Eli mitä kannattaisi hankkia yllättävästi (2 viikkoa oston jälkeen) hajonneen digitechin hot rodin tilalle? Vehkeessä pitäisi olla jonkinnäkönen särömallinnus jonka voisi ajaa suoraan tietokoneen linjatuloon tahi mikki-inputtiin. Näin siis että omien biisien nauhoittelu onnistuisi. Digitechissä oli muutenkin vissiin jotain vikaa, antoi jumalattomasti ulostuloa nauhotusohjelmaan pienilläkin leveleillä ja volumesäädöillä. MITÄÄN MUUTA KUIN SÄRÖÄ EN TARTTE! Pelkkä tasaisen marshall-särön mallinnus riittää minulle, toki jos samaan hintaluokkaan (n.60e) irtoaa joku toinen purkki missä on hyvän särön lisäksi jotain muutakin, niin eihän siitä nyt haittaa ole..Jonkinmoinen kiire tällä nyt olisi kun se digitechi pitäisi palauttaa ja aion pyytää suoraan rahat takaisin koska en jaksa odottaa kuuluisaa thomann-korjauspalvelua. Kiitoksia jo etukäteen vastauksista! en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja. |
Joo kiitoksia,tuollaisen taidan hankkia kun ei kalliskaan ole (38e)! Nyt on vaan se thomann-palautus helvetti... Tosiaan tuo tulee vaan kotinauhotuskäyttöön niin ei sen mitään valurautaa tarttekkaan olla. en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja. |