Aihe: Mitä hankkia D-tech Hot Rodin tilalle?
1
PolkaTulk
19.07.2005 09:53:47
Eli mitä kannattaisi hankkia yllättävästi (2 viikkoa oston jälkeen) hajonneen digitechin
hot rodin tilalle? Vehkeessä pitäisi olla jonkinnäkönen särömallinnus jonka voisi ajaa
suoraan tietokoneen linjatuloon tahi mikki-inputtiin. Näin siis että omien biisien
nauhoittelu onnistuisi. Digitechissä oli muutenkin vissiin jotain vikaa, antoi jumalattomasti
ulostuloa nauhotusohjelmaan pienilläkin leveleillä ja volumesäädöillä.

MITÄÄN MUUTA KUIN SÄRÖÄ EN TARTTE! Pelkkä tasaisen marshall-särön mallinnus riittää minulle,
toki jos samaan hintaluokkaan (n.60e) irtoaa joku toinen purkki missä on hyvän särön lisäksi jotain
muutakin, niin eihän siitä nyt haittaa ole..Jonkinmoinen kiire tällä nyt olisi kun se digitechi
pitäisi palauttaa ja aion pyytää suoraan rahat takaisin koska en jaksa odottaa kuuluisaa
thomann-korjauspalvelua.

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja.
JLM
19.07.2005 11:45:19

Eli mitä kannattaisi hankkia yllättävästi (2 viikkoa oston jälkeen) hajonneen digitechin
hot rodin tilalle? Vehkeessä pitäisi olla jonkinnäkönen särömallinnus jonka voisi ajaa
suoraan tietokoneen linjatuloon tahi mikki-inputtiin. Näin siis että omien biisien
nauhoittelu onnistuisi. Digitechissä oli muutenkin vissiin jotain vikaa, antoi jumalattomasti
ulostuloa nauhotusohjelmaan pienilläkin leveleillä ja volumesäädöillä.

MITÄÄN MUUTA KUIN SÄRÖÄ EN TARTTE! Pelkkä tasaisen marshall-särön mallinnus riittää minulle,
toki jos samaan hintaluokkaan (n.60e) irtoaa joku toinen purkki missä on hyvän särön lisäksi jotain
muutakin, niin eihän siitä nyt haittaa ole..Jonkinmoinen kiire tällä nyt olisi kun se digitechi
pitäisi palauttaa ja aion pyytää suoraan rahat takaisin koska en jaksa odottaa kuuluisaa
thomann-korjauspalvelua.

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

Olisko tuollainen mitään: http://www.behringer.com/GDI21/index.cfm?lang=ENG

Rakenteeltaan se on vielä vähemmän jämerä kuin edellinen pedaalisi mutta äänittelyssä Behringeristä olis varmasti enemmän iloa. En sitten tiedä miten tuo toimii vahvistimen edessä.

Hinta on alle 50€.
PolkaTulk
19.07.2005 13:35:04
Joo kiitoksia,tuollaisen taidan hankkia kun ei kalliskaan ole (38e)!
Nyt on vaan se thomann-palautus helvetti... Tosiaan tuo tulee vaan kotinauhotuskäyttöön niin ei sen mitään valurautaa tarttekkaan olla.
en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)