Hohhoijaa 05.05.2005 14:44:07 (muokattu 06.05.2005 10:24:59) | |
---|
Pari threadia näytti haullakin löytyvän, mutta niistä ei paljoa saanut nyhdettyä irti. Yksi threadi jossa aloittaja antoi mojovat kehut, ja toinen johon oli yksi vastaus tullut. :P Näyttäisi pirun halvalla (reilut 70€ DLX musicissa) lähtevän tuollainen 10-wattinen pathfinderi. Voisitte kertoa omia testailu- ja/tai käyttökokemuksianne. Käyttäisin semmoiseen makuuhuonekotisoitteluun. En vaadi vahvarilta paljoa, kunhan jonkunlainen ääni lähtee ja hinta on alhainen. Olisi muutakin ostettavaa. Niin ja musiikkityylihän on semmonen rock/hard rock... Tuossa se: http://www.thomann.de/thoiw3_vox_pathfinder_prodinfo.html |
ninos 05.05.2005 14:51:40 | |
---|
Itellä on tuo 10 ja mainio vahvari. Olisikohan maksanu 80e kun ostin ton uutena? Mutta loistava peli, ei mikään tunkkanen saundi vaan kirkas ja pehmeä rokke roll |
Puavali 05.05.2005 17:47:13 | |
---|
Itellä on tuo 10 ja mainio vahvari. Olisikohan maksanu 80e kun ostin ton uutena? Mutta loistava peli, ei mikään tunkkanen saundi vaan kirkas ja pehmeä Juu, ja mainijo aksutisen vahvistamiseen. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Hohhoijaa 05.05.2005 19:47:05 (muokattu 05.05.2005 19:49:24) | |
---|
Ajattelin maanantaina mennä testaamaan tuota. Eräs tuttava omistaa samanlaisen. Maanantain jälkeen olen sitten viisaampi, tämä kyllä vaikuttaisi varteenotettavalta vaihtoehdolta. Kiitos vastanneille, lisää risuja/ruusuja vahvaria kohtaan odotellessa... Ja aloittelijan kysymys: tuossa on semmoinen reikä jonka yläpuolella lukee että "head phones / line out". Meinaako tuo mitä, kuulokemahdollisuuden lisäksi kaappikytkentä? |
toyopet 05.05.2005 20:12:44 | |
---|
Phones/Line out eli voi kytkeä joko kuulokkeisiin, niin ei sitten kuulu ulos mitään ja samasta reiästä linjaan ja pönttö ilmeisesti toimii vain esivahvistimena. Soundi on yllättävän hyvä mutta efektilenkin puute vähän haittaa. Jos vetää kaikua pedaalista etukäteen, niin säröstä tulee sitten vähän erikoista. Ja särön jälkeen ei saakaan kaikua (no joo, tosisoittaja ei tartte mutta minä tarviin). Ihan OK vehje kyllä muuten. Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Räkis 05.05.2005 23:43:27 | |
---|
Mulla on sama mutta 15wattinen versio ja tosihyvä pikkuvahvariksi . Hyvät säröt, vaikka ei saa mitään haudankaatometallisäröjä, mutta ei semmosia kukaan tarviikkaa :) Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn |
Hohhoijaa 16.05.2005 16:25:54 (muokattu 17.05.2005 15:52:21) | |
---|
Kävin testaamassa. Kirjoitan tällaisen pikajutun nyt tänne tiedonjanoisia jälkipolvia varten. Ensivaikutelma vahvistimesta oli hyvä, ulkoiset seikat olivat kunnossa. Laitoin vahvistimen päälle ja totesin, että ainakin cleanit olivat vähintään kiitettävät. Vahva ja kaunis sointi. Eri tyyppisiä soundeja sai helposti esiin vääntelemällä potikoita. Sitten painoin drive-napin pohjaan. Gainin laitoin n. nelosen kohdalle. Särö oli lievä pettymys, se oli tietyllä tavalla suhiseva, silti kuitenkin ihan kelvollinen näin alle sadan euron budjettiin. Kuitenkin ihan kelvollisia särötyyppejä sai revittyä esille. Kyllä tästä kerrostalovahvistimen saisi. Hinta/laatusuhde on hyvä. |
losli 17.05.2005 15:04:43 | |
---|
Itselläni kyseinen VOXi on juuri makkari vahvarina kotona. Särö on todella tuollainen suhina kuten sanoit. Mutta muuten styrkka on ehdottomasti parhaimpia pikkuvahvareita jota olen soitellut. Enpä tuota säröä ole kaipaillut kun jokin kikkula siinä johdon välissä kuitenkin aina on. Vahvarissa on käsittämättömän paksu tuo basso puolen toisto, otaen huomion millainen "linnunpönttö" on kyseessä. Itse soittelen lespan mallisella kitaralla bass lähes nollissa ja silti tuntuu soundi tanakalta. Mukava vahvari. |
Basil 17.05.2005 15:22:41 | |
---|
Itsellänikin on myös tuo Pathfinder 10 kotona lähinnä sellaisena hyllykoristeena, kun se on sellainen kivan näköinen AC30:n miniatyyri. Soundeista sen verran, että kyllä mielestäni 6.5" kaiutin kuuluu soundissa eli vaikka bassoja tulee, niin on siinä totuuden nimissä vähän sellaista "pahvisuutta" mukana. Modasin sen verran koteloa, että leikkasin vanerista soiron jolla suljin sen avoimen aukon takana, tuli hiukan bottnea enemmän. |
Crackis 17.05.2005 16:49:46 | |
---|
Tuosta Pathfinder 10 ei ole kokemusta, mutta 15 on kyllä pelittänyt kotona enemmän kun hyvin jo yli viisi vuotta. Pitäisi vain saada joku hieman isompi vahvistin jolla voisi hoitaa satunnaiset pikkujamit kavereiden kanssa ja siihen tuo on liian pieni. Että torilta löytyy. |