Aihe: ISP Decimator hehkutusta
1
nakedzen
28.07.2005 14:19:34
Joo, kun tuolla HC:ssa näitä sen verran hehkutetaan niin ajatteli allekirjoittanutkin katsella josko niitä Suomeen suht järkevään hintaan saisi. Ja löytyihan tuolta osoitteesta:
http://www.highlystrung.co.uk/acata … ine_Catalogue_Other_pedals_171.html
Hintaa palikalle tuli 139€ postien kanssa.

Ja sitten itse asiaan. Ei jumalattarauta! Ehkä paras ostos mitä koskaan olen tehnyt, ikinä! Palikka kiinni kitaran ja vahvarin väliin, potikka kello yhteentoista ja voila! Ei kierrä vaikka vahvarin asetukset ovat gain (kello) 3, ch vol 3 ja master vol 3. Voin käytännössä tunkea kitaran kaiutinelementtiin kiinni ja silti vastassa ei ole muuta kuin hiljaisuus. Cleanit kuulostavat palikan kanssa melkein samalta. Soundi ei muuttunut, mutta ainakin tuolla mun threshold-asetuksella soinnut kuolevat pois siinä 10s kohdalla melko nopeasti. Särökanavalla ei huomaa mitään eroa. (Paitsi vihlovan vinkumisen poissaolon).

Jeps, suosittelen lämpimästi. Varsinkin niille jotka tuota heviä paukuttavat ja reeniksellä ei pääse tarpeeksi kauas kaapista kiertoa pakoon.
"Pyrkimys rationaalisuuteen on rehellisyyden puutetta" Metallia
alphamale
28.07.2005 14:37:12

Tommostapa katselin itsekin, mietin vaan että onko toi tosiaan niin hyvä että toi hush pedaaliin kaksinkertainen hinta on oikeutettu... ohan se sentään kromin värinen ;D
Lahtelaista, totta kai
Kimmo72
28.07.2005 14:46:35
Vävän oftopikin puolelle...
Tuolta yllämainitulla sivulta löysinkin pedaalimerkin nimelta Arion, jonka olin unohtanut tyystin. Muistelin että mulla oli joskus tuommonen "tutun näkönen" pedaali, eli tämmönen (löytyi jopa kuvakin)

http://www.axeandyoushallreceive.com/images/ariondl1.jpg

Aika jännä vekotin. Vieläköhän koko Arionia olemassa?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Tompsi
28.07.2005 14:56:46
Aika jännä vekotin. Vieläköhän koko Arionia olemassa?

Kylläpä vain, vielä niitä kauheita muovilootia saa uutenakin.
Kimmo72
28.07.2005 15:19:25
Kylläpä vain, vielä niitä kauheita muovilootia saa uutenakin.

Kas :) Juu muovia oli tosiaan. Tai siis on näemmä edelleen..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
alphamale
28.07.2005 16:14:05

puikaa nyt tosta desimaattorista kun mua kiinnostaa enemmän ku noi arionin laatutoosat!
Lahtelaista, totta kai
-AK-
28.07.2005 16:32:49
Oletkos kokeillut loopissa vielä? Kuulostaako erilaiselta?

Voisit myös olla reipas ja tehdä ääninäytteitä kanssa/ilman tyyliin. Saisit oikein plussan!
nakedzen
28.07.2005 16:48:06
Joo, eiköhän niitä ääninäytteitä voisi tehdä. Tosin vasta tuolla syyskuun puolella kun saan 2X12 hommattua. Ei oikein jaksa tätä konetta raahata reenikselle eikä varsinkaan 412 kotiin. En oo loopissa kokeillut kun tuo cobran looppi on tehty linjatason signaalille. En tosin sitä siellä tarviskaan kun siellä kompura/gate jo on.
Panta rei. Memento vivere. Metallia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)