RokettiRollaaja 24.04.2005 21:12:57 | |
---|
Minkälaisia G&L:n stratocasterit on verrattuna esim. fenderin vastaviin? Etenkin s-500 ja legasyt kiinnostais, niin ja missä hinnoissa noi muuten liikkuu? Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se ei lopeta. |
J-PPP 24.04.2005 22:44:34 | |
---|
Listahinnat löytyy täältä http://www.soundata.fi/hinnastot/Hinnastot_text/G_L.txt ja todelliset sitten kysymällä. Kitarapajalla on joitain käytettyjä. Minkälaisia G&L:n stratocasterit on verrattuna esim. fenderin vastaviin? Fenderillä on valtavasti malleja joten paha vastata, mutta yleisesti ottaen niissä G&L:ssä joista on kokemusta, on ollut paksumpi ja paremmin mulle sopiva kaula. Lisäksi niissä on jumbo-nauhat (Dunlop 6100) ja litteämpi otelauta, 12". Niitä keraamisia mikkejä jotka S-500:ssa on kannattaa todellakin kokeilla omilla kamoilla, ne kuulostaa aika erilaisilta eri vahvistimilla. Oma mielipide: Fender Custom Shop > G&L > Fender USA > Fender MIJ > Fender MIM |
Sintti 25.04.2005 08:34:29 | |
---|
Miten ihmeessä tuosta Soundatan hinnastosta saa ite Perkelekkään selvää? Sairasta tuommoinen.. Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti!
Saa muuten käydä kuuntelemassa: http://www.mikseri.net/plastik |
p130 25.04.2005 10:45:19 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
RokettiRollaaja 25.04.2005 12:07:09 | |
---|
Kiitos vastauksista. Ameriikan g&l:t taitaa olla mulle vähän kalliita mutta tribuutit olis mukavasti käden ulottuvilla, onkohan noissa paljonkin eroa? (Metalliosat on ilmeisesti amerikkalaisia kummassakin). Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se ei lopeta. |
Kuha 25.04.2005 13:11:33 | |
---|
Kiitos vastauksista. Ameriikan g&l:t taitaa olla mulle vähän kalliita mutta tribuutit olis mukavasti käden ulottuvilla, onkohan noissa paljonkin eroa? (Metalliosat on ilmeisesti amerikkalaisia kummassakin). Mulla jäi just Pohjanmaan reissulta, Markun Musiikista, käteen G&L Asat Classic Tribute Tele. Mikit ja tallan osat on samat kuin jenkkimalleissa. Muut osat on korean pojilta. Vein kepin tänään Lottoselle, joka vaihtaa uuden satulan (alkup. pehmeää mössöä) ja hioo pari nauhan päätä. Muuten hinta/laadultaan hyvä budjettitele. Muistakaa venytellä. |
dfloreno 25.04.2005 15:08:10 | |
---|
Mulla jäi just Pohjanmaan reissulta, Markun Musiikista, käteen G&L Asat Classic Tribute Tele. Mikit ja tallan osat on samat kuin jenkkimalleissa. Muut osat on korean pojilta. Vein kepin tänään Lottoselle, joka vaihtaa uuden satulan (alkup. pehmeää mössöä) ja hioo pari nauhan päätä. Muuten hinta/laadultaan hyvä budjettitele. Joo, mulla on noita kanssa siunaantunut. Mielestäni virittimet on kuitenkin erit näissä Korean ihmeissä. Noissa tribuuteissa on vaan IMO se ongelma, että ne painaa... vaikka toi mun Custom creations ASATikaan ei oo maailman kevein, niin samanlainen tribute painaa jo ihan perkeleesti. Mutta noi herää eloon ihan eri tavalla kun vaihtaa sen satulan ja hiotuttaa ne nauhat (tai paremminkin pyöristää). Hyvä hinta/laatu -suhde. joo, ei lähe. |
ruma 27.04.2005 11:20:01 | |
---|
Ruåtissa puhuttais venäjää jos Suomi ei olis välissä. |
p130 27.04.2005 11:45:26 | |
---|
Kitarapajalla 600€, millä hinnalla sinulta irtoaisi SC-3? Jos vaikka nelosella alkaisi hinta... Pistä(kää) pikaviestiä jos siltä tuntuu! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Kuha 27.04.2005 18:04:53 | |
---|
Noni, hain G&L:n Lottoselta: vaihdettu luusatula, nauhojen päät pyöristetty, mikit laitettu balanssiin ja rohinat pois potikoista, yht. 65 e. Ja työn laatu aivan mahtavaa! Kyllä nyt kelpaa teleillä. Muistakaa venytellä. |
RokettiRollaaja 27.04.2005 19:12:51 | |
---|
Noni, hain G&L:n Lottoselta: vaihdettu luusatula, nauhojen päät pyöristetty, mikit laitettu balanssiin ja rohinat pois potikoista, yht. 65 e. Ja työn laatu aivan mahtavaa! Kyllä nyt kelpaa teleillä. Onneksi olkoon! Viimeistely oli varmaan ihan siedettävä ostettaessa, mutta entäs mikit, kuinka laadukkaat? (vissiin keraamiset). Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se ei lopeta. |
Kuha 27.04.2005 20:22:04 | |
---|
Onneksi olkoon! Viimeistely oli varmaan ihan siedettävä ostettaessa, mutta entäs mikit, kuinka laadukkaat? (vissiin keraamiset). Ne on samat, keraamiset MFD-mikit, kuin jenkkimalleissa. Tykkään kovasti, ei perinteiset tele-mikit, vaan aika lailla kuumemmat. Muistakaa venytellä. |