Aihe: Mikä pedaali Peaveyn Envoy 110 seuraksi?
1
Axis86
18.07.2005 20:09:36
V-amp on mun mielestä niin huono, että voisin myydä sen vaikka pois, koska ei siitä saa hyvää särösaundia ja sit se on myös jotenkin hidas tai jotain..Ei reagoi mun soittoon. Mutta mikäs säröpedaali olisi paras vaihtoehto. Pitäis olla äärimmäisen raskaat säröt bläkkidettimeiningillä.

Käytättekö te muuten vahvistimessa multiefektiä kliiniltä puolelta, jos se on etuasteena vai säröltä? Mullla ainakin puuroutuu saundi aika tehokkaasti, jos pistää v-ampin säröpuolelta.

Oikeasti v-amp on paskempi kuin Zoom 505!
Vittu, ketään ei kiinnosta!
Kampuzzjeah!
18.07.2005 20:15:58
Digitech metal masterilla tulee hyvä särö.
http://www.digitech.com/products/metalmaster.htm

siellä on myös ääninäytteitä.
It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO!
Billsner
19.07.2005 07:29:42
Kytkitkö v-ampin suoraan inputtiin? Eihän se soundi silloin kovin hyvä olekkaan. Kaiutinmallinnukset ehdottomasti pois ja sen särön ei tarvitse olla ihan täysillä.

Oikeasti v-amp on paskempi kuin Zoom 505!

Olen vahvasti erimieltä.
Carrier Of Wounds
paristo
19.07.2005 07:55:57 (muokattu 19.07.2005 09:14:28)
Olen vahvasti erimieltä.
minä myös.

Edit: oletan että nyt puhutaan V-amp 2 -laittesta.?
Selvästi pidemmälle..
Billsner
19.07.2005 08:39:04
minä myös.

Nimimerkistäsi tuli mieleen että pitäis muuten omasta v-ampista vaihtaa paristo. Kiitoksia että muistutit.
Carrier Of Wounds
Axis86
19.07.2005 09:37:20 (muokattu 19.07.2005 09:48:11)
Kytkitkö v-ampin suoraan inputtiin? Eihän se soundi silloin kovin hyvä olekkaan. Kaiutinmallinnukset ehdottomasti pois ja sen särön ei tarvitse olla ihan täysillä.

Olen vahvasti erimieltä.

Mites ne kaiutinmallinnukset saa pois? V-amp menee piuhalla vahvistimen high gain-inputtiin ja kitara v-ampin inputtiin. Mutta pistät sä särön vai cleanin kautta v-ampin vahvistimeen.

Pitääkös v-ampin ja vahvistimen väliin laittaa vielä joku härpätin tai muu laite, että tulee hyvät saundit?
Billsner
19.07.2005 10:28:42 (muokattu 19.07.2005 10:51:35)
Mites ne kaiutinmallinnukset saa pois?

Käyttöohjeet varmaan kannattaa lukaista läpi. http://www.behringerdownload.de/V-A … -PRO/LX1_LX1PRO_LX112_FIN_Rev_D.pdf

Paina niitä kahta nuolinappia yhtäaikaa, paina nappia C (kaiutinmallinnukset) valitse kaappi niillä nuolinapeilla (1-15), pelkkä viiva tarkoittaa että ne ei ole päällä ollenkaan.

V-amp menee piuhalla vahvistimen high gain-inputtiin ja kitara v-ampin inputtiin. Mutta pistät sä särön vai cleanin kautta v-ampin vahvistimeen.

Paras tulos saadaan kun ohitetaan vahvistimen oma etuaste, mutta Envoyssa ei ole tätä mahdollisuutta, joten täytyy tyytyä siihen tavalliseen inputtiin.

Kokeileppa tätä. Laita vahvarista puhdas kanava päälle ja väännä kaikki potikat klo 12 kohdalle. Sitten väännät v-ampista mieleisesi mallinnuksen päälle (kunnon säröihin suosittelen "modern hi gain" mallinnusta), kaiutinmallinnukset pois (sullahan on jo kaiutin vahvarissa) ja sitten alat säätämään v-ampin potikoita mieluisaksi.

Omassa vahvarissani on "power amp in" liitäntä takana. Tähän kun kytkee v-ampin niin silloin se ohittaa combon oman etuasteen.

Pitääkös v-ampin ja vahvistimen väliin laittaa vielä joku härpätin tai muu laite, että tulee hyvät saundit?

Ei, mutta kuten tuossa aiemmin sanoin niin paras tapa olisi ohittaa se combon oma etuaste. Kun kytket v-ampin suoraan inputtiin niin sinulla on kaksi etuvahvistinta päällä yhtäaikaa.
Carrier Of Wounds
Axis86
19.07.2005 10:38:05
Kiitokset Billsnerille!
paristo
19.07.2005 11:37:35
kannattaa ensin opetella kunnolla toi v-amp ennen ku alkaa kovin tuomitsemaan... oot kai huomannu et loput mallinnokset (ne harmaalla kirjoitetut) saat käyttöön pitämällä TAP-nappi pohjassa ja kääntämällä AMPS-säädintä.?.
Selvästi pidemmälle..
Axis86
19.07.2005 14:28:17
kannattaa ensin opetella kunnolla toi v-amp ennen ku alkaa kovin tuomitsemaan... oot kai huomannu et loput mallinnokset (ne harmaalla kirjoitetut) saat käyttöön pitämällä TAP-nappi pohjassa ja kääntämällä AMPS-säädintä.?.

Joo, tiedän...mutta ei v-amp nyt mun mielestä ole mikään laatuvehje. Soundit on vähän muoviset, mutta se ehkä kuuluu asiaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)