Aihe: Pinkki skeba hävis Helsingissä
1
Desmond Jones
26.05.2005 12:21:55
Multa hävis tiistai keskiviikko välisenä yönä sähkökitara Helsingissä. Häviämis paikka Kiasma Makasiinit Eliel.

Skeba on helppo tunnistaa. Itse maalattu pinkiksi. Stratocaster mallinen mistä ylempi sarvi sahattu pois. Lavassa lukee Testifier.

Jos ootte jossain päin sitä nähny ni ilmotelkaa.
Don't try to get a ride in my cadillac. You don't look good enough for that.
McNulty
26.05.2005 12:30:51
Jos ootte jossain päin sitä nähny ni ilmotelkaa.

Ilimootellahan kyllä... sekä sen lisähäks kurumootetaa ja muiluutetaa pitkäkyntistä. Kauhavalaaset mukaha poja!!!
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
JuniperThree
26.05.2005 12:54:16
Ilimootellahan kyllä... sekä sen lisähäks kurumootetaa ja muiluutetaa pitkäkyntistä. Kauhavalaaset mukaha poja!!!

Lyörään aluks nokka punaaseks ja sitte vasta turistaa...

Pysyväksi?
Desmond Jones
26.05.2005 12:59:45
Jos se jossain näkyy niin ei tartte heti muiluttaa. :) Sitä ei nimittäin välttämättä ole pöllitty.
Sintti
26.05.2005 13:11:00
Jos se jossain näkyy niin ei tartte heti muiluttaa. :) Sitä ei nimittäin välttämättä ole pöllitty.

Ahaa, sitä siis ollaan oltu humalatilassa, kun on kitara noin hävinny. (?) ;)
Jorg
26.05.2005 14:51:14
Skeba on helppo tunnistaa. Itse maalattu pinkiksi. Stratocaster mallinen mistä ylempi sarvi sahattu pois. Lavassa lukee Testifier.

Anteeks, kuka pöllii tollasen kitaran, ja vielä ihmeellisempää on, että joku jaksaa etsiä sellasta vielä netin kautta?!

Kesäterveiset kaikille ihmisille! (:
...And Justice For All
26.05.2005 14:54:02
Pistä kuva kitarasta. Noin hullu skitta pitää nähdä vaikka tuskin kukaan semmosta esittelee Tampereen lähellä.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Desmond Jones
26.05.2005 16:20:28 (muokattu 26.05.2005 16:21:10)
Anteeks, kuka pöllii tollasen kitaran, ja vielä ihmeellisempää on, että joku jaksaa etsiä sellasta vielä netin kautta?!

Kesäterveiset kaikille ihmisille! (:

Se on jo aika legendaarinen skeba ja sillä sattuu olemaan aika paljon tunnearvoa. Eikä toi viestin tänne kirjottaminen niin paljon energiaa vie etten olis sitä jaksanu tänne laittaa.

Kuvia siitä ei oo mulla nyt yhtään, mutta siitä on otettu kyllä kuvia. Pistän linkkiä, jos löytyy kuvia.
Safaweb
26.05.2005 16:58:03 (muokattu 26.05.2005 16:58:14)
Onko kyseessä joku Fenderin kasarimalli, jossa on Kahlerin talla ja musta lapa hopeisella Fenderin logolla? Sellaisen kitaran olen kyllä nähnyt, mutta siitä olikin sahattu alasarvi pois :)
m05h & g0, 7r00 h3v4r1
Wolffie
26.05.2005 17:02:32
Onko kyseessä joku Fenderin kasarimalli, jossa on Kahlerin talla ja musta lapa hopeisella Fenderin logolla? Sellaisen kitaran olen kyllä nähnyt, mutta siitä olikin sahattu alasarvi pois :)

Lainaus: Itse maalattu pinkiksi. Stratocaster mallinen mistä ylempi sarvi sahattu pois. Lavassa lukee Testifier.

Nuo eivät ainakaan täsmää eli eipä taida olla?
Mitäköhän tästäkin taas tulee...
Desmond Jones
02.06.2005 18:48:27 (muokattu 02.06.2005 18:51:13)
Omasta kuvasta löytyy nyt kuva kitarasta. Yhä kateissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)