Aihe: Gio Ibanez stratotyyppisen kitaran tallasekoilut
1
Khassera
09.04.2005 16:54:09
Elikkäs mulla on kaverilla tällanen Gio Ibanezin Stratocastertyyppinen skitta jossa no talla pompannu pystyyn jostai syystä. Tallaa pitelee kaks jousta, elikkä kysymys kuuluu onko vika jousien löystymisestä vai onko vika mahollisesti liian paksuista kielistä että se talla ei pysy alhaalla? Jos ei niin missä ja miten asia korjataan?
Repikääpä tästä.
Billsner
09.04.2005 17:00:43
Tallaa pitelee kaks jousta, elikkä kysymys kuuluu onko vika jousien löystymisestä vai onko vika mahollisesti liian paksuista kielistä että se talla ei pysy alhaalla? Jos ei niin missä ja miten asia korjataan?

Millaiset kielet sulla aiemmin oli? Entä millaiset nykyään? Itsellä Iba teki saman kun vaihdoin kitaraan "huomattavasti" paksummat kielet. Lisäsin jousia ja kiristin ruuveja jossa jouset lepää (en minä sen oikeaa nimeä tiedä). Auttoi.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Hohhoijaa
09.04.2005 17:01:52
Jep, lisää jousia ja ruuvit kireämmälle.
biibob
10.04.2005 18:13:53
Mulla on samanlainen kitara. Joskus kun sen ostin ensimmäisenä kitaranani, niin ei ollut kammen käyttö vielä tuttua. Niinpä vempasin sillä melko kovaa ja talla jäi ylä asentoon. Itse painoin sen tallan reilusti vain takaisin paikoilleen, ja hyvin on nyt jo muutaman vuoden toiminut. Tosin en ota mitään vastuuta, jos jotain odottamatonta tapahtuu.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)