mikel 25.01.2005 12:52:56 | |
---|
Niin se ruuvattava kellonnäköinen läppä on päässyt mysteerisesti katoamaan kaularaudan säädön jäljiltä ja hakusessa olisi uusi samanlainen. Onko tietoa mitä maksaa ja millä nimellä sekä mistä kannattaisi netistä etsiä? |
Jucciz 25.01.2005 12:55:13 (muokattu 25.01.2005 12:56:16) | |
---|
Hakusana voisi olla vaikkapa: Les Paul Custom truss rod cover Maksaa muutaman euron, mikä sinänsä on ryöstöhinta tuommoisesta pienestä kappaleesta. Voi olla, että joudut tilaamaan Jenkeistä asti. Kannattaa katsastaa eBay: www.ebay.de |
Juzzu 25.01.2005 12:57:19 | |
---|
Onko tietoa mitä maksaa ja millä nimellä sekä mistä kannattaisi netistä etsiä? Tarkasta ensin lähikauppasi. Jos ei tarvike-läpyskä kelpaa, haluat moisen oikeilla teksteillä, soita vaikka Gibsonin maahantuojalle ja kysy löytyiskö korvaavaa. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
LesPaul70 25.01.2005 13:00:24 | |
---|
Into-Luthmann myy varaosina jokseenkin kaikkia Gibson Les Paulien osia, myös kaularaudan kansia. Mutta hinta sitten onkin luokkaa "ei naurata". Ei todellakaan mikään pari euroa. "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
Geetar 25.01.2005 13:08:17 | |
---|
Juu, ei se hinta kaupoissa mikään pieni ole. Muistaakseni joskus kyselin Les Pauliini (Classic) vastaavaa muovinpalasta. Kaupassa ei ollut ja vain Custom-malliin oli hinnasto. Oli muistaakseni yli 20€... varmaan löytyy tinkaamisvaraa.. Keep practising |
Kassu 25.01.2005 15:02:44 | |
---|
Mene ruuvaamaan jostain kitarasta irti. |
Crossroad 25.01.2005 16:58:12 | |
---|
into-luthman kuvastossa on hinta 26e.. |
Jucciz 25.01.2005 17:32:53 | |
---|
into-luthman kuvastossa on hinta 26e.. Kyllä siinä tule muoville kilohintaa. |
Hohhoijaa 25.01.2005 17:34:07 | |
---|
Tuossa tilanteessa minä ainakin kelpuuttaisin halvan, musiikkikaupasta ostetun muovinpalasen. Kalamies #12 >-)))> |
Kassu 25.01.2005 17:58:16 | |
---|
Tuossa tilanteessa minä ainakin kelpuuttaisin halvan, musiikkikaupasta ostetun muovinpalasen. Tuossa tilanteessa minä ruuvaisin sen jonkun muun kitarasta irti. |
Juzzu 25.01.2005 18:05:42 | |
---|
Tuossa tilanteessa minä ruuvaisin sen jonkun muun kitarasta irti. Tuossa tilanteessa joku ruuvailis axea nekkuun siihen malliin että tulis oikein Custom-muotoilu. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
skebajaba 25.01.2005 18:05:55 | |
---|
Tuossa tilanteessa minä ruuvaisin sen jonkun muun kitarasta irti. bisness idea!!! käy kokeilemassa joka kaupassa customia ja pöllii samalla sen biusan mukaansa ja myy sitten niitä 15 eurolla...tuskin vaan on kysyntää niin paljoa noille, mut voihan sitä aina sanoo et on jostain 59 customista ja skittas ei voi olla hyvä ilman tätä, niinkuin se yksi jannu siellä ebayssä möi mikin kehyksiä 10.000 dollarilla tms. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Kassu 25.01.2005 18:07:47 | |
---|
bisness idea!!! käy kokeilemassa joka kaupassa customia ja pöllii samalla sen biusan mukaansa ja myy sitten niitä 15 eurolla...tuskin vaan on kysyntää niin paljoa noille, mut voihan sitä aina sanoo et on jostain 59 customista ja skittas ei voi olla hyvä ilman tätä, niinkuin se yksi jannu siellä ebayssä möi mikin kehyksiä 10.000 dollarilla tms. Pentele, pitää kokeilla. No jos mennään lauantaina yhdessä vaikka kitarapajalle? |
