Khassera 21.04.2005 12:09:42 | |
---|
Tuli tämmöinen hauska idea mieleen kun kattelin G&L kitaroita että onnistuiskohan fenderin am std strattiin iskeä jotenki tommoset telecasterin voluumi/tonenappulat? Jos onnistuu niin onko kyseinen projekti vaikea suorittaa? Olisi aivan tautisen munakasta saada krominappulat (vai teräs vai mitä nuo on) tohon strättiin.. Repikääpä tästä. |
Kimmo72 21.04.2005 12:12:47 | |
---|
Senku repii irti ja vaihtaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
JuSu 21.04.2005 14:30:12 | |
---|
Senku repii irti ja vaihtaa. Jeps, ei ole homma eikä mikään. Vanhat nappulat lähtee irti vetämällä. Noista telecasterin nupeista tuli mieleen... Aikanaan olin moisia vailla (markka-aikaan vielä). Huttusella pyysivät 15 mk/kpl. Kuitenkin retkeni vei F-Musicin ohitse, joten piipahdin kysymässä nuppeja sieltä. Frank siinä aikansa kaiveli laatikoita ja löytyihän niitä nuppeja, hinta 40 mk (!) kappaleelta. Nikottelin sitä hintaa, johon Frank totesi tyynesti: "Joo kato Fender maksaa". Onnistuin pidättelemään naurua ulos asti. JuSu Minä olen myyrä. |
Khassera 21.04.2005 20:37:47 (muokattu 21.04.2005 20:42:54) | |
---|
Senku repii irti ja vaihtaa. Ööööööömmmöh. Eli standardista lähtee ihan vaan yksinkaksikertasesti vetämällä? Ei hajoa jos vedän? Sori epäily tai jotai mutta voihan tietenki olla että joku häijy kusettaa mut särkeen mun kitaran kun en siitä vielä ole mitään kerennyt oppimaan.. Tai ei jengat kulu tai jotai? Repikääpä tästä. |
jami87 21.04.2005 20:41:45 | |
---|
Ööööööömmmöh. Eli standardista lähtee ihan vaan yksinkaksikertasesti vetämällä? Ei hajoa jos vedän? Sori epäily tai jotai mutta voihan tietenki olla että joku häijy kusettaa mut särkeen mun kitaran kun en siitä vielä ole mitään kerennyt oppimaan.. Foxi laitto joskus sellasen vinkin, että kierrä joku naru sinne potikan nupin alle ja kiskase siitä ylöspäin. Itellä toimi ainakin. Straton osia hakusessa. |
Kimmo72 21.04.2005 20:42:13 | |
---|
Ööööööömmmöh. Eli standardista lähtee ihan vaan yksinkaksikertasesti vetämällä? Ei hajoa jos vedän? Sori epäily tai jotai mutta voihan tietenki olla että joku häijy kusettaa mut särkeen mun kitaran kun en siitä vielä ole mitään kerennyt oppimaan.. Kyllä kyllä. Ihan nostamalla vaan lähtee. Jos on tiukassa kampeat siltä välistä vaikka plektralla tai jollain muulla mukä ei naarmuta. Joku mainitsi joskus että lusikalla saa hyvin. Kaksi pientä lusikkaa sinne väliin molemmin puolin jotta nosto tapahtuu tasaisesti. Kyllä se siitä lähtee. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Khassera 21.04.2005 20:44:05 | |
---|
Ehottomasti huippua! Kiitos vinkeistä! :) Katonpas itelle heti jonkulaiset krominupit ni saa vähän uutta ilmettä tohon keppiin! Repikääpä tästä. |
Puavali 22.04.2005 09:39:00 | |
---|
kaksi pientä lusikkaa, kummallakin väännetään yhtäaikaa, toinen toisella puolella nuppia. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |