Aihe: Williamsin kitarat
1 2
Kuno
12.07.2005 11:34:09 (muokattu 12.07.2005 11:34:45)
Juu, elikkäs tuli vastaan williamsin stratocaster-mallinen kitara, ja halpa tuntui olevan. Haluaisinkin nyt vähän tiedustella että onko jonkinlaisia kokemuksia kyseisen merkin kitaroista, ja että kannattaako sitä nyt ostaa. Yritin googlata tietoa, mutta en löytänyt koko yrityksen kotisivua, joka aiheutti hieman epäluuloa, sillä tuntuu että kaikilla valmistajilla paitsi jollain Harley Bentonilla on nykyään jonkinlaiset kotisivut. Joten jos te satutte tietämään että sillä Williamsilla on kotisivut, niin voisitte iskeä linkkiäkin. Jos viitsitte. Hep.
I am the first not the last Condemned by a single kiss Betrayed eternally I'll rip inside your soul Contaminating the world Defying god and son Black heart that brings your death Living in infamy...
ShadowWalker
12.07.2005 11:36:23

Äkkiseltään tuntuisi, että Williamsin kitarat voisi kyllä rinnastaa aika helpostikin Harley Bentoniin. Kokemusta ei kyllä ole kummastakaan, eli tämäkin oli kyllä aika turha kommentti.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
migeboy
12.07.2005 11:54:19
Toi williams on semmonen anttila mallia oleva halpis kitara, anttiloissa niitä on ainakin myyty, ja mun käsityksen mukaan kyl myydään edelleenkin ainakin jossain anttilas. Osta mieluummin hei musakaupan halpis jos ei kalliiseen kitaraan ole rahaa. Tai jos tohon williamssiin sitten päädyt niin heitäppä tänne vähän kommenttia sitten. Jookos? Vähän meinaan maineessaan noi williamssit tääl mnetis.
Ben_D
12.07.2005 12:00:16

Vähän meinaan maineessaan noi williamssit tääl mnetis.

Jonkin tavaran mnet maineella ja todellisella laadulla on harvoin yhtään mitään tekemistä.
konehes
12.07.2005 12:21:05
Oma elektroakustinen Williamsini on hintaansa nähden hyvä kitara. Kevyt soittaa ja pitää vireen. Sisällä oleva mikki ei ole tosin tainnut toimia koskaan kunnolla. Käsittääkseni aika yksilöllisiä ovat nuo.
Penasol
12.07.2005 12:24:07 (muokattu 12.07.2005 12:24:43)

Kerran olen Williamsilla soittanut. Se oli jokin vähän vanhemman oloinen vehje, arviolta 90-luvun alusta. Ihan hirveätä kuraa se oli, mutta yllättäen sillä pääsi nopeasti.
Niin siis Stratokopio oli kyseessä.
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
lexa53
12.07.2005 12:28:39 (muokattu 12.07.2005 12:31:36)
Mulla oli joskus Strato-mallinen Williams, siinä oli vanerirunko ja se ei pitänyt virettä yhtään, eli en suosittele. Tällähetkellä omistan Williams G-2000 akustisen kitaran josta tuli viritinkoneistot vaihtamalla ja tallaa laskemalla kelpo "mökkikitara" hintaansa nähden (kitara 47eur + viriyskoneistot n.20eur). Akustisia Williamsseja olen kuullut muidenkin kehuvan hintaansa nähden kelpo peleiksi.
K100#9
Axis86
12.07.2005 14:35:17
Älä missään nimessä osta! Seuraa vaikka huuto.nettiä tai mnetin toria. Sieltä löytyy varmasti joku Squier strato eli ihka oikea kitara eikä mikään anttilalelu.
Vittu, ketään ei kiinnosta!
Jucciz
12.07.2005 14:44:12
Jonkin tavaran mnet maineella ja todellisella laadulla on harvoin yhtään mitään tekemistä.

