SirElwood 04.04.2005 15:52:11 | |
---|
Omat kokemukseni ovat tällaisia: Pastrami overdrive: Tiasin kaksi, toisen saksasta, toisen SoitinLaineelta. Molemmat jo uutena rikki. Toisessa katkaisia ei toimi, toisesta ei mene signaali läpi. Loistavaa. Chili Dog octave: Pedaalissa on ihmeellinen "latenssi" eli ei reagoi soittoon oikein, vaan oktaavi efekti tulee viiveellä, ja täysin satunnaisesti. -> What? Grilled Cheese Distortion: Tämä toimii! Eikä ole valittamista. Tuner Pedal: Hieno valaistu näyttö ja hankala käyttää. Osoitin seikkailee varsin villisti, ja on hyvin hankala saada pysähtymään mihinkään kohtaan, vireessä tai ei. Ongelma on siis se, että saan kitaran tarkempaan vireeseen korvakuulolla, kun tuolla pedaalilla. Olen jossain vaiheessa omistanut varmaan jokaisen noista mini pedaaleista, jopa se padaali case on jossain tallessa.. :) Mutta nyt ajattelin kysellä tästä, kun noita rojuja pengoin ja tuli mieleen.. Eli, onko teillä muilla kokemuksia näistä pedaaleista? Ja millaisia kokemuksia? |
Artist 04.04.2005 15:54:11 | |
---|
Mulla on Tuna Melt tremolo. Thomannilta tilasin, kun oli halpa. Hyvin toiminut, ja kuulostaa justiinsa siltä, miltä pitääkin. Ei valittamista. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
konehes 04.04.2005 15:57:39 | |
---|
Hash Browns Flanger Thomannilta tilasin, 38€. Hyvänkuuloinen ja pehmeä, mutta varsin mieto flanger. Poljettavaan nappulaan on vain aika vaikea osua, jos on potikkasuojus päällä. Ei sitä uskalla poiskaan ottaa, sillä potikat ovat niin heppoisesti kiinni, että ne lähteen taivaan tuuliin jos kenkä osuu niihin. Hyvä ostos kuitenkin. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
la m quina 04.04.2005 16:09:59 | |
---|
Onko se pikku-eq mistään kotoisin? Fish & chips? |
Jaristoteles 04.04.2005 16:13:53 | |
---|
Minä omistin kerran puolentoista viikon ajan Danelectron Black Licoricen. Beyond metal sanoo mainoslause ja niin sanon minäkin. Joko en osannut käyttää sitä tai se ei sopinut muuhun kalustooni, mutta yhtään mitään sillä ei kyllä tehnyt. "Särö" oli pienimmilläkin asetuksilla pelkkää vinkumista ja meteliä. |
Anti 04.04.2005 16:29:25 | |
---|
Joo, veikkaisin että nuo aivan halvimmat säröt ei kovinkaan hyviä ole. Wasabi-sarjan distortion sen sijaan on jo oiva väline vaikkei sekään kovin kallis ole. kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
Hannu H. 04.04.2005 16:52:52 | |
---|
fish&chips tossa laudassa roikkuu. Ihan toimiva peli, ei väritä soundia mielestäni kovinkaan paljoa. Kohisee jonkinverran ja varpailla tökkii helposti namikat persiilleen. "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Sintti 04.04.2005 17:01:52 (muokattu 04.04.2005 17:02:30) | |
---|
fish&chips tossa laudassa roikkuu. Ihan toimiva peli, ei väritä soundia mielestäni kovinkaan paljoa. Kohisee jonkinverran ja varpailla tökkii helposti namikat persiilleen. Mutta pelittää kumminki? Tuota oon vähän katellu, kun joku sooloboostaaja pitäsi hommata. Kestääkö se mitään? Ajattelin vaan, kun keikalla tinttaa pedaalia oikeen kunnolla jättimäiset maiharit jalassa (pohjan leveys lähentelee varmaan kahta metriä ja paino viittä kiloa :), niin ei paljoo jää jälelle heikommasta pedaalista! xD Vai ostaiskohan tuota suosiolla bossin? :) Don't be stoopid now! |
PoLFus 04.04.2005 18:03:36 | |
---|
Mutta pelittää kumminki? Tuota oon vähän katellu, kun joku sooloboostaaja pitäsi hommata. Kestääkö se mitään? Ajattelin vaan, kun keikalla tinttaa pedaalia oikeen kunnolla jättimäiset maiharit jalassa (pohjan leveys lähentelee varmaan kahta metriä ja paino viittä kiloa :), niin ei paljoo jää jälelle heikommasta pedaalista! xD Vai ostaiskohan tuota suosiolla bossin? :) Osta multa pois tuo dano. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Max 04.04.2005 20:25:17 | |
