arvid70 21.07.2005 21:34:13 | |
---|
Eli saatanan kova kitarakuume päällä, ja seuraava sais olla sratomallia, mutta kysynkin että minkähintaisen kepin voi ostaa jossa on tuo saat..Vipu =) floikkatalla vai mikä se ny onkaan kun oon vaan lukenu että halvat ei pidä virettä ym. ei viittis pesoja kankkulaan heittää. tähänasti en oo omistanu skebaa jossa kampi, enkä tiä tartenkokaan, mutta mieli tekis. Jos joku ei heti suutu kysymykseen ja viittis valaista tätäkin asiaa. KAUPPIAAN PUHETTA!! |
reali 21.07.2005 21:40:20 | |
---|
Eli saatanan kova kitarakuume päällä, ja seuraava sais olla sratomallia, mutta kysynkin että minkähintaisen kepin voi ostaa jossa on tuo saat..Vipu =) floikkatalla vai mikä se ny onkaan kun oon vaan lukenu että halvat ei pidä virettä ym. ei viittis pesoja kankkulaan heittää. tähänasti en oo omistanu skebaa jossa kampi, enkä tiä tartenkokaan, mutta mieli tekis. Jos joku ei heti suutu kysymykseen ja viittis valaista tätäkin asiaa. No eihän noi huonot kepit pidä virettä yleensä kylläkin virityskoneistojen takia. Kyllä floikattomatkin pitävät vireen, jos vain laadukkaan ostat. Tuossa yksi hyvälaatuinene fender stratocaster, jos sitä tarkotit: http://www.thomann.de/thoiw3_fender_mex_std_strat_rw_ba_prodinfo.html Muuten kanssa stnan hieno. |
arvid70 21.07.2005 21:49:42 | |
---|
Muuten kanssa stnan hieno. Just, on muuten hieno ja just tommosta hintaluokkaakin ajattelin tässä tommosta peliä täytyy ruveta metsästämään, oon ymmärtäny, että nua mexicot ny olis vissiin? parempia ku Squierit tiedä sitte tässä. Ja tosiaan oon luullu että se o tosta kammesta kiinni aina et vire menee vituiksi ku sillä fiilistelee noilla halpiksilla. KAUPPIAAN PUHETTA!! |
reali 21.07.2005 21:55:24 | |
---|
Just, on muuten hieno ja just tommosta hintaluokkaakin ajattelin tässä tommosta peliä täytyy ruveta metsästämään, oon ymmärtäny, että nua mexicot ny olis vissiin? parempia ku Squierit tiedä sitte tässä. Ja tosiaan oon luullu että se o tosta kammesta kiinni aina et vire menee vituiksi ku sillä fiilistelee noilla halpiksilla. Ovat ne parempia. Squier ei ole edes tietääkseni Aidon Fender tehtaan valmistamaa. Mutta halpiksissa, ei se vire mihinkään katoa, itselläni halvin harley bentonin poika ja se vire ei siitä mihinkään katoa kampea painelemalla/nostelemalla... Muuten vaan menee vire halvoissa kun soittelee, tai virittää kitaran, niin 5 minuutin päästä taas epävireessä ja uudestaan virittelemään... |
arvid70 21.07.2005 21:58:37 | |
---|
Vittu tommoses soita 5min ja viritä hommis mee ku hermot =) näin ei saa olla, onneks mun epi pysyy päiväkausia vaik paritiimaa illas soittelenkin. Mutta ite kysymys tehdäänkö Fendereitä muualla ku mexicos ja usas, meinaan vaan jos kaupoille lähden ja sattuu pitkämyyjä ja kusee simmuun =) KAUPPIAAN PUHETTA!! |
reali 21.07.2005 22:02:01 (muokattu 21.07.2005 22:05:17) | |
---|
Vittu tommoses soita 5min ja viritä hommis mee ku hermot =) näin ei saa olla, onneks mun epi pysyy päiväkausia vaik paritiimaa illas soittelenkin. Ei se ole kun noiden halpisten ongelma, tuossa mexicossa veikkaisin, kun on vielä aito Fender, että vire pitää pitkään, pitkään.´ Edit: eiköhän noita Japanissakin tehdä. |
atimoc 21.07.2005 22:07:22 | |
---|
Koreassa myös, ainakin lite ash ja showmaster -malleja. Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia.
"Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
reali 21.07.2005 22:08:31 | |
---|
Koreassa myös, ainakin lite ash ja showmaster -malleja. Ok. Voisi joku osaava laittaa montakin maata, kun itseäkin kiinnostaisi. |
Dr. Muff 21.07.2005 22:11:36 (muokattu 21.07.2005 22:12:47) | |
---|
Ei se ole kun noiden halpisten ongelma, tuossa mexicossa veikkaisin, kun on vielä aito Fender, että vire pitää pitkään, pitkään. Fenderin logo ei ole kyllä tae siitä että pitäisi vireen kammetessa. Aika pitkälti vireen pitävyys on säätökysymys. Satulan pitää olla kunnossa niin ettei kielet kanita urissa. Kieltenohjurit voivat myös pilata homman. Satulan voi vaihtaa liukkaampaan, esim GrapTecin trem-nutin olen todennut toimivaksi. Tosin hyvin tehty luusatula pelaa kanssa. Noita muovisia/luisia satuloita voi koittaa liukastaa ihan grafiitilla tai muilla sopivilla lubrikanteilla (vaseliinisekoitukset tms). Tallan ruuvit pitää olla sopivalla kireydellä ja kunnollisia jousia takana sopiva määrä. Eikä se siltikään vältsysti pidä virettä jos kammen vääntää pleksiin asti. Fenkkuja on tehty USAssa, Mehikossa ja Japanissa. Hyviä on tehty kaikissa noissa kolmessa ja huonoja myös. Kokeile myös muiden valmistajien vastaavia soittimia esim Tokai, Fernandes, Jaappanin Squierit.. Tuumasta toiseen. |