Keppimies 17.04.2005 16:55:56 | |
---|
Onkohan noissa ESP-Ltd -kitaroissa hyvät tallat? Kertoisitteko omista kokemuksistanne? Floyd Roset niissä joissakin on mutta onkos ne jotai halppisfloikkia? |
overtake 17.04.2005 16:58:35 | |
---|
Tuollahan ne speksit lukee ESPn kotisivuilla. "Floyd Rose licensed bridge" M-1000 mallissa aito Floyd Rose www.stonetabs.tk |
Velli 17.04.2005 16:59:06 | |
---|
Halppisfloikkia, joissa on osat tehty halvasta ja löysästä metallista. |
32788 17.04.2005 17:00:00 | |
---|
M-1000 mallissa aito Floyd Rose Samoin niissä paremmissa Kirk Hammet-signatureissa (KH-602, KH-603) Olen samaa mieltä ylläolevan kanssa! |
trih 17.04.2005 17:01:31 | |
---|
Halppisfloikkia, joissa on osat tehty halvasta ja löysästä metallista. Löysä metalli? :D Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Velli 17.04.2005 17:07:10 | |
---|
Löysä metalli? :D Juu, sitä voi muotoilla kuin muovailuvahaa ;)... |
Ze Kink 17.04.2005 17:10:52 | |
---|
Löysä metalli? :D No ei siis "löysä", vaan löysempi kuin "kova" :D Eli siis siitä johtuen ei välttämättä vire pysy niin hyvin, ja pidempään käytettäessä vireen pysyminen huononee. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Shagroth 26.04.2005 09:25:02 | |
---|
Kyllä minä ainakin oon ollut tyytyväinen tuohon minun tallaani. Mulla on ESP LTD JH-600 eli Jeff Hannemann signature. Eli ihan Original Floyd Rose. |
Velli 26.04.2005 13:40:22 | |
---|
Kyllä minä ainakin oon ollut tyytyväinen tuohon minun tallaani. Mulla on ESP LTD JH-600 eli Jeff Hannemann signature. Eli ihan Original Floyd Rose. Original Floyd Rose onkin ihan eri tasoa kuin LTD:ssä yleisemmin käytetyt lisenssitallat. |
Joq 26.04.2005 20:59:07 | |
---|
Original Floyd Rose onkin ihan eri tasoa kuin LTD:ssä yleisemmin käytetyt lisenssitallat. Itselläni on M-200 FM:ssä ihan yhtä laadukas talla kuin orkkisfloikka. En sitten tiedä, sattuiko osumaan kohdalle hyvä yksilö, vai mikä on. |
McNulty 26.04.2005 21:03:33 | |
---|
Itselläni on M-200 FM:ssä ihan yhtä laadukas talla kuin orkkisfloikka. En sitten tiedä, sattuiko osumaan kohdalle hyvä yksilö, vai mikä on. Tai sitten et ole soittanut M-200:lla vielä 20 vuotta ja sanonut sen jälkeen tuota kommenttia :) Kyllä tuo originaali on eri asia kuin tuollanen lisenssi-häsäkkä. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Da Make 26.04.2005 21:07:32 | |
---|
Kyllähän lisenssi pelillä kampeilee vuoden/pari mutta sitten se hötöinen "die-cast" muruvalumetalli antaa periksi ja osat tylsistyvät, ilmenee klappia. Kannattaa vaihtaa sitten Schalleriin taikka OFR:n, niiden kun pitäisi mennä paikkalleen heittämällä. Kitara tuntuu heti paljon laadukkaammalta paremmalla hardwarella. |
Joq 27.04.2005 16:03:31 | |
---|
Tai sitten et ole soittanut M-200:lla vielä 20 vuotta ja sanonut sen jälkeen tuota kommenttia :) Kyllä tuo originaali on eri asia kuin tuollanen lisenssi-häsäkkä. No joo, eihän mulla ole vielä ollut toi kuin vuoden |
Sir Härö 27.04.2005 16:06:22 | |
---|
Juu, sitä voi muotoilla kuin muovailuvahaa ;)... Enpä menisi vannomaan. Tietenkin se on makukysymys, mutta siihen hintaluokkaan kun LTD:tä saa, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen lisenssi floikkaan. Häröys#1
Härödys Mahtavus |
Sir Härö 27.04.2005 16:08:43 | |
---|
Itselläni on M-200 FM:ssä ihan yhtä laadukas talla kuin orkkisfloikka. En sitten tiedä, sattuiko osumaan kohdalle hyvä yksilö, vai mikä on. Sama vika mun m-200fm:ssä... Tietenkään se ei ole yhtä kestävä kuin orkkis, mutta kuitenkin. Itse en pahemmin koko floikkaa kampeamiseen käytä, mutta mulla on usein rahat loppu ja kun kieli katkeaa niin otan vähän kielenpäästä pois ja lyön uudestaan sen kiinni. Häröys#1
Härödys Mahtavus |
trih 27.04.2005 16:45:30 (muokattu 27.04.2005 16:45:55) | |
---|
Kyllähän lisenssi pelillä kampeilee vuoden/pari mutta sitten se hötöinen "die-cast" muruvalumetalli antaa periksi ja osat tylsistyvät, ilmenee klappia. Kannattaa vaihtaa sitten Schalleriin taikka OFR:n, niiden kun pitäisi mennä paikkalleen heittämällä. Ei se ihan heittämällä onnistu. Pitää vielä kiskoa ne muruvalumetalliset ankkuripultit rungosta pois ja pistää ne laatumetalliset tilalle. Jollei tuota tee niin ollaan laadullisesti vasta puolitiessä. Ne pultit sen soundinkin siitä kielestä runkoon johdattaa... Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |