Jorte Kariko 31.07.2005 17:16:24 | |
---|
heittäkääpä jotain hyviä Kitara mikkejä ilmoille valmistajamalli. vituttaa toi emg-81:sen soundi! eli siis olen vaihtamas talla mikkiä pois. Humpuukkeri mikkiä siis! ei siis aktiivi mikkejä! jos on duncaneista kokemusta niin kertokaa! |
mathias 31.07.2005 17:21:14 | |
---|
|
Jorte Kariko 31.07.2005 17:33:28 | |
---|
aivan liian kirkas soundi:) ( makuasia) vaikka saahan sitä tummemmaksi kikkailemalla omia säätöjä! mutta eihän tämä kyseinen mikki vanhene hienolla tavalla:) niin kuin tavalliset mikit:) ja muutenkin olen huomannut että joissain seymour duncanin mikeissä on parempi soundi niin cleanilla kuin säröllä! olen kokoeillut. mutta jos teil olis jotain kokemusta noista jostain duncanin mikeistä niin kertokaa! ja ehdotelkaa! |
Mikaelo 31.07.2005 17:36:46 (muokattu 31.07.2005 17:37:16) | |
---|
mutta eihän tämä kyseinen mikki vanhene hienolla tavalla:) niin kuin tavalliset mikit:) Puuttumatta yhtään kyseisen mikin soundeihin, voinet selittää mitä ylläoleva tarkoittaa? -81 ei ole tarpeeksi "vintaken" näkönen? |
Jorte Kariko 31.07.2005 17:40:44 | |
---|
Puuttumatta yhtään kyseisen mikin soundeihin, voinet selittää mitä ylläoleva tarkoittaa? -81 ei ole tarpeeksi "vintaken" näkönen? Kunhan vaan sanoin:) |
Deranged 31.07.2005 20:28:15 | |
---|
Laita Dimebucker. On hyvä cleanilla, ja säröllä sikahyvä. |
-AK- 31.07.2005 20:34:35 | |
---|
Selitä nyt kunnolla mikä nykyisessä on vikana, minkä muutoksen haluat ja millaista parannusta olet SD:ssä kuullut? Ja miksei Dimarzio tms.? Myös musiikkityyli yms. mahdollisimman tarkasti selitettynä auttaa asiaa. Muuten ei tule lasta eikä... |
Jorte Kariko 31.07.2005 21:27:03 | |
---|
Laita Dimebucker. On hyvä cleanilla, ja säröllä sikahyvä. Nimen omaan! olen miettinyt tota vaihtoehtoa, onko kokemusta? |
Jorte Kariko 31.07.2005 21:40:59 | |
---|
Selitä nyt kunnolla mikä nykyisessä on vikana, minkä muutoksen haluat ja millaista parannusta olet SD:ssä kuullut? Ja miksei Dimarzio tms.? Myös musiikkityyli yms. mahdollisimman tarkasti selitettynä auttaa asiaa. Muuten ei tule lasta eikä... kuhan nyt vaan kyselen ihmisten mielipiteitä eri mikeistä! kaikki mikit käy kuhan ovat tarpeeksi hyviä! SD oli paljonkin hevimpi!!! ei hirveästi mut kummiskin:) hyvä plussa emg 81:ssä on mielettömän hyvä sustaini! ja ei ole niin paljon kohinaa! mut löysin jo sen minkä varmaan ostan ( parikin ) joko SD SH-14 custom 5 tai SH-4 JB tai ehkä SE DIMEBUCKER mut mietitään... ja musiikki tyyli on METALLI! Ja sanotaan näin et minun mielestäni huom! minun mielestäni emg-81 on cleanilla liian kirkas! makuasia edelleen!" ja kamat millä kokeilin emg:tä oli peavey Triple XXX ja laney 4 x 12 kaappi ja kokeilin molempia mikkejä niin SD:tä Kuin emg:tä ja minun makuuni tuo SD kuulosti paremmalta! mutta nyt vain miettimään että mitä duncania ostamaan |