WinterMad 14.05.2005 18:05:48 (muokattu 14.05.2005 18:19:51) | |
---|
Mitä ootte mieltä tommosesta pelistä? Pitäisi saada ihan asia-kommentteja, eikä mitään ihme vittuilua. Kokemuksia? edit: Voi myös suositella muita saman hintaluokan vahvistimia We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking no shit |
elbowski 14.05.2005 18:14:02 | |
---|
Olen kokeillut, ainakin musiikkikauppavolyymeilla kuulosti muoviselta, mutta eiköhän siitä ihan OK soundejakin saa aikasiksi, jos vähän jaksaa säätää. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Migo 14.05.2005 18:23:45 | |
---|
Mitä ootte mieltä tommosesta pelistä? Pitäisi saada ihan asia-kommentteja, eikä mitään ihme vittuilua. Kokemuksia? Joo itselläni oli tuo I malli. Aluksi vahvistin oli ihan jees, kun siinä oli niitä mallinnuksia sunmuita. Eipä siinä loppujenlopuksi kauaa mennyt, että tuohon kyllästyi soundillisesti. Jotenkin en ainakaan vanhemmasta mallista saanut oikein mitään irti.. Tällä hetkellä minulla on tuo randallin rg sarjan combo ja se vakuuttaa minut päivä toisensa jälkeen. Suosittelen kokeilemaan myös noita randalleita jos mallinnukset eivät ole pääosassa vahvistimen ostossa. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
luopio 14.05.2005 19:52:53 | |
---|
Hyvä se on, helvetin hyvä hintalaatusuhe ainaki, meiän toisel kitaristil on toi. Saundit on kohallaan ja ne säröt on kans ihan vitun siistit. Suosittelen. I'll throw the first rock. |
V.I.P 14.05.2005 21:19:48 | |
---|
Ostin kyseisen vahvistimen puolisen vuotta sitten ja todella tyytyväinen olen ollut. Soundit on ainakin omasta mielestä todella hyvät ja ääntä riittää. plussana myös että cleani ei säröydy kovillakaan voimakkuuksilla. Suosittelen, ja tosiaan hinta-laatu -suhteeltaan mainio. WWW.WGTHEBAND.COM
alternative rockia |
Rabb-it 14.05.2005 21:50:31 (muokattu 14.05.2005 21:56:39) | |
---|
Itse omistan kyseise vaffarin ja käytän sitä multiefektin kanssa. Ostin pelin ainoastaan basson ja treblen vuoks ihan tietoisesti ( Saan aivan unelmasoundit tän vaffarin kanssa multiefektistä treble ja bass nollille ja hämiksest vastaavat nupit kaakkoo ) Blues,Crunch,Clean, modi on ilman (multi)efektiä meneviä, mutta nää metal ja insane on aivan hirveit omasta mielestä. Efekteistä noi chorus flange, phaser, tremolo on aika mitäänsanomattomii, mut delaylle ja tape echo:lle tulee käyttöö. Sweep Echo on jotain niin sanoinkuvaamatonta paskaa, että lähes itkettää. En kyllä omalla kohdalla voi sanoa säröistä mitään positiivista ( niinkuin ylempänä ). Ääntä kyllä lähtee ihan kiitettävästi. |