paristo 09.04.2005 17:52:40 (muokattu 09.04.2005 17:53:30) | |
---|
onko kukaan kokeillu, että onko toi paristo mahdollista vaihtaa silloin ku laitteessa on virta päällä.. jottei kaikki presetit katoaisi.!? ei sillä että olisi liikaa vaivaa asettaa uudet soundit kohdilleen, mutta helpottaisihan se pikkusen.! Selvästi pidemmälle.. |
ReBeat 09.04.2005 20:09:33 | |
---|
Sori jos tästä ei ole apua, mutta mikäli sulla on tietsikka ja sopiva välijohto, niin V-Amp Pro:lla pystyy siirtämään presetit talteen tietokoneelle jolta ne voisi siirtää sitten takaisinkin. Tällä ohjelmalla luultavasti onnistuisi tuokin homma: http://www.midiox.com/Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
juhist 09.04.2005 21:52:31 | |
---|
Tavallisen kanssa ainakin vaihdoin ns. virrat päällä ton patterin, niin eiköhän se onnistune. Ja joo noi on kyllä käteviä noi ohjelmat... Jack Black on nero! |
paristo 10.04.2005 16:40:11 (muokattu 10.04.2005 16:40:49) | |
---|
tietsikka ja sopiva välijohto, niin V-Amp Pro:lla pystyy siirtämään presetit talteen tietokoneelle jolta ne voisi siirtää sitten takaisinkin. mitäs tarvii olla etta v-ampin saa kiinni tietokoneeseen.. mulla on tuommonen Edirolin UA-1000 äänikortti jossa on noi midi liitännät, onnistuuko sillä vai onko hommattava jokin muu laite.! Selvästi pidemmälle.. |
ReBeat 10.04.2005 21:00:32 (muokattu 10.04.2005 21:03:21) | |
---|
Edirolin UA-1000 äänikortti jossa on noi midi liitännät Kyllä sen pitäis onnistua sillä. Sekä äänikortissa että V-Amp Pro:ssa näyttää olevan MIDI IN että MIDI OUT joten ei pitäisi olla kytkentöjen osalta estettä. Kun on tarkoitus dumpata asetukset Behringeristä koneelle, niin Behringerin midi outista äänikortin midi inniin johto (ihan tavallinen 5-pin midi-johto) ja sitten vaan kokeilemaan. Koneelta presettejä palautettaessa liitännät toisin päin. Behringerin manuaalista kohdasta 8.3.1 löytyy tuohon dumppailuun liittyvä infopätkä. Mulla oli äänikortissa vain joystick-liitäntä ja laitoin siihen johdon, jonka toisessa päässä oli MIDI IN ja MIDI OUT. Tuolla MIDI-OX:lla sitten olen tallennellut TC:n prossun presettejä ja muistaakseni myös Rocktron VooduValven presettejä. Ohjelma näytti ensin monimutkaiselta, mutta jopa minä hokasin miten se toimii joten ei huolta. Kun sillä on tarkoitus vastaanottaa presettejä, niin se laitetaan valmiustilaan odottamaan midi-datan saapumista. Sitten painetaan kitaraprossusta (tai vastaavasta) jotain vihoviimeistä entteriä minkä seurauksena laite alkaa kopioida presettejä tietokoneelle. MIDI-OX:n ruudulla alkaa vilistää dataa ja tuota pikaa homma on valmis. Mikäli on tarkoitus tehdä homma toisin päin, niin vastaavasti kitaraprossun voi laitteesta riippuen joutua laittamaan valikoiden kautta jonkinlaiseen valmiustilaan jotta se osaa ottaa presetit vastaan. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
paristo 11.04.2005 13:32:52 | |
---|
noni, täähän helpotti suuresti.. ja sitten eikun kokeileen..! Selvästi pidemmälle.. |