Aihe: Alvarez:in akustiset
1
Walrus
22.07.2005 04:30:30
Nyt olisi tarkoitus hankkia uusia akkari ja olen noita Alvarezin luuttuja hieman katsellut kun kuuluvat olevan hinta/laadultaan erinomaisia soittimia ja tuolla harmonycentralissakin niitä kilvan kehutaan. Kertokaapa totuuksia jos kyseisen firman tuotteita omistatte.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
samueld
22.07.2005 14:29:19

Nyt olisi tarkoitus hankkia uusia akkari ja olen noita Alvarezin luuttuja hieman katsellut kun kuuluvat olevan hinta/laadultaan erinomaisia soittimia ja tuolla harmonycentralissakin niitä kilvan kehutaan. Kertokaapa totuuksia jos kyseisen firman tuotteita omistatte.

Mulla on alvarezin rd-20 ja en ole siihen mitenkään mahdottoman tyytyväinen. Siinä on kyllä laminaattilaatikoksi ihan blues-sundi, mutta tuntuis, että joku muu istuisi käteen paremmin. Tämä johtuu pääasiassa ohkasesta ja kapeasta kaulasta. Muuten ehkä nauhatyössä ja tallassa olisi ollut toivomisen varaa. Sitten mun mielestä alvarezilla on sellainen helisevä ominaissoundi, joka voi vähän jakaa mielipiteitä.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)