arvid70 01.07.2005 21:06:37 (muokattu 01.07.2005 21:07:34) | |
---|
Moro Teille, elikkäs tämmöstä http://www.thomann.de/thoiw3_line6_spider_ii_30_prodinfo.htmlon mulle suositeltu ja kysynkin Teiltä viisaammilta onko tosta mihinkään tai siis jollain kokemuksia , soittelen yleensä ja vain kotona ja musa on tommosta CCR:stä kotimaiseen rockiin ja poppiin, ei tilua ja pääasiassa komppailen. Nykyinen vahvari on tommonen Ibanezin ToneBlaster 15R ja tahtois jotain vaihtelua. Kepukat on teräskielinen Ibanez (joku v70) ja Epiphone Lespaul STD. |
Mordax 01.07.2005 22:15:11 (muokattu 01.07.2005 22:16:33) | |
---|
Älä sitä. Soundit on muovisia, eikä niitä paljon pysty muokkaamaan. Jos tuommoinen samantyyppinen vahvari kiinnostaa, niin vilkaise Voxin Valvetronixeja. Ei niidenkään soundeja kovin hirveästi pysty muokkaamaan, mutta on sentään enemmään efekti- ja vahvistinmallinuksia. Eikä hintakaan ole tuota paljon kummempi. http://www.voxamps.co.uk/products/valvetronix/ad15vtad30vt.htmMatemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän. |
Migo 01.07.2005 22:19:09 (muokattu 01.07.2005 22:19:35) | |
---|
Moro Teille, elikkäs tämmöstä http://www.thomann.de/thoiw3_line6_spider_ii_30_prodinfo.html on mulle suositeltu ja kysynkin Teiltä viisaammilta onko tosta mihinkään tai siis jollain kokemuksia , soittelen yleensä ja vain kotona ja musa on tommosta CCR:stä kotimaiseen rockiin ja poppiin, ei tilua ja pääasiassa komppailen. Nykyinen vahvari on tommonen Ibanezin ToneBlaster 15R ja tahtois jotain vaihtelua. Kepukat on teräskielinen Ibanez (joku v70) ja Epiphone Lespaul STD. Nöy nöy. Elä mäne ostamaan tuota. Maailmassa on paljon parempiakin samalla rahalla. Tossa ei ole mitään muuta kuin nuo kromiset säätönupit :) Myynnissä kitara ESP-LTD KH-203. Kysy lisää jos kiinnostaa. |
Hirvi 01.07.2005 22:39:49 | |
---|
Rokkaa kuin hirvi! |
DaKiller 02.07.2005 09:13:30 | |
---|
|
Dumb 02.07.2005 11:31:15 | |
---|
Tai Line6:sista Flextone-sarjalainen. Itselläni toimii kotisoitossa ihan hyvin POD2 + Squier Champ 15W. |
kede 02.07.2005 13:26:57 | |
---|
Line6 on mielestäni merkki, jossa halvemmat vahvistimet tuntuvat olevan kelvottomia. Ainakin nuo spiderit. Puolestaan kalliimmista vehkeistä sitten saakin jo vaikka mitä irti. Eli pelkistettynä saadakseen hyvän soundin line6:sta täytyisi olla 1. Rahaa ostaa Vetta (vanhemmista puolestaan AX2 - ei maksa enää kauheesti) 2. taitoa ja kärsivällisyyttä säätää niistä miljoonista mahdollisuuksista hyvä soundi. Ja hyvän soundin niistä todellakin voi saada, siitä on todisteita. Mutta jos haluu halvan mallintavan vahvistimen, josta saa hyvän soundin nopeesti, niin ei kannata ostaa line6:sta. Valvetronixit on parempia, mutta Rolandin Cube 60 tai 30 hakkaa nekin aivan sata-nolla. Cube kiinni pistorasiaan, niin on valmiina loistava soundi. Hieman vähemmän ehkä niitä efektejä yms tosin. |
tapsali 02.07.2005 13:42:34 | |
---|
Eieieiei älä osta sitä!! Ite olin tyhmä ja tein niin. Nyt kadun suunnattomasti. Jos tahdot hyvän perusvahvistimen suosittelen edellämainittuja voxeja ja muita mitä nyt mainittiin. Tai sitte tee viisaasti ja osta Tech21 TM60, niin mä meinaan tehdä heti kun saan jostain tarpeeks rahaa. |
Explorer 02.07.2005 13:50:32 | |
---|
soittelen yleensä ja vain kotona ja musa on tommosta CCR:stä kotimaiseen rockiin ja poppiin, ei tilua ja pääasiassa komppailen Kotikäyttöön riittää pienikin kombo ja tuollainen musiikkityyli ei edellytä kaikua kummempia efektejä. Suosittelen siis Tech21 Trademark 10 -komboa: http://www.thomann.de/thoiw3_tech_21_trademark_10_prodinfo.html Soundit ovat monipuoliset ja laadukkaat, ja 10W riittää kotikäyttöön varmasti. New Millennium Cyanide Christ. |
