Aihe: Schecter C-1 Classic
1
Oukki
25.04.2005 16:57:39
Kenelläkään tietoa tästä mallista, nimenomaan tän näköisestä http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=4. Siis tekniikalta ovat varmaan samanlaisia kun nuo kaksi muutakin mallia, värit ovat vaan eri. Mutta saisko mistään juuri tuon väristä C-1 Classiccia. (Alle tonnilla..)
atimoc
25.04.2005 17:01:53 (muokattu 25.04.2005 17:03:35)

Helsingin Soundatassa listahinta 1100e, varmaan tinkimällä saat alle tonnin. Hämeenlinnan TV-sävelen ikkunassa näin myös tuollaisen, hinta oli muistaakseni samaa luokkaa. Sielläkin on yleensä hinnat neuvoteltavissa.

Edit:
http://www.music123.com/Schecter-C1-Classic-i116107.music
Tuolta irtoaisi halvalla, tullit ja ALVit tietty päälle.
"Nyt meiltä meni kuva... toivottavasti kohta menee äänikin." -Vode Liukkonen
fox
25.04.2005 17:33:03

Helsingin Soundatassa listahinta 1100e, varmaan tinkimällä saat alle tonnin. Hämeenlinnan TV-sävelen ikkunassa näin myös tuollaisen, hinta oli muistaakseni samaa luokkaa.

Taitaa olla tuo Tevarin ikkunassa ollu nykyään Endymionin komppikitaristilla, joka on siihen kovin tyytyväinen. Ja se mitä minä olen sitä käpistelly, on tuottanu päätelmän, että hyvä on keppi..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
McNulty
25.04.2005 18:57:30
Taitaa olla tuo Tevarin ikkunassa ollu nykyään Endymionin komppikitaristilla, joka on siihen kovin tyytyväinen. Ja se mitä minä olen sitä käpistelly, on tuottanu päätelmän, että hyvä on keppi..

Hasa kyllä pitää aina yhden C-1 Classicin ikkunassa... kyllä siellä muistaakseni edelleen yksi Sunburst-värinen C-1 on ikkunalla. Jollei Endymionin jamppa hakenut sitä viikon sisällä sieltä :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
McNulty
25.04.2005 19:02:57 (muokattu 25.04.2005 19:04:35)
Kenelläkään tietoa tästä mallista, nimenomaan tän näköisestä http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=4. Siis tekniikalta ovat varmaan samanlaisia kun nuo kaksi muutakin mallia, värit ovat vaan eri. Mutta saisko mistään juuri tuon väristä C-1 Classiccia. (Alle tonnilla..)

Olen soitellut pariakin C-1 Classicia ja ovat kyllä vallan loistavia pelejä. SD:n JB tallassa on kyllä todella rouhea rokki-/hevimikki mutta taipuu pienellä volumepotikan käytöllä hienosti mihin vaan. 5-asentoinen mikinvalitsin auttaa myös laajan saundipaletin saamiseksi. Todella monipuolinen kitara, hyvä kaula, hyvä body, hyvä tone, hyvä soitettavuus...

Syy(t) miksi en omista moista:
1. On jo kaksi TOM-tallalla varustettua skebaa, ja tarvisin recessed floikallisen.
2. Liian pramea otelauta minun makuun... tykkään kun ei olisi mitään merkkejä/upotuksia

Siinäpä ne :)

EDIT: tuon värisen skeban saa varmasti tingattua alta tonnin liikkeestä kuin liikkeestä (siis liikkeestä missä niitä myydään)... ja tosiaan kuten edellä tuli mainittuakin, HML:n TV-Sävel Soitinmyymälässä on C-1 Classic tuolla värillä ikkunassa. Sieltä se joutaa pois jollain 900-1000e varmastikin...
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
fox
25.04.2005 20:25:19

Hasa kyllä pitää aina yhden C-1 Classicin ikkunassa... kyllä siellä muistaakseni edelleen yksi Sunburst-värinen C-1 on ikkunalla. Jollei Endymionin jamppa hakenut sitä viikon sisällä sieltä :)

Nimen omaan Jamppa.. =) Ei, kyl se sillä on jo ollu aikaa pitkään.. Enpäs oo HML vähään aikaan kierähtäny, täytynee piipahtaa tässä päivänä muutamana.. =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
overtake
25.04.2005 21:01:24
Olis kyllä makea keppi, harmi kun on pilattu tuolla hirveällä otelautakoristuksella... tai rumistuksella.
www.stonetabs.tk
hoffe
26.04.2005 15:45:39
Olen soitellut pariakin C-1 Classicia ja ovat kyllä vallan loistavia pelejä.

Kumma kun tuntuu muilla olevan vain hyviä kokemuksia. Itse kävin testaamassa ja oli hienoinen pettymys. Saattoi olla vain yksittäiskappale, mutta testaamani kitaran yleistunne oli todella koreamainen, viimeistely oli vähä mitä sattuu, mikkivalitsin piti mekkalaa vaihdettaessa, siis ei rätinää, vaan turhaa kolinaa - sama ilmeni toisessa mallissa mikinpuolitusta vaihdettaessa. Tunnelmaa pahensi vielä se, että kitara näytti olevan hieman likainen(!). Vaikkei classic ainakaan vielä päädy tähän talouteen, Schecterit on kuitenkin hintaluokassaan kärkitasoa.
"Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa."
Oukki
26.04.2005 16:59:17 (muokattu 26.04.2005 17:01:45)
Minusta otelauta on hyvinkin hieno.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)