Theodor 01.09.2005 19:34:09 | |
---|
Elikkä käytös olis noin 500-700 ekeä..ehdottakaa jotain hyvää floikallista hevikeppiä ?.Mieluiten V-malli mutta ei pakollinen ( ku ei ibanetziltakaan sellasta löydy) Saa olla uusi tai käytetty. Katsellut olen Jacksonin Rr3 ja Esp-ltd:n Mmv mallia. Kovaa tilukeppiä siis etsitään :P Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Juunas666 01.09.2005 19:36:08 | |
---|
Elikkä käytös olis noin 500-700 ekeä..ehdottakaa jotain hyvää floikallista hevikeppiä ?.Mieluiten V-malli mutta ei pakollinen ( ku ei ibanetziltakaan sellasta löydy) Saa olla uusi tai käytetty. Katsellut olen Jacksonin Rr3 ja Esp-ltd:n Mmv mallia. Kovaa tilukeppiä siis etsitään :P Floikallisista malleista suosittelen jos etsit v-tyylin keppiä niin tuota ESP Ltd Mmv Sn kepukkaa. Jos et tarvii floikkaa niin sit tuo Bo malli tuosta esp:stä. |
Kampuzzjeah! 01.09.2005 19:50:00 | |
---|
Elikkä käytös olis noin 500-700 ekeä..ehdottakaa jotain hyvää floikallista hevikeppiä ?.Mieluiten V-malli mutta ei pakollinen ( ku ei ibanetziltakaan sellasta löydy) Saa olla uusi tai käytetty. Katsellut olen Jacksonin Rr3 ja Esp-ltd:n Mmv mallia. Kovaa tilukeppiä siis etsitään :P IBANEZ RG 5xx!!!!!!! se on paras tohon hintaluokkaan ja ibat omaa floikan joka pitää vireen!! Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Oxyn 01.09.2005 21:02:15 (muokattu 01.09.2005 21:02:52) | |
---|
Ite oon kovin tykästynyt tohon S470DXQM kitaraani :) Kaulassa on vähän mistä ottaa kiinni, eikä ole sellanen hammastikku kuten RGt joita olen kokeillut. Ja tallana on mainio Zero Resistance Tremolo. edit: Niin, ja hintaa on 715e. Eli menee hitusen yli budjetin, mutta hyvä kitara :) |
Theodor 01.09.2005 21:58:51 | |
---|
kiitoksia neuvoista :P lisää otetaan vastaan Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Leper Messiah 01.09.2005 22:00:28 | |
---|
edit: Niin, ja hintaa on 715e. Eli menee hitusen yli budjetin, mutta hyvä kitara :) no kyllä tuon nyt varmasti saa alle 700 tingittyä. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Carpenter 01.09.2005 22:21:10 | |
---|
Kyllä sen niin on, että Ibanezilta löytyy parhaimmat floikkakepit tohon hintaluokkaan. S- ja RG-sarjalaiset kannattaa tsekata. Edge, Lo-Pro Edge, Edge Pro ja ZR ovat todella kovia floikkia ja pitävät kyllä vireen. Tossa hieman kuvia: http://www.levytukku.fi/ibzsahkokitarat.htm Viimeistely on laadukasta ja kitaroissa on hyvä tuntuma. Ainoa "heikko" lenkki on se, että mikit eivät ole aivan huipputasoa mutta ihan hyvät ne ovat silti. Ja voihan ne vaihtaa, jos oikein hifistellä haluaa. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
luopio 01.09.2005 22:56:05 | |
---|
Suosittelen Jacksonin DKMG:eetä. Bändin toinen kitaristi osti just tommosen ja hyvä on hintasekseen. LTDeitä en voi suositella koska tuohon hintaan ei vielä 400-sarjalaista irtoa. Tainno kaippa nuo v-malliset menettelee, mieluummin silti kääntyisin siinä tapauksessa RR3seen. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Theodor 02.09.2005 13:24:55 | |
---|
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/136/212/mmv_sn.phtml Tollaseen tulokseen oon ny loppujen lopuksi tullu :) (juunas666 :kin ehdotti tuota) Ulkonäkönsä puolesta keppi soveltuu hyvin hevi mättöön ja tiluttamiseen :D ..Haku ei taaskaan toimi joten laitan tänne lisää kysymyksiä :P ..Minkälaiset mikit ? Onko floikka minkäänlainen ? pitääkö vireen? Minkälainen kaula? Ps: tarkoittaako set neck liimakaulaa ? ..itse en pääse keppiä vielä hetkeen testaamaan :( Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Theodor 02.09.2005 13:25:29 | |
---|
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Theodor 02.09.2005 13:26:31 | |
---|
Prkl...linkki ei toiminut... laittakaapa tohon topsoundin hakuun Mmv niin tulee se keppi mitä tarkoitin :) Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Antti90 02.09.2005 14:10:44 | |
---|
mitä eroa on muuten tolla edellisellä ja tällä: http://www.topsound.fi/default_ie.asp Se että tuo topsoundin on vanhempaa mmv mallia. Siinä on Duncan Designin mikit. Siinäpä suurimmat erot. |
Velli 02.09.2005 14:35:06 (muokattu 02.09.2005 14:40:06) | |
---|
