yanera 15.05.2017 19:46:47 | |
---|
Olen soittanut kitaraa jo jonkin aikaa. Mulla on kaikki kitarat modifoituja ja 1. kpl Suomi customi löytyy, minkä olen teettänyt eräältä tuttavalta vuonna 1998. Kitaroita saa valmiina kaupasta, mutta ei ihan sellaista minkä itse haluaisi modifoinniksi menee. Olen ajatellut tilata itselleni uuden kitaran mm. Fender Custom shopista, ehkäpä Master Buildina. Olin tänään yhteydessä DLX musikkiin ja sellaisen hinnaksi tulisi n. 3000-4000€. Sitten ajattelin, että myös Ruokankaalta tilata customia. Olisiko teillä suositella jotain toista rakentajaa, esim täältä koti Suomesta? Toki toi Fender Custom Shop on päällimmäisenä mielessä. Voin laittaa tänne specksejä, jos tulee kysyttävää. EN OLE TILAAMASSA TÄTÄ KITARAA JUURI NYT LÄHIAIKOINA! Sarvipäinen piru on hyvä ystävä. Sitä kunnioittaa kaikki. |
perttime 15.05.2017 20:37:59 (muokattu 15.05.2017 20:51:27) | |
---|
|
LaMotta 15.05.2017 20:40:06 | |
---|
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
yanera 15.05.2017 21:20:17 | |
---|
Specksejä olisi: Stratocaster body yhdestä puusta. Valkoinen tai kerman värinen. Vaahtera kaula. Reverse Head! 24 nauhaa. 22:kin kelpaa. Pultti kaula. Tallana Wilkinson tremolo tai Fender American Standard, tai laadullisesti ja ominaisuuksisltaan vastaava. Saa olla ns. "kelluvana", kuten jossain Music Man:eissa on. Ei Floikkaa! Jos teettäisin 2kpl kitaroita, niin toiseen tulisi tremolo systeemiksi Kahler! Virittimet Gotoh, tai Wilkinson lukittavat. Mikkeinä 2 kpl humbuckereita. Dimarzio X2N tallaan ja Tone Zone Kaulaan. Tuollaisilla olisi tarkoitus lähteä liikkeelle. Sarvipäinen piru on hyvä ystävä. Sitä kunnioittaa kaikki. |
Jucciz 15.05.2017 22:12:07 (muokattu 15.05.2017 22:14:23) | |
---|
https://www.gasguitarworks.fi/ Tuolla teetin elämäni ensimmäisen mittatilauskitarani viime vuonna ja sen verran hyvä tuli, että kaksi kitaraa on jo lisää jonossa. Voin suositella lämpimästi. Työnjälki, materiaalit ja asiakaspalvelu ovat aivan omaa luokkaansa, soita ihmeessä Pekalle ja kysy tarjous! |
yanera 15.05.2017 22:37:19 | |
---|
Jucciz: https://www.gasguitarworks.fi/ Tuolla teetin elämäni ensimmäisen mittatilauskitarani viime vuonna ja sen verran hyvä tuli, että kaksi kitaraa on jo lisää jonossa. Voin suositella lämpimästi. Työnjälki, materiaalit ja asiakaspalvelu ovat aivan omaa luokkaansa, soita ihmeessä Pekalle ja kysy tarjous! Kiitos vastauksesta. Laitoin viestiä Pekalle! Sarvipäinen piru on hyvä ystävä. Sitä kunnioittaa kaikki. |
askomiko 16.05.2017 13:34:43 | |
---|
Ne muutamat Fender Custom Shopit mitä on rämpytellyt, on olleet ihan kelvollisia vehkeitä, mutta ei mitään tajuntaa järisyttävää. Sen sijaan kotimaiset customit on olleet pääsääntönä erityisen erinomaisia. Kun soittopeliä etsii, vahva suositus on sikäli helppo antaa, eikun vaan lähimmälle sopivalle rakentajalle asioimaan. Jälleenmyyntiarvossa Fenderi vie voiton, mutta elämä on valintoja, eikä sitä omaa sulle tehtyä superkeppiä raaski myydä kuitenkaan koskaan. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
mopar 16.05.2017 18:45:53 (muokattu 16.05.2017 18:49:08) | |
---|
|
yanera 16.05.2017 20:00:45 | |
---|
Entä jos ei tilaa mitään ja saa kuitenkin laskun? |