Dr.El 25.04.2005 15:35:36 | |
---|
Niin tuosta kyseisestä kitarasta tietoa.(esim. onko kaula samaa väriä takaa kuin muukin osa jne.) Tai sitte ne jotka ovat soitelleet kyseisellä kitaralla niin mielipidettä sitte. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
McNulty 25.04.2005 18:54:44 | |
---|
Niin tuosta kyseisestä kitarasta tietoa.(esim. onko kaula samaa väriä takaa kuin muukin osa jne.) Tai sitte ne jotka ovat soitelleet kyseisellä kitaralla niin mielipidettä sitte. setneck kaula, ja on maalattu+lakattu takaa myöskin. Erittäin hyvä kitara jos tykkää sen muotoisella soitella. Osalle kun ei toimi nuo V-hässäkät kouraan olleskaan. Dime STPRO:ssa on loimuvaahterasta kansi ja muu runko mahongista. SD Dimebucker tallassa ja SD '59 kaulalla, Jumbonauhat, muistaakseni alkup. Floyd Rose, special inlayt ja ja Buzz Feiten tuuninki-hässäkät. Kaikin puolin varsin pätevä heviskeba Dime-fanille :) PS. Itse olen tässä Deanin '79 MLF:ää hankkimassa... jotenkin vain nuo pyöreät kärjet miellyttää silmää enempäti. Mutta juu, ei muuta kuin onnea STPRO:n metsästämiseen!!! "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Dr.El 25.04.2005 19:11:38 | |
---|
setneck kaula, ja on maalattu+lakattu takaa myöskin. Erittäin hyvä kitara jos tykkää sen muotoisella soitella. Osalle kun ei toimi nuo V-hässäkät kouraan olleskaan. Dime STPRO:ssa on loimuvaahterasta kansi ja muu runko mahongista. SD Dimebucker tallassa ja SD '59 kaulalla, Jumbonauhat, muistaakseni alkup. Floyd Rose, special inlayt ja ja Buzz Feiten tuuninki-hässäkät. Kaikin puolin varsin pätevä heviskeba Dime-fanille :) PS. Itse olen tässä Deanin '79 MLF:ää hankkimassa... jotenkin vain nuo pyöreät kärjet miellyttää silmää enempäti. Mutta juu, ei muuta kuin onnea STPRO:n metsästämiseen!!! Joo kyselin liikkeestä tuota niin yks on varastossa enää ja ei tiedä tuleeko enää lisää...olikohan niiden valmistaminen lopetetu muuten...? V mallin espillä olen nyt soitellu joten on ainakin monta vuotta kokemusta tuomosesta ei tavallisen mallisesta. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
McNulty 25.04.2005 19:22:40 | |
---|
Joo kyselin liikkeestä tuota niin yks on varastossa enää ja ei tiedä tuleeko enää lisää...olikohan niiden valmistaminen lopetetu muuten...? Ei tule lisää... ja valmistus on lopetettu. Washburnilta kysyin asiaa ja niitä ei jatkossa edes ajatella valmistettavan. Harmi, monen mielestä tuo Washburn Dime STPRO on "most evil"-malli... mutta kun ei niin ei. V mallin espillä olen nyt soitellu joten on ainakin monta vuotta kokemusta tuomosesta ei tavallisen mallisesta. Hyvä homma... ei tule sitten ihan yllärinä tuo muoto. Joku joskus sanoi että tuo Dime-malli tai Dean ML-malli olisi kevyehkö soitin koostaan huolimatta. Vielä ei ole omaa ML:ää niin ei voi sanoa mutta eipä tuo kaverin STPRO niin painava tosiaan ollut mitä voisi kuvitella. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Ben_D 25.04.2005 19:24:15 | |
---|
Hyvä homma... ei tule sitten ihan yllärinä tuo muoto. Joku joskus sanoi että tuo Dime-malli tai Dean ML-malli olisi kevyehkö soitin koostaan huolimatta. Vielä ei ole omaa ML:ää niin ei voi sanoa mutta eipä tuo kaverin STPRO niin painava tosiaan ollut mitä voisi kuvitella. Mulla on vielä toistaseksi toi Dean V79 ja voin sanoa, että kevyin kitara, jolla olen soittanut.. |
Niskamies 25.04.2005 19:33:33 | |
---|
Mulla on vielä toistaseksi toi Dean V79 ja voin sanoa, että kevyin kitara, jolla olen soittanut.. Miksi muuten myyt sen pois? Meitsi on meshissä. |
Ben_D 25.04.2005 19:34:36 (muokattu 25.04.2005 19:36:45) | |
---|
Miksi muuten myyt sen pois? Siks kun mulle on tulossa 95 prosenttisella varmuudella Jenkeistä Jacksoni eikä ole nyt varaa pitää tota, vaikka mieli tekis. Ostan kyllä tollasen Deanin takasin heti kun rahat sallii.. Ei minään mainospuheena, mutta toi on ihan varmasti hintaluokassaan laadukkain kitara. Samoin kun koko Deanin 79 sarja. |
McNulty 25.04.2005 19:48:51 | |
---|
Ei minään mainospuheena, mutta toi on ihan varmasti hintaluokassaan laadukkain kitara. Samoin kun koko Deanin 79 sarja. Allekirjoitan myös tuon lausahduksen... kaikki 79-sarjaset joita on tullut testattua ovat olleet kerrassaan mainioita hintaisekseen. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Ben_D 25.04.2005 19:56:31 | |
---|
Allekirjoitan myös tuon lausahduksen... kaikki 79-sarjaset joita on tullut testattua ovat olleet kerrassaan mainioita hintaisekseen. Kristian Oeschkin (joka on todella kriittinen) totesi, että harvinaisen laadukas kitara hintaisekseen. Ja samaa settiähän ne kaikki 79-mallit ovat; bodyn muoto on vaan eri. |
Dr.El 25.04.2005 22:12:32 | |
---|
Joo nyt pistin tuleen sen washburnin ko jos nyt jättää tilaamatta sitä niin voi olla melkonen homma saada se myöhemmin. Mietin tosiaan deadia aikasemmin mutta sitäkään ei saanu enää(paitsi varmaan jenkeistä) ja tuo washburni on kuitenki vähä hevimpi malli niin sopii meidän juntta musaan. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |