hypnotize 29.06.2005 14:23:22 | |
---|
Kyseessä olisi nyt minulle täysin mysteerinen Tokain Custom Edit. kitara.Kitara on helmiäisen valkoinen,Floyd Rosen kelluvalla tallalla.Mikeistä en tiedä mitään paitsi että niissä lukee vain "L.White".Kaula on pulteilla kiinni,yksi äänenvoimakkuus ja yksi äänensäätö nuppi ja viisisuuntainen säätö kytkin.Virittimistä en tiedä mitään. Itse arvelisin kitaran olevan 80-luvulta.Siispä tarvitsisin kaiken mahdollisen tiedon tuosta kitarasta,koska ostin sen käytettynä.Kuva kitarasta löytyy omalta profiilisivultani. |
McNulty 29.06.2005 14:33:32 | |
---|
Kyseessä olisi nyt minulle täysin mysteerinen Tokain Custom Edit. kitara.Kitara on helmiäisen valkoinen,Floyd Rosen kelluvalla tallalla.Mikeistä en tiedä mitään paitsi että niissä lukee vain "L.White".Kaula on pulteilla kiinni,yksi äänenvoimakkuus ja yksi äänensäätö nuppi ja viisisuuntainen säätö kytkin.Virittimistä en tiedä mitään. Itse arvelisin kitaran olevan 80-luvulta.Siispä tarvitsisin kaiken mahdollisen tiedon tuosta kitarasta,koska ostin sen käytettynä.Kuva kitarasta löytyy omalta profiilisivultani. Samanlainen Tokai roikkui jossain välissä HML:n TV-Sävelen seinällä. Varsin mukavantuntuinen peli vaikkakin kovasti käytetty. En tiedä onko kyseessä sama skeba, sekin kun oli valkoinen ja L.White mikeillä. Tuo 80-luvun loppu tai 90-luvun alku osuu aika lähelle kitaran "syntymää". Tuohan on ns. Dinky/Soloist-kopio. Ruotsissa niitä näkee myytävän jollain 2000-3000 kruunulla, eli noin 200-300e. Tietääkseni kyseessä on Tokai JSR-mallisto. http://www2.odn.ne.jp/sugamusic/ITEM/etcelc/jsr-853/jsr-853.htm PS. Jos tuo skeba on Tevarista ostettu, niin tiedän sen entisen omistajankin. Hältä voisi lisää tietoa ko. pelistä kysellä. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
p130 29.06.2005 14:59:28 | |
---|
Bonecrusher sanoikin lähes kaiken oleellisen. Mutta lisätään nyt vielä että perhanan hyviä keppejä nuo ovat kuten muutkin japanin Tokait. Arvo ei suuri ole tuolla, 300€ on varmaankin maksimi mitä siitä voi saada 250€ ehkä "käypä" hinta. Vaan käyttöarvoa on kyllä reilusti enemmän. Pidä ihmeessä jos kitara miellyttää! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
32788 29.06.2005 17:21:48 | |
---|
Miten tuo on noin halpa, jos siinä on aito floikka? Onks teillä niitä Harley Bentonin moottoripyärii? |
sihvoh 29.06.2005 18:44:36 | |
---|
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
lukeman 29.06.2005 18:54:16 | |
---|
Eikös nuo ole Jackson-kopioita. Kokeilin 2-3 vuotta sitten eräässä musiikkiliikkeessä vastaavaa. Hintaansa nähden lienevät ihan kelpo kitaroita, jos 200-300:lla eurolla saa. |
McNulty 29.06.2005 19:54:06 | |
---|
Miten tuo on noin halpa, jos siinä on aito floikka? Ei siinä tietääkseni vakiona aitoa floikkaa ollut... lisenssitalla taisi olla ainakin siinä yksilössä jota kokeilin. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
32788 29.06.2005 20:36:08 | |
---|
Ei siinä tietääkseni vakiona aitoa floikkaa ollut... lisenssitalla taisi olla ainakin siinä yksilössä jota kokeilin. Jaa, ehkä aloittaja on sitten vain kirjoittanut niin hämäävästi "Floyd Rosen talla", josta tulee mieleen, että talla on Floyd Rosen, eli Floyd Rose on näinollen valmistanut sen... Nus Nus? Kyllä. Onks teillä niitä Harley Bentonin moottoripyärii? |
hypnotize 01.07.2005 14:37:51 | |
---|
kyllä siinä on aito floyd rose. |
hypnotize 01.07.2005 14:38:52 | |
---|
mutta kiitoksia näistä vastauksista. :) |