JakeScary 31.05.2017 15:26:12 | |
---|
Tuollainen etuaste tuli vastaan sattumalta. Ei aivan uusi kapistus ole kyseessä, mutta ei ainakaan tällä foorumilla ole paljon asiasta puhuttu tai sitten en hakua osaa käyttää. Kysessä on siis ymmärrykseni mukaan ipadilla tai vastaavalla ohjattava kitaraetuaste, jonka pitäisi kai toimia pienellä latenssilla olkkaristereoiden kanssa. Olen jo jonkin aikaa pohtinut miten saisin simppelisti olohuoneeseen jamittelumahdollisuuden ja tämä nyt ainakin väittää toimivansa. Line6 UX1 on palvellut hyvin jo vuosia työhuoneen puolella ja en ole siitä valittamista löytänyt. Onko kenelläkään kokemuksia? Rofl |
tu_1922 31.05.2017 21:31:25 | |
---|
Mulla on amplifi tt ollut nyt pari vuotta ja melkoisen monipuolinen laite ainakin näin kotisoittoihin. Line6:sen tyyliin sopien kaiken maailman mallinnuksia löytyy ja omaan käyttöön soveltuvia soundimaailmoja pystyy muokkaamaan suht helposti ihan kännykällä, jos ei laitteen tai muiden käyttäjien tekemät presetit kelpaa. Ite olen pyöritellyt tuota kuulokkeiden kautta ja aivan mallikkaasti pelannut. Soundi nyt on hieman kliini ja ei varmaankaan täytä hifikorvan laatuvaatimuksia, mutta itselle ollut ainakin enemmän kuin sopiva. Laitteeseen saa kiinni, jonkun fbv-laudoista, mutta itse en ole kokenut tuota tarpeelliseksi. 140€ kärsin tuosta muutama vuosi sitten ja harvoja laitteita, joka ei ole lähtenyt uudestaan kierrätykseen. Taustat pystyy pyörittämään kännykästä/tabletista ja sujuu melko helposti laitteen oman appsin kautta. Omassa kategoriassaan erittäin varteenotettava vaihtoehto ja sopii omiin kotisoittoihin oivallisesti. Soundi lähtee pedaaleista. |
tommium 01.06.2017 14:14:44 (muokattu 02.06.2017 13:43:02) | |
---|
Mulla oli myös tuo TT versio pari kuukautta. Oikein mainio laite ja monipuolinen. Hyviä soundeja löytyy valmiina laitteesta ja muiden käyttäjien tekeminä haun avulla. Niitä voi sitten helposti käyttää vaikka omien säätöjen pohjina. Soittaa musat puhelimesta/tabletista tai vaikka Youtubesta bluetoothin kautta. Itselläni oli kytkettynä hyviin Creativen T40 kaiutinpariin ja hyvältä kyllä kuullosti. Itselläni oli käytössä Android tabletti ja puhelin, joissa Amplifi Remote softa ohjaukseen. Välillä bluetooth yhteys jonkin verran tökki/pätki. Apple version toimivuudesta ei ole kokemusta. Myös presettien vaihdossa on viivettä sekunnin verran mutta eipä sekään kotisoittelussa haitannut. Myin tuon TT version pois mutta hommasin joku aika sitten Amplifi FX100 pedaaliversion, koska sen verran kiva laite/systeemi tuo oli. Tuota TT versiota sai vielä jokin aika sitten Thomannilta 99€ hintaan mutta nyt näköjään poistunut heiltä valikoimasta. "...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay!" |
Umas 02.06.2017 08:27:29 | |
---|
Aivan loistava kapistus roudausta karttavalle soittajalle. Itse käytän tuota kotona, reeniksella ja keikoillakin. Bändin kans soittaessa olen käyttänyt pääteasteena ehx magnumia. Mallinnokset soundaa hyvältä ja reagoivat hyvin soittodynamiikkaan ja kitaran kontrolleihin. Möö |
Kefiiri 02.06.2017 08:54:14 (muokattu 02.06.2017 08:55:42) | |
---|
------------ En ole musiikin asiantuntija. |