skebajaba 25.01.2005 18:09:05 | |
---|
Pentele, pitää kokeilla. No jos mennään lauantaina yhdessä vaikka kitarapajalle? joo ihmeessä, mä venaan ulkona ku käyt ruuvaamassa osat ja sit pistitetään voitot puoliksi...eiks jeh? =) -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Kassu 25.01.2005 18:09:54 | |
---|
joo ihmeessä, mä venaan ulkona ku käyt ruuvaamassa osat ja sit pistitetään voitot puoliksi...eiks jeh? =) Sä voisit vaikka sammua tiskille ja harhauttaa tai jotain. |
skebajaba 25.01.2005 20:34:40 (muokattu 25.01.2005 20:35:41) | |
---|
Sä voisit vaikka sammua tiskille ja harhauttaa tai jotain. se tuskin olisi ongelma...siis se sammuminen DIT: toki voin mennä näyttämään genitaalejani ikkunaan ja toivoo et tulee hätistää mut ikkunasta...sit voit ruuvata niitä osia sieltä niin paljon ku kerkeät. no joo lopetetaas nyt tää ettei ihan Offtopiciksi mene. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
LaXu 25.01.2005 20:46:09 | |
---|
Juu, ei se hinta kaupoissa mikään pieni ole. Muistaakseni joskus kyselin Les Pauliini (Classic) vastaavaa muovinpalasta. Kaupassa ei ollut ja vain Custom-malliin oli hinnasto. Oli muistaakseni yli 20€... varmaan löytyy tinkaamisvaraa.. Kuulostaa tutulta. Tarvin yhteen kitaraan joskus uuden muovisen nupin 3-asentoisen kytkimen päähän..Gibsonin varaosaahan sieltä tarjoteltiin ja hinta meinasi aiheuttaa näinkin nuorelle miehelle slaagin. :D Hyvät hintaerot noilla kyllä. Gibsonin kaularaudan suojalevy T-kaupassa 20,90€, Rockingerilla vastaava merkitön osa 2,80€. :) |
fox 25.01.2005 23:57:11 | |
---|
Hyvät hintaerot noilla kyllä. Gibsonin kaularaudan suojalevy T-kaupassa 20,90€, Rockingerilla vastaava merkitön osa 2,80€. :) Jos tuntee kultasepän/kilpikaivertajan/muun vastaavan niin ostaa merkittömän "trussrod cover, bell shape" ja kaiverruttaa siihen notta "Custom" tai sitten sen vanhan kaavan mukaisen Les Paul Custom. Jos ei ihan välttämättä halua orkkis-osaa. Nimittäin turha nillitys pois, ei ole sen kalliimpaa kuin merkkivaraosa soittimiin, tuli se sitten vaikka F:ltä Fullertonista tai Nashvillesta. EBay on myös kohtuullisen oiva varaosamesta, mutta kilpailun armoille ostaja joutuu. Varaosahinnoitteluhan toimii, näin on mulle opetettu aikoinaan, siten, että katsotaan nimenomaisen osan tuotantokustannus, kerrotaan se kertoimella x, joka missään tapauksessa ei saa olla pienempi kuin 1,75. Näin saadaan ulosmyyntihinta, jonka päälle tulevat sitten muut ketjun kustannukset.
|
Juzzu 26.01.2005 07:51:20 | |
---|
Varaosahinnoitteluhan toimii, näin on mulle opetettu aikoinaan, siten, että katsotaan nimenomaisen osan tuotantokustannus, kerrotaan se kertoimella x, joka missään tapauksessa ei saa olla pienempi kuin 1,75 ja kerrotaan vielä varmuuden vuoksi piillä ;o) Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Jani The Rock 26.01.2005 08:44:18 | |
---|
ja kerrotaan vielä varmuuden vuoksi piillä ;o) Jep, ja Gibsonin tapauksessa siihen tulee vielä ns. G-lisä 20 % jonka jälkeen hinta pyöristetään ylöspäin täyteen dollariin. The road never ends for me, kid. |