Aihe: Tunnustan !!
1
svilo
21.04.2005 07:41:05
...olen hommannut PodXT:n. Näin vannoutuneena p2p etc retro_vintage_mikä_lie tyyppinä toi oli vähän arvelluttavaa, livenä enkä studiossa en käyttäisi, mutta kotona muun perheen nukkuessa oiva leikkikalu ;)

btw, mitä vähemmän drivea, niin sen paremmalta kuullostaa.

www.vilo.net/mp3/mina_pod_ja_cubase.mp3
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -

-One mans junk is another mans gold- BluesJam´s Mp3
Juzzu
21.04.2005 07:48:50
Noooh, saat anteeksi :o) Onhan nuo ihan käypäsiä pelejä, vaikka niissä o hirveesti niitä tietokoneita jotka on truu iiiivil!
"I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore
Mase
21.04.2005 07:52:14 (muokattu 21.04.2005 07:53:37)
Saat synninpäästön, vallan hyvältähän tuo pätkä kuulostaa ;)

EDIT: Mistä tuo pätkän tausta(rummut etc) on riipaistu? Valmis sample jostain, mistä? Ilmainen, sikakaupallinen?
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
svilo
21.04.2005 08:14:16
jostain sain ko backtrackin, eihän tuo ikuna tule korvaamaan ns oikeata vahvistinta, en edes ottaisi "backup" vahvistimeksi, esim sansamp toimisi "backup" vahvistimena yksikertaisuuden ja varman toiminnan takia...

Kimmo72
21.04.2005 08:39:45
Mä voin sanoo, ennen ku Jucciz ehtii, että otsikko olis voinu "pikkusen" parempi olla.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
svilo
21.04.2005 09:02:17
Mä voin sanoo, ennen ku Jucciz ehtii, että otsikko olis voinu "pikkusen" parempi olla.

Hoho :)

p130
21.04.2005 09:05:34

Ihan offtopiccina, ovatko nuo Tandlerin tekemät Morgaine-kitarat todella niin jumalaisen hyviä kuin maailmalla väitetään?

Olisi tarkoituksena hankkia _todella_hyvä_ Les Paul ja Morgainea olen pitänyt eräänä vaihtoehtona maineen perusteella, valitettavasti vain ei ole koskaan tullut herr Tandlerin tekosia elävänä vastaan...

Minulla on vain kyseisen herran korjaama "aito" Les Paul. Hyvin on korjattu ;)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
svilo
21.04.2005 09:19:24
Ihan offtopiccina, ovatko nuo Tandlerin tekemät Morgaine-kitarat todella niin jumalaisen hyviä kuin maailmalla väitetään?

Olisi tarkoituksena hankkia _todella_hyvä_ Les Paul ja Morgainea olen pitänyt eräänä vaihtoehtona maineen perusteella, valitettavasti vain ei ole koskaan tullut herr Tandlerin tekosia elävänä vastaan...

Minulla on vain kyseisen herran korjaama "aito" Les Paul. Hyvin on korjattu ;)

Kyllä, oma Morgaineni on tähänastisista stratoista paras, ja mulla on ollut niitä paljon, sokkona tämänkin ostin, enkä ole katunut päivääkään, ei ole mitään "krumeluuria" perus strato aivan mielettömän soivilla puilla, saa tulla kokeilemaan...

Jos hilloa riittää, niin hommaa Morgaine LP !

-sv

Mursuviiksi
21.04.2005 09:27:44
...olen hommannut PodXT:n. Näin vannoutuneena p2p etc retro_vintage_mikä_lie tyyppinä toi oli vähän arvelluttavaa, livenä enkä studiossa en käyttäisi, mutta kotona muun perheen nukkuessa oiva leikkikalu ;)

No eihän tuo Podin käyttö mikään rikos ole jos sitä osaa käyttää oikein. Esim. Clifters käyttää mielestäni erittäin onnistuneesti Podeja live-soitossa. Olisin voinut vaikka vannoa, että herroilla olisi wanhat Voxit lavalla seuranaan, mutta yllätys oli suuri kun lavaa koristivat vain pienet Podit...ja hyvältä soundasi!
"I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
p130
21.04.2005 09:47:53

Kyllä, oma Morgaineni on tähänastisista stratoista paras, ja mulla on ollut niitä paljon

Selvä, pakkohan tuo on uskoa! Kai sitä joskus joutuu vielä lompakkoaan levittämään oikein kunnolla... Joko Morgainen tai jonkin muun huippulaadukkaan LP:n kohdalla!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
J.Hollström
21.04.2005 10:01:34
Kyllä, oma Morgaineni on tähänastisista stratoista paras.

