arvid70 19.04.2005 18:49:24 | |
---|
|
Juzzu 19.04.2005 18:55:36 (muokattu 19.04.2005 18:58:08) | |
---|
3-asentoisella valitaan mitkä mikit on päällä: ala-asennossa tallamikki, keskellä molemmat, ylä-asennossa kaulamikki. Tallamikki on tallan lähellä, kaulamikki kaulan lähellä. neljä nuppia alla ovat volume ja tone molemmille mikeillä. Lähimpänä tallaa kaulamikin volume ja sen vieressä kitaran perään päin kaulamikin tone. Toinen "rivi" vastaavat tallamikille. Volumesta säädetään mikrofonien ulostulosignaalia, eli ei ole suoraan samanlainen volume kuin esim. stereoissa. Tuossa epissä volumen pienennys leikkaa myös soundista yläpäätä. Tone leikkaa myöskin yläpäätä. Periaatteessa kannattaa pitää noi neljä potikkaa aina täysillä ja ala pikku hiljaa tutustumaan mitä niistä saakaan aikaan. Kuriositeettinä vielä mainittakoon että oma eka sähkiksenä on hyvin pilkälti samanlainen Epiluurin LP, mitä nyt hyvän tovin wanhempi. Enpä ole siitä vielä raaskinut luopua, mukava ja hyvä peli on se. "I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore |
arvid70 19.04.2005 19:11:30 | |
---|
voi kiitos Sinulle auttoi jo paljon, ja tämä on mulle toinen kepukka vasta, ja tunnin ollu sylissä, mutta voin kertoa että ibanezin gax30 ekakeppi ei pärjää onnellinen oon (suhtvähästä, mutta silti) |
arvid70 19.04.2005 19:19:40 | |
---|
Niin kiitos siis sinulle Juzzu, sen verran häiritten et aikapaljon soitan vaan komppia, et oisko tolla etumikin Rhytm merkinällä kenties jotain tohon liittyvää, asia tietty omasta mausta kiinni, ja kaikille Anteeksi nämä tyhmät kysymykset jos näin ajattelette, olen vain n Tärinässä |
Keke Urlaub 19.04.2005 19:36:25 | |
---|
Niin kiitos siis sinulle Juzzu, sen verran häiritten et aikapaljon soitan vaan komppia, et oisko tolla etumikin Rhytm merkinällä kenties jotain tohon liittyvää, asia tietty omasta mausta kiinni, ja kaikille Anteeksi nämä tyhmät kysymykset jos näin ajattelette, olen vain n Tärinässä Rentoudu. Rhythm meinaa sitä siis, että kaulanpuoleinen mikki on käytössä. Se lienee siinä lähinnä historiallisista syistä. Kompata voi aivan hyvin kaikilla asennoilla. Tosin leveä haara-asento rok-uskottavuudestaan huolimatta käy kunnon päälle :). |
arvid70 19.04.2005 19:53:08 | |
---|
Heh Kyllä kuulkaa, mutta niinku sanottu Kiitos ja Anteeksi!! =O) |
overtake 19.04.2005 20:20:12 | |
---|
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Tyhmiä vastauksia sen sijaan... ja niitähän täällä piisaa. ;) www.stonetabs.tk |
arvid70 19.04.2005 21:02:26 | |
---|
Sinäpäs sen sanoit aivan naulankantaan, mutta ilmeisesti sitä saa mitä/miten? tilaa, mut Nooh |