Aihe: Vahvistin kotelot?
1
Rokkilasse
21.06.2005 16:01:39 (muokattu 21.06.2005 16:31:50)

Mistä saa kovia roudaus keissejä vahvarille??
Ei oikee löydy..

osaako joku auttaa

Juu saattaa olla että väsään itekki.. kattelin meinaan hintoja nii morjens..
J.RA
21.06.2005 16:20:11 (muokattu 21.06.2005 16:20:42)
Muistelisin että t-kaupasta saisi.

Lissäpi: Ei ole muute kovin vaikea itsekään nikkaroida... :)
-Sellasta se vaan on-
Kimmo72
21.06.2005 16:24:23
Mistä saa kovia roudaus keissejä vahvarille??
Ei oikee löydy..

osaako joku auttaa

Kysy nimimerkiltä juhsun

Oli muistaakseni teettäny jossain todella pätevän lootan nupille ja muille..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Boltsa
21.06.2005 16:56:30 (muokattu 21.06.2005 16:58:04)
Ainakin tulee mieleen Bluescase ja joku toinen *case valmistaja. Mittatilaustyönä siis tekevät niitä.

EDIT: http://muusikoiden.net/dyn/banner/elitecase.php tuohan se olikin se toinen.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
dfloreno
21.06.2005 17:08:26

En suosittele tekemään itse, ellei ole asiaan perehtynyt henkilö. Sen casen pitää olla mahdollisimman kevyt ja silti suojaava ja kestävä. Pahinta on aina noi ite tehdyt caset: niissä on aina liikaa lukituksia, painavat kuin synti ja vaikeuttavat keikkadösän pakkaamista. Pahin minkä olen nähnyt oli jonkun puusepän tekemä pedalboard... huhuh, semmoinen 1,5 metrinen banaanin muotoinen möhkäle; tosi kätevä roudattava!

mutta noista caseista vielä, niin suosittelen Bluescasea Uudestakaupungista, varmasti on halpa hinta ja laatutavaraa.
God made me funky
Niskamies
21.06.2005 19:14:55
Pahin minkä olen nähnyt oli jonkun puusepän tekemä pedalboard... huhuh, semmoinen 1,5 metrinen banaanin muotoinen möhkäle; tosi kätevä roudattava!

Hoho, se on mun enon tekemä! Muistakko mitä siellä oli sisällä? Muistaakseni pari Hughes&Kettneriä, Boss Tu-2 ja voxin wahi. Se on kyllä hauska pedaalilauta.
Virallisesti semi-pro!
dfloreno
21.06.2005 19:45:02

Hoho, se on mun enon tekemä! Muistakko mitä siellä oli sisällä? Muistaakseni pari Hughes&Kettneriä, Boss Tu-2 ja voxin wahi. Se on kyllä hauska pedaalilauta.

Tuskin on kenenkään eno, tai mistä mä voin tietää... hyvin se veti mutta en kyllä muista laatikon sisältöä, sen vaan että se oli todella hienosti ja huolellisesti tehty mutta paino ihan simona ja basisti aina valitti kun piti yhdessä kantaa; ei siis mikään käytännön vehje. :). Toinen esimerkki oli yks rumpali, joka teki rummuilleen itse kotelon, mutta se teki yhden valtavan puumökin mihin mahtu kaikki kannut ja ständit, sitten ihmeteltiin kun ei mahdu henkilöautoon ja tarvi monta ukko kantamaan... hoho... oisko tää sun setä sitten? :)
God made me funky
zeme
21.06.2005 21:04:13
No itse olen teettätänyt JL-casella tampereella. makso kyl saamaristi, noh tuli siinä mukana toki pari räkkiunittiakin. Kuva löytyy tuolta kuvauksesta.
No problem.
Fide
21.06.2005 21:12:58

hardcase -muovilootat on yksi vaihtoehto. Halvempi kuin "aidot". Oliko nyt sitten Musamaailman myyntilistoilla???

Mulla on 1x12 kombo loota käytössä. Sen kanssa pärjää just ja just yksin, mutta eihän se auton tilankäytön kannalta mikään käytännön kukkanen ole. Halpa vain, ja on ajanut asiansa.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
J.RA
21.06.2005 21:43:22
En suosittele tekemään itse, ellei ole asiaan perehtynyt henkilö. Sen casen pitää olla mahdollisimman kevyt ja silti suojaava ja kestävä.

No itse en kyllä näe mitään syytä miksi ei voisi itse tehdä jotain sellaista mitä pitäisi teettää? Tietenkin tarkoitan että jos omaa hiukan perustaitoja ja TERVETTÄ HARKINTA kykyä jotta tajuaa kuinka huono joku oma innovaatio on.

Tuollaisen kotelon rakentamisessa on vielä sekin hyvä puoli että niissä se ei ole yleensä niin vimpanpäällä jos jokainen sauma ei mene millilleen kohdalleen. Eli aloitteleville rakentajille ovat erinomaisia projekteja!

Asia on sitten erikseen että kannattaako niiden tekeminen. Kaikki pikkuhilut mitä siihen täytyy ostaa maksavat perhanasti ja niistäkin kertyy jo mukavia summia toisin kuin sille rakentajalle koska hän ostaa niitä suuria määriä kerralla.. Mutta eikö aina ole kiva olla jotain projektia...? :)
-Sellasta se vaan on-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)