No no, äläpäs rupee elvisteleen. Kyllä se paras on tuolla minun kotona tällä hetkellä ;o)
Toi sun pätkä kuulosti erittäin hyvälle. Mut eiköhän se soundi tule sieltä itsestään, jos vermeet välissä ei pääse pilaamaan, you know...

Terveisiä!
Rock'n'roll forever man...
Sintti
21.04.2005 10:20:49
No eihän tuo Podin käyttö mikään rikos ole jos sitä osaa käyttää oikein. Esim. Clifters käyttää mielestäni erittäin onnistuneesti Podeja live-soitossa. Olisin voinut vaikka vannoa, että herroilla olisi wanhat Voxit lavalla seuranaan, mutta yllätys oli suuri kun lavaa koristivat vain pienet Podit...ja hyvältä soundasi!

Mikäs siinä jos sen saundin saa niillä mallintavillakin. Kyllä kai tuota itekkin voisi ostaa PODin ja testailla omien kamojen kanssa, jos vaan olis rahaa. :o Onhan tuo itellekkin yks mallintava siunaantunut, kun viime kesänä tuon DG-stompin hommasin. Ja ihan hyvät saundithan siitäkin saapi. Nyt vaan miettiny, että jos myis pois ja ostais jonku toisen tesmittäväksi.. :)

Ja svilolle: Saat anteeksi! ;) Olemmehan me kaikki joskus hairahtuneet "väärille" poluille... :D
Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti! Saa muuten käydä kuuntelemassa: http://www.mikseri.net/plastik
svilo
21.04.2005 10:23:06
Enemmän mua kiinnosti Pod:n ja tietokoneen yhteistyö, ei niinikään saundit, ja hyvinhän tuo pelittää koneen kanssa, mutta vahvistimeeni en kyllä tuota tyrkkäisi ;) voi pian suuttua.....

Juzzu
21.04.2005 10:56:44
Enemmän mua kiinnosti Pod:n ja tietokoneen yhteistyö, ei niinikään saundit, ja hyvinhän tuo pelittää koneen kanssa, mutta vahvistimeeni en kyllä tuota tyrkkäisi ;) voi pian suuttua.....

Ei sillä sun vahvarilla ole tunteita, eikä se ole missään määrin inhimillinen olento.
"I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore
Sintti
21.04.2005 10:59:20
Ei sillä sun vahvarilla ole tunteita, eikä se ole missään määrin inhimillinen olento.

Ööö, eikö? Mulla ei ainakaan tykkää efektilenkin rassauksesta (perkeleen Laney), ja ruvennut muutenkin vittuilemaan se EQ siinä. Ilkee vahvistin.. :/
Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti! Saa muuten käydä kuuntelemassa: http://www.mikseri.net/plastik
PL
21.04.2005 11:13:51
Ööö, eikö? Mulla ei ainakaan tykkää efektilenkin rassauksesta (perkeleen Laney), ja ruvennut muutenkin vittuilemaan se EQ siinä. Ilkee vahvistin.. :/

Kannattaa kutsua jonkinsortin manaaja paikalle ajamaan laatikkoon pesiytyneet pahat henget pois.
svilo
21.04.2005 16:09:33
Kannattaa kutsua jonkinsortin manaaja paikalle ajamaan laatikkoon pesiytyneet pahat henget pois.

Muutama blues, kyllä ne lähtee :)

Sintti
21.04.2005 17:09:19 (muokattu 21.04.2005 17:09:47)
Muutama blues, kyllä ne lähtee :)

Ei ne oo halunnu lähtee vaikka kuin on bluesit näytetty niille. :/ Pitäs vissiin manata itelle uus ENGLin Classic 50 nuppi. ;)
päänahka
21.04.2005 17:17:41
Tarpeeksi kun bluesia väännät niin alkaa efektilenkki mököttää ja lähtee muualle duuniin.
Soolot on perseestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)