JCM 02.07.2005 16:07:56 | |
---|
Eieieiei älä osta sitä!! Ite olin tyhmä ja tein niin. Nyt kadun suunnattomasti. Jos tahdot hyvän perusvahvistimen suosittelen edellämainittuja voxeja ja muita mitä nyt mainittiin. Tai sitte tee viisaasti ja osta Tech21 TM60, niin mä meinaan tehdä heti kun saan jostain tarpeeks rahaa. Mulla on tää 15W koti, ja duo-käytössä keikoillakin. Ja toimii siihen oikein hyvin, diggaan clean-soundeista ja saa myös kivan blues-roson tolla crunch kanavalla. Ei mitään heikkoa, hinta/laatu kohdallaan. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
arvid70 02.07.2005 18:16:55 | |
---|
Kiitos Teille vastanneille, Hyvin ilmeistä että tuohon ei kannata siis sekaantua, täytyy puida sit noita VOX:ja ja tota TECH:iä on täälä kans paljo kehuskeltu tosiaan. Kiitti |
...And Justice For All 02.07.2005 19:04:16 | |
---|
Techin Trademark 10 on varmasti sulle juuri omiaan, spider on ihan turha laite. Mutta testaile eri vaihtoehdot läpi ennen ostopäätöstä. THV-Klubi #21 |
Hannu H. 03.07.2005 01:11:50 | |
---|
Microcube olis huokee vaihtoehto ja saa vaikka mukaan reissuun kun pattereilla toimii. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
SH1THEAD 03.07.2005 01:34:01 | |
---|
noissa spiderII:ssa ei ole mitään vikaa hintaansa nähden. Hyvin menee kotikäytössä. äsh :/ |
Explorer 03.07.2005 01:50:37 | |
---|
Microcube Tulihan se sieltä taas... Kannattaa välttää, on lelu verrattuna edellä mainittuihin. New Millennium Cyanide Christ. |
Mordax 03.07.2005 09:50:30 | |
---|
Tulihan se sieltä taas... Kannattaa välttää, on lelu verrattuna edellä mainittuihin.' Mutta kotikäytössä varsin mieluisa lelu. :D Matemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän. |
Pumpuli 03.07.2005 10:02:51 (muokattu 03.07.2005 10:08:24) | |
---|
Itse olen hankkimassaa mallintavaa vahvistinta koti/bändikäyttöön. tässä reilut pari viikkoa vertaillut näitä eri tuotteita line6/VOX/Tech/Roland ja ylivoimaseksi voittajaksi tulee noista Rolandin Cube (tässä mielessä 60) joka on kaikinpuolin monipuolinen ja hyväsoundinen kapistus. Line6:n spider jäi alimpaan helvettiin koko kapistus. Flextone on jo ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta onhan se heti kalliimpikin. Tässä vielä kuitenkin pari viikkoa hommaan faktoja noista vekottimista ja yritän päästä testaamaan kaikki mahdolliset. Mutta jos mitään todella mullistavaa ei tule vastaan niin Roland it is. www.rolandus.com (Products-> Instrument amplifiers -> guitar ampl.. -> multimedia demos) Pääset kuuntelemaan noita vahvistimia. Edit -Line6: http://www.line6.com/spiderII/hear.html-For the Love of Good- |
Robert 03.07.2005 10:45:37 | |
---|
Kyllä tuo spideri kotikäyttöön kelpaa... Se on soittajassa vika, jos ei siitä hyvää ääntä saa. :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
Pumpuli 03.07.2005 12:21:50 | |
---|
Kyllä tuo spideri kotikäyttöön kelpaa... Se on soittajassa vika, jos ei siitä hyvää ääntä saa. On siinä vaan vähän liian sähkönen-siritys-soundi CCR:n yms. soittoon. Tosiaan mielipidekysymyshän tuo tietenkin on. -For the Love of Good- |
Vainhaalee 03.07.2005 12:26:07 | |
---|
Kyllä tuo kotio riittää... Mutta etsisin mieluummin vanhan mallisen 2x12 spiderin, kun on vähän kestävämpi noin niinkuin fyysisesti, eikä muistuta kovinkaan paljon mitään perkeleen avaruusalusta... Paitsi se hemmetin valoshow... YäK!! :) Nyt mennään eikä meikata! |