Suositelkaa minulle jotain hyvää keppiä rässin soittamiseen kakkoskitaraksi? Hinta n. 500€ Tartteis ihan hyvät mikit olla sekä soittotuntuma hyvä. Ei niinkään väliä onko floikallinen vai ei. Tietenkin jos floikka on jotenkin erityisen huono, niin ei sellaisia. Ehkä kuitenkin mieluiten mallia kielet rungon läpi. Kiitän. "TATTI SE MIEHEN TIELLÄ PITÄÄ" |
Suositelkaa minulle jotain hyvää keppiä rässin soittamiseen kakkoskitaraksi? Hinta n. 500€ Tartteis ihan hyvät mikit olla sekä soittotuntuma hyvä. Ei niinkään väliä onko floikallinen vai ei. Tietenkin jos floikka on jotenkin erityisen huono, niin ei sellaisia. Ehkä kuitenkin mieluiten mallia kielet rungon läpi. Kiitän. Dean 79V, joka on mulla tuolla torilla myynnissä. Tallamikkinä Seymour Duncan JB. Esim. Testamentin Eric Petterson on vedellyt tollasella Deanilla (tosin Jenkkimallilla) ja vielä samalla mikilläkin. Hintakin olisi noin 500 ecua. Sittenhän on nämä ESP LTD ja Jackson viritykset, jotka eivät pärjää alkuunkaan tolle Deanille. Ibanezeista ei ole itsellä kokemusta. |