Niin, juolahti tässä kieliä vaihtaessa mieleeni kysymys (saattaisi kuulua aloittelijat-alueelle, mutta heitin tänne). Onko väliä missä järjestyksessä kielet pistää kiinni? Itse olen aina pistänyt ensin ala-E:n, sitten A:n, D:n jne. Entä jos kielten kiinnittämisen aloittaakin ylä-E:stä? Onko mitään hyötyä/haittaa/eroa? Keksipä sie jotain hienoa tähän... |
Niin, juolahti tässä kieliä vaihtaessa mieleeni kysymys (saattaisi kuulua aloittelijat-alueelle, mutta heitin tänne). Onko väliä missä järjestyksessä kielet pistää kiinni? Itse olen aina pistänyt ensin ala-E:n, sitten A:n, D:n jne. Entä jos kielten kiinnittämisen aloittaakin ylä-E:stä? Onko mitään hyötyä/haittaa/eroa? Ei mitään väliä. Miksi olisi? "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Ei mitään väliä. Miksi olisi? Emminä tiedä, juolahti vaan mieleeni, jos ohuempi kieli vetää vähemmän kuin paksumpi tjsp. Anteeksi tästä. Mutta, kuten joku viisas (oliko muuten South Parkin Mr. Garrison? :D) joskus sanoi: Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä. Keksipä sie jotain hienoa tähän... |