Aihe: EL34 pääteputkien uusinta (ElectoHarmonix?)
1
Pnctocn
21.04.2005 18:28:41
Pääteputkien vaihto häämöttää lähitulevaisuudessa. Onko näistä ElectroHarmonixeista kokemusta, soundi, kesto.. Ainakin melko edullisille vaikuittaisivat (matchatut 4kpl 50ekua Custom Soundista).

Jos muistakin positiivisia kokemuksia, niin suositelkaa ihmeessä.
LaXu
21.04.2005 18:30:15
Mulla oli Marsussa EH:n EL34:t ja aika samantapaiset ne oli kuin Svetlanan, Svetlanat oli ehkä hieman pehmeämpisoundiset. Eli oikein asiallisia minun mielestäni.
juzi
21.04.2005 20:25:55
Mulla on myös EH:n EL34:set Marshallin jubilee 2553:ssa. Ihan hyvältä kuullostavat. Kestosta en osaa sanoa kun ovat olleet kiinni noin 4kk. Tähän mennessä ei ongelmia ole ilmennyt.
Mikko Kankaanpää
22.04.2005 09:33:10

EH:t on halvimmasta päästä, kuten sanoit, ja myös heikoimmasta päästä. Eivät ole niin pitkäikäisiä ja soundistakaan ei niin paljoa tykätä verrattuna nykypäivän klassikoihin (AITOIHIN) svetlanoihin (=SED). Toisena arvottaisin JJ:t, joista myös on erittäin hyviä kokemuksia ja ovat halpoja. Kiinalaiset EL34:tkin pitäisi olla ok, niistä ei ole mitään kokemuksia. Mutta kyllä nuo EH:tkin menettelee, voi tosin tulla halvemmaksi pidemmällä tähtäimellä laittaa laatuputket kun halpikset kun elinkaari voi olla huomattavasti pidempi. EH:n etuasteputket on todella hyviä ja myös halpoja.

Uudet Mullardit (sama fima joka tuottaa EH, sovtek Tung Sol yms putkia) ovat kuulemma hyviä. Kohta pääsee niitä testailemaan...

Terveisin,
Mikko
http://www.uraltone.com
maza
22.04.2005 09:48:23

Mä oon putkittanut lähinnä viimeaikoina SED-Svetlanoilla, ja soundi on kieltämättä sangen kingi. Käsitykseni mukaan Svetlanat ovat myös pitkäikäisempiä kuin JJ:t tai EH:t, joten muutaman euron hintaero kannattaa kyllä maksaa.
tunkki
22.04.2005 16:03:52

Ite tykkään nykyisistä Rubyn EL34 B-STR:stä. Kiinalaisia tuubeja, joita suositellaan high-gain-hommeleihin. Ovat vaan hieman hintavia.
-Strapping young lad-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)