistaakseni alkupään vehkeissä oli jonkin verran laatuongelmia. Juotosten laatu???

Eli peli meni mykäksi ja takuuhuollon kautta maahantuoja palautti toimivan rakkineen... en ole noihin takuukäynteihin kuullut koskaan mitään pätevää selitystä, mutta käsittääkseni jälleen tuon takuuhuollon jälkeen pelit on toimineet moitteetta.

Tämä kaikki on sitten aika mutua... mutta jos käytettyä ostat, voisit kyllä kysäistä onko peli koskaan käynyt huollossa. Jälleen olen nimittäin antanut kertoa itselleni, että noiden vaffareiden kotelointi on luokkaa "pidä-tee-se-itse-mies-ulkona".

Mutta itse tähtäisin kyllä käytetyyn
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Da Make
06.04.2005 11:02:47 (muokattu 06.04.2005 11:02:57)
Vanhoissa esiintyi sitä resonointia, joka on peräisin sen itse vahvistin osan (metallia) löyhästi mitoitetusta kiinytyksestä. Korjattavissa edullisesti esim. pehmustetulla kaksipuolisella teipillä yleensä. Joskus se resonointi ei vaan kaikkoa sitten millään. Uudemmissa versioissa ei ole tullut vastaan tällaista.
"Oh Yeah! E-minor!" - Patrick (from Sponge Bob) Katso omat plussasi täältä!
jami87
06.04.2005 14:22:01
Vanhoissa esiintyi sitä resonointia, joka on peräisin sen itse vahvistin osan (metallia) löyhästi mitoitetusta kiinytyksestä. Korjattavissa edullisesti esim. pehmustetulla kaksipuolisella teipillä yleensä. Joskus se resonointi ei vaan kaikkoa sitten millään. Uudemmissa versioissa ei ole tullut vastaan tällaista.

Jep, kylläpä tuo tuntuu vähäsen huojahtelevan, ku just koitin. Tänäänpä illalla väkerrettävää. Ei tartte lukea kokeeseen. :P
I'm Rock, but I don't Roll... URKK #1 Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)