JulliH 17.07.2005 19:20:02 | |
---|
Onko noita talloja muissa kun gibsonin lespauleissa? Taatusti on mutta tarvis tietää eri valmistajia ja malleja..oon huomannu että mun kouraan sopii parhaiten toi. -Life´s a bitch and then you die |
Hannu H. 17.07.2005 19:24:24 | |
---|
Melkeenpä jokaselta valmistajalta löytyy Tune-O-Matic tallaisia kitaroita. VÄHÄN oma-aloitteisuuttakin voisi olla ja selata vaikka tuntemiensa kitaranvalmistajien kotisivuja... Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Explorer 17.07.2005 21:01:25 | |
---|
kitaranvalmistajien kotisivuja... Tällä foorumilla tuo on täysin tuntematon käsite. Mutta Thomann tunnetaan kyllä, jonne hatusta vedettynä noin 90% kamojen kyselyistä linkataankin. New Millennium Cyanide Christ. |
LaXu 17.07.2005 21:05:27 | |
---|
Tällä foorumilla tuo on täysin tuntematon käsite. Mutta Thomann tunnetaan kyllä, jonne hatusta vedettynä noin 90% kamojen kyselyistä linkataankin. T-kaupasta nääs saa ne tarvittavat hinnat, kuvan ja jotain tietoa kitarasta helposti, ei tarvi kahlata valmistajien sekasotkusivujen läpi. Mulla on selaimeen säädettynä ihan pikahakukin.."thomann hakusana" paukauttaa ruudulle T-kaupan haun tulokset. :) |
Les Fender 17.07.2005 21:24:31 | |
---|
Tällä foorumilla tuo on täysin tuntematon käsite. Mutta Thomann tunnetaan kyllä, jonne hatusta vedettynä noin 90% kamojen kyselyistä linkataankin. Samansuuntaisia mietteitä pohtinut myös. Esim. monesti pohdittu mitähän eroja Mehikon/Usan stratoissa... http://www.fendereurope.com/fenderf … betweenaMexicanStratandaUSStrat.asp tuollaista tietoa antaa valmistaja, katsois niin ei tarvis arvailla kenen vastaus lähimpänä oikeaa. F sivut muutenkin mielenkiintoiset, löytyy vanhoja manuaaleja, tietoja soittajista ymymymym... Tämä vain esimerkkinä laajasta ja hyvästä sivusta. Kauas on tultu niistä meikäläisen 80-luvun alun ajoista kun kitaraa testatakseen piti hiihtää kesälläkin pakkasessa satoja kilometrejä... Saati sitten vielä vanhempien soittajien jotka joutuivat hiihtämään ilman suksia, eikä määränpäässä välttämättä ollut edes jäljellä yhtään soittopeliä. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Explorer 17.07.2005 21:31:03 | |
---|
Tämä vain esimerkkinä laajasta ja hyvästä sivusta. Kauas on tultu niistä meikäläisen 80-luvun alun ajoista kun kitaraa testatakseen piti hiihtää kesälläkin pakkasessa satoja kilometrejä... Niinpä. Täällähän näkee nykyään kysymyksiä tyyliin "miten soitetaan C5-sointu" ja kun siihen on annettu _tabulatuuri_, kysyy sama kysyjä perään "no miten soitetaan D5" jne. New Millennium Cyanide Christ. |
JulliH 17.07.2005 23:50:36 (muokattu 17.07.2005 23:50:55) | |
---|
Kiitos teille mahtavat gurut jotka aina tiedätte kaiken ja laitatte niitä kaikkein mielenkiintoisimpia ja kaikkein aiheellisimpia aiheita tänne. Ilman teitä elämälläni ei olisi sisältöä, joutuisin joka ainoa ilta itkemään itseni uneen, elätellen turhaa toivoa paremmasta huomisesta. Sydäntäni raastaa se tieto että itse olen näin suunnattoman vajavainen. Toivottavasti saan vielä otteen jostain ettei elämäni valu tyystin hukkaan. -Life´s a bitch and then you die |
Mrezzye 18.07.2005 09:27:50 | |
---|
Kiitos teille mahtavat gurut jotka aina tiedätte kaiken ja laitatte niitä kaikkein mielenkiintoisimpia ja kaikkein aiheellisimpia aiheita tänne. Ilman teitä elämälläni ei olisi sisältöä, joutuisin joka ainoa ilta itkemään itseni uneen, elätellen turhaa toivoa paremmasta huomisesta. Sydäntäni raastaa se tieto että itse olen näin suunnattoman vajavainen. Toivottavasti saan vielä otteen jostain ettei elämäni valu tyystin hukkaan. Kyllä siitä uusavuttomuudestasi voit vielä päästä eroon. Aloita vaikkapa tutustumalla kuuluisaan hakukoneeseen sivustolla www.google.com ja hakemalla sieltä eri kitaranvalmistajia esim. hakusanoilla Fender, Gibson, Jackson, Dean, Fernandes jne. jne. Jos ei löydy, niin laitapa vielä samaan hakuun hakusanaksi guitar, niin helpottaa. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
Jucciz 18.07.2005 11:09:39 | |
---|
Tai sitten laittaa googleen hakusanaksi "tune-o-matic". Varmasti tulee ennen pitkää vastaan kitaroita, joissa kyseinen tallaratkaisu on käytössä. Ennen ihmiset kävivät jopa kirjastossa etsimässä tietoa. Nykyään tuntuvat olevan liian laiskoja edes Googlen käyttöön. Uusavuttomuudella ei näemmä ole rajoja. |