Aihe: Hybrid Children säröt ?
1
Zeni
07.08.2005 21:46:50
Millähän vermeillä nuo pojat mahtaa säröt tehdä ? Aika massiivista tavaraa on ?

Mulla on käytössä Tuo JCM602 vahvari ja sen oman särön lisäksi Boss MD-2 ? Millaset säädöt pitäisi noiden Gain ja Dist juttujen kanssa olla ?
Läpistö
07.08.2005 23:48:38

No etkö voi kokeilla mikä kuulostaa lähimmäksi?
Vai pelkäätkö että pedaali särkyy tai jotain? :P

Ei hitto nää kyselyt menee jo liiallisuuksiin...
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
PoLFus
08.08.2005 00:02:36

Veikkaan, että valmiilla kamoillasi pääset jo hyvin lähelle. Säätöä, säätöä. Ja humbuckeri auttaa asiaan.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Zeni
08.08.2005 00:15:37
Mä en noilla vermeillä samaa saanut aikaiseksi vaikka koitin, siksi kysyin. Olisin kyllä valmis ostamaan uuden purkin jotta samaan pääsee. Humbuckerikin löytyy.
slerbis
08.08.2005 00:42:51
Mä en noilla vermeillä samaa saanut aikaiseksi vaikka koitin, siksi kysyin. Olisin kyllä valmis ostamaan uuden purkin jotta samaan pääsee. Humbuckerikin löytyy.

Ennenkuin joku ehtii nälvimään niin sanotaan nätisti. Samaan ei pääse millään purkilla yksistään. Kuvien perusteella pojilla näyttäisi olevan JCM2000:set, joten ainakin vahvistimesi merkki on oikea ;). Koitappas laittaa säröä pienemmälle siitä purkistas ja leveliä isommalle ja tietysti myös vahvaristas sitä volaa auki, (kohtuuden rajoissa. emmehän halua naapurin mummoa kiusata) niin pitäis ainakin räyhätä hiukan paremmin.
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
Roksennus
08.08.2005 10:45:05
Millähän vermeillä nuo pojat mahtaa säröt tehdä ? Aika massiivista tavaraa on ?

Mulla on käytössä Tuo JCM602 vahvari ja sen oman särön lisäksi Boss MD-2 ? Millaset säädöt pitäisi noiden Gain ja Dist juttujen kanssa olla ?

joskus ollessani työharjoittelussa kuopiolaisessa mussiikkitarvikeliikkeessä, myin tälle Kosken Laurille Marshallin Jackhammerin. elikkäs jos sillä vielä on se vehje näin neljän vuoden jälkeen niin siitähän se saundi osaltaan lähtee. elikkäs koitappa sellaisesta ruuvata.
If it's too loud, you're too old!!!
rosberg
08.08.2005 11:09:17
ei kait sitä bändiä enää ole olemassa? se eka ep joskus sata vuotta sitten oli ok, mutta siitä on jo aikaa. velvet revolverin lämppärinä ne veti sen verran huonosti, että luulin sen jo loppuneen.
keep on truckin!
Roksennus
08.08.2005 11:23:07
ei kait sitä bändiä enää ole olemassa? se eka ep joskus sata vuotta sitten oli ok, mutta siitä on jo aikaa. velvet revolverin lämppärinä ne veti sen verran huonosti, että luulin sen jo loppuneen.

kyllähän ne vetää ihan KYBÄLLÄ!!! =)=)
If it's too loud, you're too old!!!
Henko
08.08.2005 13:23:17

Eiks niillä joskus aiemmin ollu Hughes & (or) Kettnereitä?
Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)