Aihe: Marshall JCM800 combo
1
Gramer
31.08.2005 15:25:53
Oon katellut torilta kyseistä comboa. Riittääkö potku tuossa vahvistimessa reenikämpällä soittamiseen kovemminkin hakkaavan rumpalin kanssa? Ja jos on kokemuksia kyseisestä laitteesta niin laittakaa tänne kiitos. Onko rahansa arvoinen eli 550 euroa?
-= Gods Made Heavy Metal =-
Joees
31.08.2005 16:36:20
Oon katellut torilta kyseistä comboa. Riittääkö potku tuossa vahvistimessa reenikämpällä soittamiseen kovemminkin hakkaavan rumpalin kanssa? Ja jos on kokemuksia kyseisestä laitteesta niin laittakaa tänne kiitos. Onko rahansa arvoinen eli 550 euroa?

Ei harmaintakaan aavistusta watti määrästä. Mutta silti sanon että kyllä se kuuluu kovakätisen rumpalin kanssakin.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Zeni
31.08.2005 16:43:58

Ite olisin halunnut tuollaisen. Hintaa sillä oli 700euroa ja muistaakseni oli 2203 sarjaa, 2205 tai 2210 en olisi hyväksynyt. Tosta oli vielä osa potikoista rahisevia. Hinnan takia ostinkin sitten JCM602 combon joka on siis samaa sarjaa 60W ja 2x12".

Mulle oli suuri yllätys että tuo on sisältä ihan piirilevyä, luulin olevan jollain turretilla ja point-to-pointilla tehty.

Kyllä varmasti riittää, mulla on nyt kanavista volumet puolessa välissä ja masterista 3-4 paikkeilla (ei kello). Niin ja biassit päin vit*ua, biasoiduilla soi vielä kovempaa. Jos tuo on sitä 2205 ja 2210 sarjaa niin voisi jäädä itseltä ostamatta. Jos taas 2203/2204 niin mun mielestä halpa. Jos et itse osta niin kerrotko mulle missä tuo on myynnissä ?

Ja anteeksi jos nuo mallimerkinnät on ketulleen, viisaammat korjatkoon.
Gramer
31.08.2005 19:05:57
Ei harmaintakaan aavistusta watti määrästä. Mutta silti sanon että kyllä se kuuluu kovakätisen rumpalin kanssakin.

Watteja combossa on 50 ja malli 4210 (vastaa nuppina 2205).
-= Gods Made Heavy Metal =-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)