Aihe: Dan Armstrong red ranger booster
1
Stone
23.08.2017 14:00:09 (muokattu 23.08.2017 19:54:57)

Onko kenelläkään otsikon mukaisesta boosterista (tai kloonista) kokemusta tai nähnyt-kuullut?
Aika harvinainenhan tuo tuntuisi olevan, jossa samassa 3 eri boost moodia.

Kävi mielessä kenties teettää Rikstonen vox ac-30/ Matchless dc-30 kloonin kaveriksi tiukimpiin rouhaisuihin. Muut vaihtoehdot mm. proco rat, crowther audio hot cake tai dallas range master.

Linkin alin pedaali red ranger booster:
http://tonereport.com/blogs/tone-ti … al-pedals-that-youve-never-heard-of

Demo: https://m.youtube.com/watch?v=O7cmefNlhyY
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
baumgaartner
24.08.2017 12:24:02
Minulla on MIA-ampsin eli jäsen SirElwoodin väsäämä klooni, johon on lisätty alkuperäisestä poiketen Gain -potikka. Omassa käytössä se on ketjun viimeisenä aina päällä Treble -asennossa, vahvistimena Uraltone jr. Antaa puhtaisiin todella maukasta heleyttä ja toimii line driverina.

Omaan makuun en saa tällä tarpeeksi ruttua, jos yritän boostina käyttää, mutta Uraltone on kyllä hyvin puhdas vahvistin ja minulla setup on varsin headroomikas. Välillä käytin tätä boostaamaan muff -varianttia, mutta siihenkin sopi sitten paremmin särökkäämpi overdrive -tyyppinen polkusin.

Suosittelen kyllä kokeilemaan, ehdottomasti.
Stone
24.08.2017 16:07:36 (muokattu 24.08.2017 16:36:57)

baumgaartner: Minulla on MIA-ampsin eli jäsen SirElwoodin väsäämä klooni, johon on lisätty alkuperäisestä poiketen Gain -potikka. Omassa käytössä se on ketjun viimeisenä aina päällä Treble -asennossa, vahvistimena Uraltone jr. Antaa puhtaisiin todella maukasta heleyttä ja toimii line driverina.

Omaan makuun en saa tällä tarpeeksi ruttua, jos yritän boostina käyttää, mutta Uraltone on kyllä hyvin puhdas vahvistin ja minulla setup on varsin headroomikas. Välillä käytin tätä boostaamaan muff -varianttia, mutta siihenkin sopi sitten paremmin särökkäämpi overdrive -tyyppinen polkusin.

Suosittelen kyllä kokeilemaan, ehdottomasti.

Kiitos paljon mielipiteestäsi!

Hommasin kokeeksi proco rat 2, kun en ole koskaan omistanut ja monilla hyviä kokemuksia sen kanssa vox ac30:ssa. Itseasiassa olen kiertänyt sen kaukaa, kunnes tajusin että sehän on näköjään monikäyttöinen työkalu. Saanen sen ensi viikolla eli testaillaan.

Pidetään silti tuo red ranger muistissa yhä. Todennäköisesti se olisi itsellänikin sellainen koko ajan päällä oleva mauste. Tuo oma vox ac30/matchless dc30 kloonini on jo itsessään tai parhaimmillaan juurikin säädettynä semi-säröillä.
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)