Jale 20.05.2005 18:31:29 | |
---|
Tekis kovasti mieli ostaa kunnon nuppi ja joku hyvä kaappi. En ole niihin perehtynyt juuri koskaan. Soitto on hoitunut pikku kombolla..nimeä en edes kehtaa sanoa. Itse pidän kovasti Vox tyylisestä kirpakasta, puhtaasta, soundista ja puolestaan Marshallin tunkkanen kihinä laittaa ärsyttämään mutta sen saa tosi hyvin miksattua biisiin kuin biisiin. Käyttötarkotus olis äänityshommissa. Musiikkina pop/rock/iskelmä. Voisinhan ostaa Marshallin ja Voxin nupit, mutta kaappi näille? Onko ideoita? Pedaaleita en ole koskaan tykännyt käyttää ja siksi soundi olis hyvä löytyä suoraan nupista/kaiuttimesta. "I´m not here, this isn´t happening" |
Jucciz 20.05.2005 20:17:15 (muokattu 20.05.2005 20:18:20) | |
---|
Orange. VOXin ja Marshallin parhaat puolet samassa laatikossa. Heleyttä ja rähinää. Kannattaa katsastaa ainakin AD30TC-malli. Kaapiksi mikä tahansa laatuelementeistä koottu. Greenbackit ja Vintage 30:t ainakin ovat turvallisia ja hyviä valintoja. |
tommi_899 20.05.2005 21:04:36 | |
---|
|
Twinkle 20.05.2005 21:22:26 | |
---|
onko tämä turvallista tilata? halpakun on niin vähän epäilyttää Jaa-a... tuon vehkeen speksit vaihtelee kaupoittain niin olisin itsekin kiinnostunut tietämään mitä värkki on todella niellyt. Toisaalta tuolla ei paljoa ole väliä kun saatavuus näyttää tuossa ainakin olevan nollissa.
|
Rapido 20.05.2005 22:37:00 | |
---|
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Kimmo72 20.05.2005 22:38:21 | |
---|
Jaa-a... tuon vehkeen speksit vaihtelee kaupoittain niin olisin itsekin kiinnostunut tietämään mitä värkki on todella niellyt. Toisaalta tuolla ei paljoa ole väliä kun saatavuus näyttää tuossa ainakin olevan nollissa. Kandee kysellä tubesoundista, niin ei tervi alkaa tilailee saksasta. http://www.tubesound.fi Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |