JivE 23.04.2005 14:54:14 | |
---|
|
kege 23.04.2005 15:11:32 | |
---|
minulla on ltd vb200 ja a-vireessä sitä kuritan. emg hz -mikit tuntuu ihan kohtuu passeleilta noihin baritonivireisiin, soundi pysyy selvänä. pitkä kaula tuo mukanaan kaulapaino-ongelman, mutta itse en oo jaksanu nahkahihnaa tms vielä edes hommata. Muutenki kyseinen keppi painaa tonnin. Osat, viimeistely ja soittotatsi on hyvää tasoa, niistä ei mitään valitettavaa. |
-K- 23.04.2005 18:51:40 | |
---|
Tuohon hintaluokkaan löytyy käytettynä jo ihan hyviä kitaroita. Eli sanon suomeksi että tuohon hintaan ei uuden osto yksinkertaisesti kannata. Mnetin toria ja huuto.nettiä vaan seuraamaan ahkerasti. Tokain ja epin lp & sg kopioita kuitenkin pyörii jonkin verran. Ei suotta elämys. |
LassiÖ 23.04.2005 20:11:54 | |
---|
Ihan varmistukseksi vaan kysyn että oletko huomannut että pari noista on baritoneja? |
bodomreaper 23.04.2005 22:26:50 (muokattu 23.04.2005 22:27:45) | |
---|
Kannattaa katsastaa Harley Bentonit. Saat viis Harley Bentonia tolla 600:lla... Mistään muualta et saa niin paljon arvoa kitararahalle ku ostamalla Harley Bentoni tuotteita... edit: TÄÄ OLI SITTE VITSI JOS IHMETTELETTE..... HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
carlos 23.04.2005 22:34:48 | |
---|
Eli sanon suomeksi että tuohon hintaan ei uuden osto yksinkertaisesti kannata. Komppaan näppikselläni. Jonku Gibsonin SG fadedin voi hyvällä säkällä löytää käytettynä reilulla kuudellasataa. Varsin päteviä kitaroita. I can't hide but I can run for miles |
mikko1 23.04.2005 22:43:01 | |
---|
Komppaan näppikselläni. Jonku Gibsonin SG fadedin voi hyvällä säkällä löytää käytettynä reilulla kuudellasataa. Varsin päteviä kitaroita. "Jonkun" saattaa hyvin merkata vähän huonompaa yksilöä. Noista vaihtoehdoista valitsisin ibanezin, koska olen niihin mieltynyt. Tosiaan kannattaa silti katsastaa käytettynä Fadedeitä(eivät kovin tasalaatuisia) Ibanezin RG 5xx-sarjalaisia ja LTD:tä. Epiphoneista löytyy myös suurta laadunvaihtelua, mutta myös ne. |
Da Make 23.04.2005 22:45:57 | |
---|
edit: TÄÄ OLI SITTE VITSI JOS IHMETTELETTE..... Aivan varmasti joo joo... heh heh. Niin, 600e saa kyllä käytettynä todella päteviä laitteita. |
Lego 23.04.2005 23:23:14 | |
---|
"Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
Da Make 23.04.2005 23:48:32 | |
---|
|
carlos 24.04.2005 00:50:00 | |
---|
"Jonkun" saattaa hyvin merkata vähän huonompaa yksilöä. Näin saattaa olla ja myönnettäköön, että muistin ite kitaran olleen halvempi uutena (Top Soundissa oli joskus joku ihmeen tarjous, jolla kitara lähti muistaakseni ~750 eerolla, ja muistin, että T-kaupassa hinta olisi ollut juuri tuo.. eipä ollutkaan, my bad). I can't hide but I can run for miles |
DeWilde 24.04.2005 10:39:06 | |
---|
Mites ois Ltd EC-400 käytettynä? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
Nixzar 24.04.2005 11:37:00 | |
---|
Mites ois Ltd EC-400 käytettynä? Tämä on kyllä hyvä hankinta. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen. *IHKK #12* |
JivE 24.04.2005 12:13:01 | |
---|
Mites ois Ltd EC-400 käytettynä? tuo kuulostaisi kyllä houkuttelevalta, mutta rahaa saan vasta kesällä kun saan töistä lomarahat :( mitähän tuosta pyytäisit? |
Ze Kink 24.04.2005 12:39:38 | |
---|
Siitä tinkaat ja sulle on tuosta kitaraa ja pitkäksi aikaa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=55992 Aika kallis hinta, kun noita vanhempia 570 ja 550 on näkynyt torilla johonkin ~300e hintaan, ja vielä vaihdetuilla mikeillä. Tosiaan, tuo on todennäköisesti paras vaihtoehto tuossa hintaluokassa jos haluaa floikan. Ja voihan sen myös blokata jollei halua. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
-K- 24.04.2005 12:43:23 | |
---|
Aika kallis hinta, kun noita vanhempia 570 ja 550 on näkynyt torilla johonkin ~300e hintaan, ja vielä vaihdetuilla mikeillä. Tosiaan, tuo on todennäköisesti paras vaihtoehto tuossa hintaluokassa jos haluaa floikan. Ja voihan sen myös blokata jollei halua. No ei nyt taas ihan noinkaan. Yleinen hintataso on ollu kyllä siinä 450-550e. Riippuen mikeistä, laukusta ja kaulaliitoksesta (=iästä) Rg 3xx ja 4xx malleja on näkynyt tuommoisilla 3alkuisilla luvuilla. Ei suotta elämys. |
Lego 24.04.2005 12:44:21 | |
---|
Aika kallis hinta, kun noita vanhempia 570 ja 550 on näkynyt torilla johonkin ~300e hintaan, ja vielä vaihdetuilla mikeillä. Tosiaan, tuo on todennäköisesti paras vaihtoehto tuossa hintaluokassa jos haluaa floikan. Ja voihan sen myös blokata jollei halua. Ai, minä kun en ole nähnyt yhtään tuohon hintaan vaikka toria olen viimeset pari vuotta ahkerasti seurannut. 400 pintaan taitaa alhaisimmillaan ollut. Vaikka ei tuon kitaran floikkaa käyttäisikään niin ei sitä kyllä tarvitse blokata. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
Ze Kink 24.04.2005 13:02:11 | |
---|
Ai, minä kun en ole nähnyt yhtään tuohon hintaan vaikka toria olen viimeset pari vuotta ahkerasti seurannut. 400 pintaan taitaa alhaisimmillaan ollut. Vaikka ei tuon kitaran floikkaa käyttäisikään niin ei sitä kyllä tarvitse blokata. Olen nähnyt torilla ainakin 2. Menivät kylläkin melko nopeasti. Toisessa oli kylläkin koverrettu otelauta, mikä saattoi vähentää hintaa. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Ze Kink 24.04.2005 13:03:03 | |
---|
Vaikka ei tuon kitaran floikkaa käyttäisikään niin ei sitä kyllä tarvitse blokata. No joitakin saattaa häiritä vireen muuttuminen kun pitää kättä tallan päällä, tai se että kun bendaa niin muiden kielien vire laskee. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
atimoc 24.04.2005 13:12:01 | |
---|
Riippuen mikeistä, laukusta ja kaulaliitoksesta (=iästä) Minkä vuoden RG-malleissa all-access -liitos muuten otettiin käyttöön, ja jääkö vanha ratkaisu soittomukavuudessa paljonkin jälkeen? "Nyt meiltä meni kuva... toivottavasti kohta menee äänikin." -Vode Liukkonen |