Aihe: Haar guitars hollannista
1
askomiko
25.04.2004 16:36:52
Jokuhan tilasi heiltä kamiksia, eikös jeh?
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Sunwater
26.04.2004 09:29:08
Minä tilasin wah-pedaalin. Tuli viikossa ja oli hyvin paketoitu pahvilaatikkoon. Tarjoili käytettyjä kamoja myös..
''If you ain't different, you ain't normal.''
grynost
27.04.2004 23:24:37
Luotettava ja nopea palvelu. Olen tilannut kaikkea speduista kitaraskobeen. UPS tuo ovelle. Kaikkia listattuja tuotteita ei aina löydy hylllystä, mutta aika lievää verrattuna esim. Thomanniin, joka ei varmaan pidä varastossa muuta kuin Harley Bentoneita...
Captain Farrell
28.04.2004 08:19:21
Mä kävin viime syksynä Haar Guitarsissa ihan paikan päällä. Ajelin siellä Utrechin ympäristössä ja ihmettelin, että missä pirussa se kitaraputiikki oikein on. Saamani osoitteen mukaan olin ihan oikeassa paikassa, mutta olin kuitenkin keskellä asuntoaluetta. Ei minkäännäköisiä liikkeitä lähimaillakaan. Noh, muutaman kyselyn jälkeen selvisi, että Haar Guitars on se tavallisen hollantilaisen näköinen omakotitalo, jonka vieressä olin. Ei muuta kuin ovikelloa soittamaan...

Mr. Van de Haar tuli avaamaan ja päästi mut sisään, mutta vieläkään mikään ei viitannut kitaraliikkeeseen; lapset pyöri jaloissa ja vaimo kokkasi keittiössä. Kaveri vei mut kuitenkin alakertaan autotalliinsa, josta paljastui varsinainen kitaraverstas. Koneita, lautaa ja lastuja ja monta työnalla olevaa kitaranrunkoa. Sen jälkeen mentiin pannuhuoneeseen, eli myymälän puolelle. Pieni koppi täynnä tavaraa: laatuvahvistimia, käsintehtyjä kitaroita ja efektejä ja paljon muuta.

Parin tunnin päästä tulin ulos Fulldrive 2 kainalossa ja lompakko 250 euroa kevyempänä. :-)
askomiko
28.04.2004 11:13:47
Ihan kuin hollannin Custom sounds siis.
J-R
29.04.2004 00:41:11

Ihan kuin hollannin Custom sounds siis.

Ja iliman kirveleviä hintoja ;)...
askomiko
29.04.2004 15:47:20
Nii sekin kyllä joo. Tilasin ny sitte Hot Platen tuolta. Univalve vain 990e.. hmm. ;)
ReBeat
29.04.2004 15:56:58

Toi on tarkkaan harkittu konsepti toi myymälän pitäminen oman talonsa kellarissa :) Perhe rekvisiittana tuomassa lämpöä vaikutelmaan... ja kuitenkin puoliuhkaava ympäristö kun on laskeuduttu ahtaaseen kellariin. Jokapuolella on kuitenkin siistiä, hiljaista ja vahvistinhuoneessa kokolattiamatto. Tyyppi tarjoutuu keittämään kahvit testaillessa jotain putiikkilaitetta. Miten sä kehtaisit tunnin jälkeen lähteä sellaisesta paikasta ostamatta mitään? :)
Tekemällä ei synny musiikkia.
askomiko
29.04.2004 16:01:25
Niinhän se toimii.
Straton
29.04.2004 19:19:16
Wahin, säröpedaalin ja mikit tilasin. Wahin vielä vaihdoinkin vähän myöhemmin eikä _mitään_ ongelmia. Oikein loistava kauppa.
Ite oot!!!
Captain Farrell
30.04.2004 09:19:02
Toi on tarkkaan harkittu konsepti toi myymälän pitäminen oman talonsa kellarissa

Itse asiassa se ei ollut myymälä ollenkaan. Kaveri sanoi harrastavansa pääasiassa maahantuontia ja jälleenmyyntiä postitse. Hyvin harvoin siellä kuulemma käy ketään paikan päällä kamoja tsekkaamassa.

Kaveri tuntui olevan ihan aidosti mielissään, että sai sinne hetkeksi saman henkistä seuraa. Meillä riitti paljon juttua. Tyyppi oli muuten ollut aikoinaan töissä Suomessa ja osasi hyvin ne muutamat "perussanat". :-)
askomiko
06.05.2004 13:21:21
No göö, ei kuulu vielä, vaikka o jo..puoltoista viikkoo. Tulisnyjo.
monotone
06.06.2004 17:54:21

Luotettava ja nopea palvelu. Olen tilannut kaikkea speduista kitaraskobeen. UPS tuo ovelle.

Juu, näppärästi toimii. Fulltone '69 tuli postitse kotiovelle vähän reilussa viikossa. Ja hinta kutakuinkin kohdallaan verrattuna täkäläiseen tasoon. :-)
When was the last time we worked together? Tonight.
Twist
06.06.2004 17:57:19
mikä netti osote?
Oh Fuck..
ReBeat
06.06.2004 18:32:04

Tekemällä ei synny musiikkia.
jefferson
06.06.2004 22:18:35
Mmmm... hollanti ja spacecake... ahhhh !
Kiss me... I must be dreaming!
kulmahiomakone
06.06.2004 22:27:38
...missä pirussa se kitaraputiikki oikein on. Saamani osoitteen mukaan olin ihan oikeassa paikassa, mutta olin kuitenkin keskellä asuntoaluetta. Ei minkäännäköisiä liikkeitä lähimaillakaan.

Markun musiikki Nurmossa on jotakuinkin samanlainen putiikki. Omakotitalon pihalla on ylisuuri autotalli, jossa on sitten rompetta sen verran ettei sisään meinaa mahtua.

Sikäli kun nuo sivut eivät jollekin suostu aukeamaan - Firebirdillä surffaan ja sivusto ilmoitti, että hanki IE - niin seuraavalla linkilllä pääsee suoraan sivuille.

http://www.haarguitars.nl/test/Index2.htm
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
etc
30.06.2005 19:52:25 (muokattu 01.07.2005 22:13:40)
Kuinka suuret ovat postimaksut wah-pedaalia tilatessa?

Sovitaanko tilaukset sähköpostitse?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)