kid ego 12.05.2005 19:11:20 (muokattu 12.05.2005 19:12:08) | |
---|
Just kid-ding. |
Ze Kink 13.05.2005 10:59:46 | |
---|
Noissa harmittaa liian ohut kaula, ei sovi käteeni. Olen ainakin tuota kiinteätallaista tutkinut lähietäisyydeltä, ja kyllä se varsin pätevältä vaikutti, silti tuo neckthrufloikkamonsteri on hienompi mielestäni. Viime vuonna noissa oli vielä ultra-kaula, kannattaa katsoa jos semmoisella löytyy jos hieman paksumpi kaula on parempi käteen (on se silti melko ohut). Nuo humbuckerit tuskin ovat mitkään mahtavat, kuten nuo Iban hevimikit yleensä, mutta kyllä niillä soittelee, hieman vain ovat tunkkaiset (ainakin luulisin entisten V7 ja V8 ja Dimarzio/Ibz mikkien perusteella). Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
juzi 13.05.2005 13:55:18 | |
---|
Tuossa RGT:ssä vituttaa kelluva talla Älä ihmeessä osta floikka-tallaista keppiä jos et välttämättä sellaista juuri halua. Ei-floikallisen kanssa pääset paljon helpommalla säätöhommien kanssa, olkoon sitten kiinteä tai perinteinen strato-tyylinen talla. Ja ne dimarzio/ibz -mikit on aika kehnoja. Kyllähän niillä alkuun pääsee mutta ei kovin pitkälle. Terveisin nimimerkki "yhden jos toisenkin jannun ibanezin rg:n kuukausittain säätävä..." |
Strutsi 13.05.2005 15:01:26 | |
---|
Kelluva talla on paras kun sitä vaan osaa käyttää "I've gone where the hand of man has never set foot." |
juzi 13.05.2005 15:25:12 | |
---|
Kelluva talla on paras kun sitä vaan osaa käyttää Entä jos sitä ei tarvitse??? Silloin se on minun mielestä melko turhuutta. |
Strutsi 14.05.2005 19:23:33 (muokattu 14.05.2005 19:24:32) | |
---|
Entä jos sitä ei tarvitse??? Silloin se on minun mielestä melko turhuutta. Kyyllä minun tulee sitä aika paljon vemputeltua. E: sitä paitsi ei sitä ole pakko vemputella niin paljoa. Se etu on hyvä olla olemassa että voi vemputella "I've gone where the hand of man has never set foot." |
spede from hell 14.05.2005 19:54:41 | |
---|
Kelluva talla on paras kun sitä vaan osaa käyttää Puhut vähän mutta paljon... -siis asiaa!!! Floikka on paras!!! |
kid ego 15.05.2005 01:38:06 | |
---|
Kelluva talla on paras kun sitä vaan osaa käyttää Homman nimi onkin siinä etten halua sitä käyttää, saati kitarassani olevan sellaista. Kävin tänään Levytukussa testimässä tuota kiinteätallaista RGA:ta ja jumalauta!! Se on unelmieni kitara!! Hintaakin "vaivaiset" 1720 euroa. Just kid-ding. |
Jaakko Hyvärinen 15.05.2005 01:44:46 | |
---|
Minkätakia sininen on hintahtava...kyllä se minun silmää miellytti. Olenkohan hintti? :) Älkää uskoko yläpuolella olevaa tekstiä! |
Tompsi 15.05.2005 07:31:14 | |
---|
Noissa harmittaa liian ohut kaula, ei sovi käteeni. Juurikin näin. Mikä ihmeen idea tuo nyt oli laittaa kaikkiin tämän vuoden malleihin tuo lähes läpinäkyvän ohut Wizard-kaula? Itseänikin kiinnostaisi tuollainen piupau-kampeilukitara, ja Ibari olisi juurikin täydellinen siihen tarkoitukseen mutta kun kaulat ovat 98 prosenttisesti ilmasta valmistettuja niin saavat jäädä musiikkiliikkeen hyllylle notkumaan. |
Strutsi 15.05.2005 09:22:07 | |
---|
Juurikin näin. Mikä ihmeen idea tuo nyt oli laittaa kaikkiin tämän vuoden malleihin tuo lähes läpinäkyvän ohut Wizard-kaula? Itseänikin kiinnostaisi tuollainen piupau-kampeilukitara, ja Ibari olisi juurikin täydellinen siihen tarkoitukseen mutta kun kaulat ovat 98 prosenttisesti ilmasta valmistettuja niin saavat jäädä musiikkiliikkeen hyllylle notkumaan. Sinun pitää sitten signatureja ostaa. Mutta kyllä tossa mun kitarassa oleva ultra-kaula on minusta paksumpi kuin super wizard. Super wizard tuntuu jo liian ohuelta kun on ultraan tottunut. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Niskamies 15.05.2005 11:52:33 | |
---|
Juurikin näin. Mikä ihmeen idea tuo nyt oli laittaa kaikkiin tämän vuoden malleihin tuo lähes läpinäkyvän ohut Wizard-kaula? Itseänikin kiinnostaisi tuollainen piupau-kampeilukitara, ja Ibari olisi juurikin täydellinen siihen tarkoitukseen mutta kun kaulat ovat 98 prosenttisesti ilmasta valmistettuja niin saavat jäädä musiikkiliikkeen hyllylle notkumaan. Mikäs niissä ohuissa kauloissa ei iske? 90 prosentin varmuudella totut kaulaan kun kaulaan jos sillä soitat. Meitsi on meshissä. |
Jackson Dinky 15.05.2005 14:43:02 | |
---|
Mikäs niissä ohuissa kauloissa ei iske? 90 prosentin varmuudella totut kaulaan kun kaulaan jos sillä soitat. Totta. -"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees" |
Olli S. 15.05.2005 15:00:07 | |
---|
Mikäs niissä ohuissa kauloissa ei iske? 90 prosentin varmuudella totut kaulaan kun kaulaan jos sillä soitat. Mutta ainakaan itse en tunne oloani mukavaksi ohuen kaulan kanssa. Tuo PRS:n Regular on juuri sopiva, paksuus taitaa olla 21 tai 22 milliä ekalla nauhalla. Paljoa ohuempi ei saisi ainakaan olla. Sitä paitsi laajempien sointujen ottaminen leveällä ja littanalla kaulalla on yhtä tuskaa. Ei mitään tatsia minusta. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |