Aihe: Booster pedaali toimii arpa pelillä
1
JanneT
07.07.2005 22:34:50

Hei!

Eli tänään treeneissä törmäsin ongelmaan tuollaisen puolitoista vuotta vanhan Seymour Duncanin pickup boosterini kanssa. Eli välillä kun pedaalin polkaisee päälle, niin se toimii aivan kuten pitääkin. Mutta sitten puolestaan välillä kun pedaalin polkaisee päälle, niin laitepäällä valo kyllä syttyy, mutta mitään ääntä ei kuulu tai sitten saattaa kuuluu vain heikko signaali.

Osaisiko kukaan valaista minua tämän probleeman kanssa? Käytän laitetta verkkovirralla, sekä pedaalin plugit tuntuisivat olevan aivan kunnossa.
Voihan vitalis...
LaXu
07.07.2005 23:40:34
Entäs piuhat polkusimen ja vahvarin tai kitaran välillä?
JanneT
07.07.2005 23:46:00 (muokattu 07.07.2005 23:48:54)

Entäs piuhat polkusimen ja vahvarin tai kitaran välillä?

Kaapeleiden kyllä pitäisi olla kunnossa. Kun sehän täsä ihmetyttääkin, että pedaali menee päälle, mutta mitään ei kuulu. Ja heti kun pedaalin laittaa pois päältä niin ääni palaa. Toisinaan taas laite toimii moitteita.
Voihan vitalis...
Aki
08.07.2005 01:22:40 (muokattu 08.07.2005 01:23:12)

Kuulostaa vialliselta kytkimeltä. Noi polkukytkimet monesti tekee ton kaltasta vaivaa kun ne alkaa olemaan eläkeiässä.

Tai sitten kylmäjuotos kytkimessä tai muualla.

Vaikuttaako se, jos painat kytkintä hitaasti/nopeasti, kädellä hellästi / jalalla rusakoiden?

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
kartar
08.07.2005 10:31:38
Mulla on kanssa S-D pickup-booster ja on ollut vähän vastaavia ongelmia. Kytkimen vaindolla pitäisi korjaantua. Itse tilasin uuden kytkimen (laadukkaan) ja hinta on luokkaa 10-12 €.
JanneT
08.07.2005 13:39:56

No pentele. Kokeilin nytten polkea tuota eri voimakkuuksilla ja tuntuu toimivan koko ajan yhtä hyvin kuin rasvattu koneisto. Pitää varmaan mennä treeni kämpälle polkemaan, että saa aikaan nuo toiminta katkokset :P

Mutta jos tämä nyt jatkaa tuota temppuilua taas ensi treenien yhteydessä, niin miten kannattaa edetä? Eli lähdenkö hankkimaan uutta kytkintä suosiolla, sen kummepia ihmettelemättä?

Mutta sitten olisi muutama kyssäri koskien tuota kytkimen vaihtoa...eli mistä kannattaa hankkia kytkin? Minkälainen? Ja miten sen vaihto käytännössä tapahtuu?
Voihan vitalis...
Mrezzye
08.07.2005 18:17:35

Pitää varmaan mennä treeni kämpälle polkemaan, että saa aikaan nuo toiminta katkokset :P

Juccizin puolesta: yhdyssanat treenikämppä ja toimintakatkos. Myös otsikossa ilmenevät boosterpedaali ja arpapeli. Kiitos ja anteeks!
Jea, rait! Vhat evö...
Jucciz
09.07.2005 14:12:29
Juccizin puolesta: yhdyssanat treenikämppä ja toimintakatkos. Myös otsikossa ilmenevät boosterpedaali ja arpapeli. Kiitos ja anteeks!

Thanx man!
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)