Kehuuhan täällä monet Jacksoneitakin.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Ukko
12.07.2005 14:47:51

Niin ja Gibsoneita, Fendereitä ja PRS kitaroita ;)
Pumpuli
12.07.2005 15:04:29
Kahella williamssilla soittanu. Toinen muka-hevi-keppi ja toinen elektroakustinen. Siis kauheempaa sontaa en ole koskaan käsissäni pitänyt. Molemmissa vire oli jotain ihan kamalaa ja sitten kun ne viritti (lue: yritti virittää) niin ei siitä tullut mitään muuta ku paha mieli ja kieleen hampaiden painumat.

Todellakin kannattaa selailla noita käytettyjä kepakoita jos vaikka lykyllä löytyisi halpa toimiva vekotin. Squierin strato katkenneella kaulallakin on parempi kuin 10 williamssia.

IMO
-For the Love of Good-
käsi
12.07.2005 15:07:24

en suosittele sitä elektroakustista kenellekkään. mulla se hajosi ihan itsestään:) maalipinta alkoi kupruilemaan ja lohkeili isoja paloja irti. kaulaan ilmestyi halkeama jne jne.

tosta sähkiksestä taasen olen kuullut hyvää ja pahaa, sitä olisi parempi päästä testaamaan ennen ostamista, sillä niissä on laatu yksilöitä ja todella huonoja. halpis tavaraa kun on.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Impact
12.07.2005 15:30:16
Williams on oman kokemukseni mukaan vielä Harley Bentonia astetta huonompi. Osta Squierin strato, varma valinta.
Spinal
12.07.2005 16:12:12 (muokattu 12.07.2005 16:13:26)
Joten jos te satutte tietämään että sillä Williamsilla on kotisivut, niin voisitte iskeä linkkiäkin. Jos viitsitte. Hep.

http://www.williamsguitars.com/

Tuossahan tuo olisi... Maailman huonoimmat kitaran valmistajan kotisivut!

E: Niin... Itselläni on tuo halpa stratokopio ja se kyllä pitää vireen vaikka kampeakin käyttäisi... Mutta mutta... Yksilöitähän ne...
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä...
Twinkle
12.07.2005 16:16:45
Yritin anttilassa soittaa Williamsin stratolla. Ekan sointusiirron jälkeen sormista vuotaa veri kun kovasti ulkona olevat nauhat repäisi viillot sormiin.

Se akustinen ei ole läheskään noin paska, mutta ennemminkin kannattanee katella jotakin muuta jotta nämä huuhaa-valmistajat saataisiin ruotuun.
Kimmo72
12.07.2005 16:18:24
http://www.williamsguitars.com/

Tuossahan tuo olisi...

Aika hyvän näkösiä ruokareseptejä oli. Mitenköhän ne liittyy Williamsiin?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Räbbänä
12.07.2005 16:38:41 (muokattu 12.07.2005 16:39:21)
Mulla itellä on williams, mutta ei se strato kopio vaan se toinen. Muuten ihan hyvä pienen muokkauksen jälkeen mutta aika painava. Mikit vaihdoin niin johan alko homma toimia.

Ja pitää kyllä vireen tosi hyvin. melkein paremmin kuin Squier.
Jag
12.07.2005 16:41:20

Lyhyesti: Kaverilla Williams->en suosittele
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Vainaja
12.07.2005 17:27:53
Mulla on tollanen Williamsin strato kuten näkyy oman sivun kuvasta..käytettynä ostettu ja ihan se on hyvin pelittänyt mut parempiakin kyllä löytyy...pitää vireen kohtuu hyvin (en käytä kampea kun ei ole...en kyllä käyttäis vaik oliskin) ihan hyvä alotteluun joo mutta ens vuonna vois ostaa uuden...
The Land is silent...Before the storm!
Ben_D
12.07.2005 18:24:32 (muokattu 12.07.2005 18:34:00)

Oli niin helvetin hyvä läppä, että täytyy kertoo pojille kerholla. Nauravat varmaan niin, että amalgaamit lentelee leegoista.

On se melkosen vitsikäs toi Jucciz.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)