Aihe: Wanhat ibanezin stratokloonit?
1
Lego
09.07.2005 10:59:06
Heittäkääs ihmiset linkkiä jossa pääsisi pällistelemään otsikossa mainitun/mainittujen mallin/mallien speksejä, kuvien kera. Näistä en ole niin perillä, eikös ibanezilla ole ollut lawsuit stratokopioita joskus ennen muinoin, vai hä?
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Explorer
09.07.2005 11:21:59
New Millennium Cyanide Christ.
Lego
09.07.2005 11:25:06
http://www.ibanezregister.com/Gallery/gallery-guit.htm

-> "lawsuit"

Juuri hetki sitten katsoin tuolta ja ei ollut kuin yksi malli stratocastereista. Mulla on ollut sellainen käsitys että niitä on useampia erilaisia malleja, vaan mistäpä minä tiedän.
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Dr. Muff
09.07.2005 11:41:16
Juuri hetki sitten katsoin tuolta ja ei ollut kuin yksi malli stratocastereista. Mulla on ollut sellainen käsitys että niitä on useampia erilaisia malleja, vaan mistäpä minä tiedän.

No stratontyyppistä on sitten vielä lisäksi mm. Blazer Series. Ei kylläkään enää kopio. Mulla on sellanen joskus. Se oli aikast hyvä.
Tuumasta toiseen.
fox
09.07.2005 13:06:09

No stratontyyppistä on sitten vielä lisäksi mm. Blazer Series. Ei kylläkään enää kopio. Mulla on sellanen joskus. Se oli aikast hyvä.

Ei Blazerit, Roadsterit ja Roadstarit oikeestaan oo Stratokopioiks luettavia.. Ja ovat sen 1976 (eli "lawsuit"-ajan jälkeen kehiteltyjä)
Tuolta löytyy kaikenlaista, ja linkkejä..
www.ibanezcollectors.com
Keskusteluosioon siellä, ja sieltä sitte "keyword search"
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Dr. Muff
09.07.2005 13:22:45
Ei Blazerit, Roadsterit ja Roadstarit oikeestaan oo Stratokopioiks luettavia..

Onhan Blazerissa jonkun verran stratohenkeä, sama mikkikonfiguraatio, talla, hyvin samanmallinen body ja samanlainen kaulan kiinnitys.. Ei se kyllä suora kopio ole, eikä se stratolta oikein edes soundaa.
Tuumasta toiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)