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/136/212/mmv_sn.phtml Tollaseen tulokseen oon ny loppujen lopuksi tullu :) (juunas666 :kin ehdotti tuota) Ulkonäkönsä puolesta keppi soveltuu hyvin hevi mättöön ja tiluttamiseen :D ..Haku ei taaskaan toimi joten laitan tänne lisää kysymyksiä :P ..Minkälaiset mikit ? Onko floikka minkäänlainen ? pitääkö vireen? Minkälainen kaula? Ps: tarkoittaako set neck liimakaulaa ? ..itse en pääse keppiä vielä hetkeen testaamaan :( Mikit ovat keskinkertaiset, set neck tarkoittaa liimakaulaa. Floikka on huono, se pitää vireen ehkä vuoden pari, sen jälkeen metalli alkaa väsyä ja vireelle voi sanoa hyvästit. Ei kannata ostaa noita kökkötallaisia kitaroita. Tässä on sulle lista hyvistä floikkatalloista: Ibanez: Edge, Lo-Pro Edge, Edge Pro I, Zero Resistance Gotoh Schaller Orig. Floyd Rose ja noista ultimaalisen parhaat ovat Edge ja Lo-Pro Edge lukittavien tukipaalujensa ansiosta (ZR:sta en sano mitään koska siitä mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta en ole siitä koskaan asiantuntijoiltakaan huonoa sanaa kuullut) Jos kitarasta ei löydy jotain noista, niin kannattaa jättää ostamatta ja säästyt mielipahalta. Voit toki ostaa ihan mitä haluat, mutta älä tule sitten tänne itkemään että miksi floikka ei pidä virettä. Sinua on varoitettu :). |
Leper Messiah 02.09.2005 14:38:36 | |
---|
Mikit ovat keskinkertaiset, set neck tarkoittaa liimakaulaa. Floikka on huono, se pitää vireen ehkä vuoden pari, sen jälkeen metalli alkaa väsyä ja vireelle voi sanoa hyvästit. Ei kannata ostaa noita kökkötallaisia kitaroita. Tässä on sulle lista hyvistä floikkatalloista: Ibanez: Edge, Lo-Pro Edge, Edge Pro I, Zero Resistance Gotoh Schaller Orig. Floyd Rose Jos kitarasta ei löydy jotain noista, niin kannattaa jättää ostamatta ja säästyt mielipahalta. Voit toki ostaa ihan mitä haluat, mutta älä tule sitten tänne itkemään että miksi floikka ei pidä virettä. Sinua on varoitettu :). unohdit kahlerin Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Velli 02.09.2005 14:41:58 | |
---|
unohdit kahlerin Siitä olen kuullut aika ristiriitaisia kommentteja. Sen vuoksi en mahduttanut sitä noiden 100% varmojen tallojen listalle. Moneen tietämääni Charvel mod 6:een on vaihdettu orig. floyd rose Kahlerin tilalle jotta vire on saatu pysymään paremmin. |
kurisutofaa 02.09.2005 14:52:30 | |
---|
Mutta sitten kun on talla kulunut puhki, voi ostaa uuden tallan. Kun sinulla on 700eur käytettävissä niin ostat nyt tuon mmv sn, ja parin vuoden päästä ostat orig floyd rose tallan niin hinta menee jonkinverran yli 700 eur. Tallan vaihto ei käsittääkseni ole kovin vaikea. |
Leper Messiah 02.09.2005 14:54:35 | |
---|
Siitä olen kuullut aika ristiriitaisia kommentteja. Sen vuoksi en mahduttanut sitä noiden 100% varmojen tallojen listalle. Moneen tietämääni Charvel mod 6:een on vaihdettu orig. floyd rose Kahlerin tilalle jotta vire on saatu pysymään paremmin. mutta sitten kun miettii, millaisia kampivinkunoita vaikkapa kerry king vääntelee niin pakkohan sen on toimia. kun kerta vire kuuluu pysyvän. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Velli 02.09.2005 15:05:28 (muokattu 02.09.2005 15:11:18) | |
---|
mutta sitten kun miettii, millaisia kampivinkunoita vaikkapa kerry king vääntelee niin pakkohan sen on toimia. kun kerta vire kuuluu pysyvän. edit. Ei mitään, sekoilin ajatuksissani. Sanoinkin että olen kuullut ristiriitaisia kommentteja kyseisestä tallasta eikä niihin näkemiini mod 6:iin ollut huvikseen sitä tallaa vaihdettu. Nähtävästi jotkut yksilöt toimivat ja toiset taas eivät. Ehkä niihin toimiviin yksilöihin on vaihdettu joitain olennaisia osia. Siltikään en suosittelisi Kahleria varauksetta hommaamaan. Jos haluaa floikan johon voi 100% varmasti olla tyytyväinen, niin silloin hommaisin ainakin itse Ibanezin Edge:n tai Lo-Pro Edge:n. |
Niskamies 02.09.2005 15:06:29 | |
---|
Ai luuletko että Kerry King oikeasti käyttää jotain 500€:n kitaroita saati sitten lisenssifloikkia? Olet mainonnan uhri. Artistit harvemmin käyttävät niitä laitteita joita mainostavat. Kyse on sponsoridiileistä. Leper Messiah tarkottanee sitä Kahleria. Virallisesti semi-pro! |
Velli 02.09.2005 15:07:11 | |
---|
Leper Messiah tarkottanee sitä Kahleria. Juu, huomasin juuri. |