---|
Mulla on Tuna Melt tremolo. Thomannilta tilasin, kun oli halpa. Hyvin toiminut, ja kuulostaa justiinsa siltä, miltä pitääkin. Ei valittamista. Samoin!! Kaiken takana on nainen... |
DJKaaos 04.04.2005 20:48:45 | |
---|
Mulla on Tuna Melt tremolo. Thomannilta tilasin, kun oli halpa. Hyvin toiminut, ja kuulostaa justiinsa siltä, miltä pitääkin. Ei valittamista. samaa mieltä minäkin. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
msm40 04.04.2005 20:55:02 | |
---|
Mulla on Tuna Melt tremolo. Thomannilta tilasin, kun oli halpa. Hyvin toiminut, ja kuulostaa justiinsa siltä, miltä pitääkin. Ei valittamista. Minä myös. All you really need is your imagination... And few pedals... |
Jormaz 04.04.2005 21:13:42 | |
---|
Mullon fisu. Särön buustaukseen oon käyttäny. Toimii, muista ei kokemusta. Halpakin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Exhausted 04.04.2005 21:27:56 | |
---|
mulla oli Pepperoni Phaser laudassa pari vuotta. Ihan hyvä perus Phase 90-kopio. En tiedä kuuluuko asiaan, mutta se särötti/boostasi signaalia niin ettei puhtaalla saundilla voinut soittaa, mutta särön perässä/efektilenkissä oli aika nam. |
LaXu 04.04.2005 21:30:25 (muokattu 04.04.2005 21:30:36) | |
---|
Mulla oli Grilled Cheese Distortion joskus. Se oli kunnon "Nirvana in a box" vekotin. ;) |
kimmokel 04.04.2005 21:31:59 | |
---|
Kaverilla on Pastrami ja se ainakin on ihan hyvä peli. Laneyta sillä koitin buustailla ja aika hyvät säröt sai jo pikku säädöllä irti. Säröt oli sellaset aika hyvin murisevat mutta pikkusen epäselvät. Sellainen hyvä rähinasärö siis irtos. Mun mielestä siis tuo Pastrami ainakin on todella hyvä pedaali hintaisekseen. Restless and Wild |
Spike 04.04.2005 21:32:47 | |
---|
French Toast löytyy. Elikkä Fuzz/Octaver. Toiminut moitteettomasti, mutta muovikuoressa on halkeama alhaalla reunassa. Siinä kohtaa mistä poljetaan. Muuten toiminut palvellut hyvin tarkoituksessaan, eli tuomaan tollasta överisoundia sopiviin paikkoihin, lähinnä johonki liideihin ja riffeihin. Ja toimi hyvin Vox AD30VT:n UK80's (tais olla jcm800) mallinnuksen edessä kaikki särö auki. Sai sellasen kivan übersäröpörinän. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Hannu H. 04.04.2005 21:52:21 | |
---|
Mutta pelittää kumminki? Tuota oon vähän katellu, kun joku sooloboostaaja pitäsi hommata. Kestääkö se mitään? Ajattelin vaan, kun keikalla tinttaa pedaalia oikeen kunnolla jättimäiset maiharit jalassa (pohjan leveys lähentelee varmaan kahta metriä ja paino viittä kiloa :), niin ei paljoo jää jälelle heikommasta pedaalista! xD Vai ostaiskohan tuota suosiolla bossin? :) No hyvin näillä mun 48 popoilla ainakin tota on reeneissä polkenu ja hyvin jo puolvuotta pelittäny... :) "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Eemil 04.04.2005 23:12:42 (muokattu 04.04.2005 23:13:11) | |
---|
Mulla oli Milkshake, eli chorus. En tiedä oliko yksilössäni vikaa mutta choruksen vibessä tuli yläpäässä selvästi tappi vastaan ennenkuin uusi kierto lähti liikkelle. Eli ei pyörinyt sujuvasti. Muuten sanoisin että saundi oli aika paljonkin mun makuun. Hyvä pedaali hintaisekseen mutta aika hauras 100-kiloiselle miehelle. Edit: Niin, ja se buustasi volumea samalla aika lailla kun efektin polkaisi päälle. "Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles
K100 #2
Ärlä #018 |
Pertsa 05.04.2005 13:13:35 | |
---|
Tuna Melt tremolo on hyvä pedaali, varsinkin hintaisekseen. Pari vuotta on ollut laudassa kiinni ja toistaiseksi on hyvin pelittänyt. Oikeasti hyvän kuuloinen tremolo. |