GildorInglorion 22.07.2005 18:34:08 (muokattu 22.07.2005 18:34:42) | |
---|
Elikkä kenellä tietoa onko hyviä laitteita.. Kuvat sekä tarkat tiedot löytyy Thomanin online-katalogista.. En jaksanut linkittää kun se ei toimi jonkun takia. Cut me free, Bleed with me, Oh no
One by one, We will fall, down down
Pull the plug, End the pain, Run´n fight for life
Hold on tight, this ain´t my fight... |
32788 22.07.2005 18:41:27 | |
---|
|
Krice 22.07.2005 19:16:33 | |
---|
Behringer on vahvistimien Harley Benton. |
Kampuzzjeah! 22.07.2005 19:29:44 | |
---|
Behringer on vahvistimien Harley Benton. perustelut? It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO! |
Krice 22.07.2005 19:33:25 | |
---|
perustelut? Tuli vaan mieleen kun ajattelin tuota V-Amp2:sta. Toisaalta Blue Devil on ihan asiallinen vahvistin ollut, tosin säröä siinä ei ole minkäänlaista (lukuunottamatta jotain outoa kohinakanavaa, jonka nimi on Hell (syvältä se onkin)), vaikka nimi ehkä viittaakin siihen. Tai ehkä se viittaa bluesiin?:) |
simosiili 25.07.2005 02:22:00 | |
---|
Tuli vaan mieleen kun ajattelin tuota V-Amp2:sta. Toisaalta Blue Devil on ihan asiallinen vahvistin ollut, tosin säröä siinä ei ole minkäänlaista (lukuunottamatta jotain outoa kohinakanavaa, jonka nimi on Hell (syvältä se onkin)), vaikka nimi ehkä viittaakin siihen. Tai ehkä se viittaa bluesiin?:) blue devil on hirveä paska. säästä ja osta putkipeli.. voiha toi olla iha kätevä makuuhuonekitaristille.. kaappi on luultavasti ok:) roknroll |
Bowie88 01.08.2005 21:38:56 | |
---|
Mulla on täsmälleen tuo setti ja olen hemmetin tyytyväinen! Siinä on kokoa ja tehoa joka lähtöön! |
Krice 01.08.2005 21:44:09 | |
---|
säästä ja osta putkipeli.. Mikä niissä putkivahvistimissa kiehtoo? Ne putkethan hajoilee kuulamma aika helposti vieläpä. |
slerbis 01.08.2005 22:10:36 | |
---|
Mikä niissä putkivahvistimissa kiehtoo? Ne putkethan hajoilee kuulamma aika helposti vieläpä. Oletko koskaan soittanut putkivahvistimen kautta? Ei siinä mitään, jotkut pitää transistoreista. Itse omistan myös tuon Blue Devilin ja se on lojunut käyttämättömänä siitä päivästä lähtien kun hankin ensimmäisen putkivehkeen. Joskus olen sen päälle laittanut, soitellut 5 min. , todennut että ei näin ja laittanut putket lämpeneen... Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |
Krice 02.08.2005 00:14:20 | |
---|
Oletko koskaan soittanut putkivahvistimen kautta? Marsulla joskus, ei ollut tosin minun. Siitä on kyllä niin kauan, että en osaa oikein arvioida soundeja, mutta hyvin se soi kyllä. Säröä riitti ilman mitään purkkia. Mutta en ole millään tavalla ollut tyytymätön Blue Deviliin. Soundi lähtee lopulta sormista:) |
trih 02.08.2005 01:29:25 | |
---|
Mikä niissä putkivahvistimissa kiehtoo? Ne putkethan hajoilee kuulamma aika helposti vieläpä. Niistä lähtee (runsaasti yksinkertaistaen) se oikea "kaunis" särö mättöön. Trankkusärö on "rumempi". Putki tekee myös sen putkikompression (Yllätys) josta viisaammat kertokoon tarkemmin jos ketään jaksaa kiinnostaa. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |