Nicke90 30.08.2005 21:05:04 | |
---|
Omistan kyseisen pedaalin ja se syö patterin virran järkyttävän nopeasti. Jos joku omistaa kyseisen pedaalin niin voisiko kertoa kuinka nopeasti patteri yleensä kuluu. Omani kestää n. 2 päivää.. |
BoNey 30.08.2005 21:06:31 | |
---|
Kyllä sen pitäisi kestää kunhan muistat ottaa inputista piuhan aina pois kun lopetat soiton. huGGGswarrna |
tommiot 30.08.2005 21:06:50 (muokattu 30.08.2005 21:08:32) | |
---|
Ota piuha pois inputista. Käytä muuntajaa tai vähintäänkin ladattavia paristoja (akkuja). |
McNulty 30.08.2005 21:06:53 | |
---|
Omistan kyseisen pedaalin ja se syö patterin virran järkyttävän nopeasti. Jos joku omistaa kyseisen pedaalin niin voisiko kertoa kuinka nopeasti patteri yleensä kuluu. Omani kestää n. 2 päivää.. Nappaa piuha inputista pois kun lopetat soittamisen. Jos tuntuu että se syö liikaa patteria niin siinä voi olla joku vika... kannattaa siis tutkailla asiaa. Voit myös ostaa jollain 10-20e muuntajan... saapi virtansa sitten seinästä eikä tarvitse pattereiden kanssa leikkiä. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Super-Jari 30.08.2005 21:07:06 | |
---|
Ota kaikki piuhat irti pedaalista kun lopetat soittamisen tai sitten ole mies ja osta muuntaja. Maksaa vajaan 10e. |
Nicke90 30.08.2005 21:22:36 | |
---|
Piuhat otan aina irti pedaalista ja käytän ladattavia akkuja... Eli luultavasti siinä on jotain vikaa... |
McNulty 30.08.2005 21:47:15 | |
---|
Piuhat otan aina irti pedaalista ja käytän ladattavia akkuja... Eli luultavasti siinä on jotain vikaa... Jotkut ladattavat patterit (akut) ovat heikkoja... itselläni oli joku halpislaturi jossa latasin langattoman hiiren pattereita ja ne eivät pitkään kestäneet. Ostin 30e Vartan laturin ja samassa paketissa tuli 4 Vartan Accua AA-kokoisia. Laturilla voi latailla toki AAA ja 9V pattereita myöskin. Rupes meinaan patterit kestään ja toimiin ihan eri tavalla tuon Vartan myötä. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Jag 30.08.2005 22:02:37 | |
---|
Ota kaikki piuhat irti pedaalista kun lopetat soittamisen tai sitten ole mies ja osta muuntaja. Maksaa vajaan 10e. niinno takuu raukeaa Bossin pedaaleissa, jos ei ole käyttänyt Bossin muuntajaa. Itteeki raivostuttaa toi input piuhan nykiminen. Aina sillon tällön unohtuu ottaa irti ja aamulla on taas patteri tyhjä. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Super-Jari 30.08.2005 22:04:57 | |
---|
Jucciz mode on/ Hankkiudu eroon tuommoisesta sirinälootasta ja osta Orange. /Jucciz mode off |
Jucciz 30.08.2005 22:15:23 | |
---|
Jucciz mode on/ Hankkiudu eroon tuommoisesta sirinälootasta ja osta Orange. /Jucciz mode off Kerro meille vielä, missä kohtaa piti nauraa ja iltamme on pelastettu. |
Jag 30.08.2005 22:16:00 | |
---|
Jucciz mode on/ Hankkiudu eroon tuommoisesta sirinälootasta ja osta Orange. /Jucciz mode off tähän kait nyt pitää laittaa et hoho "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Jucciz 30.08.2005 22:16:30 | |
---|
tähän kait nyt pitää laittaa et hoho Ei vaan "plussaa +++". |
Super-Jari 30.08.2005 22:16:30 | |
---|
Kerro meille vielä, missä kohtaa piti nauraa ja iltamme on pelastettu. Tuon sun lainaaman teksin kohdalla. Kaikki pitää erikseen neuvoa. |
Zeni 30.08.2005 22:21:42 | |
---|
niinno takuu raukeaa Bossin pedaaleissa, jos ei ole käyttänyt Bossin muuntajaa. Itteeki raivostuttaa toi input piuhan nykiminen. Aina sillon tällön unohtuu ottaa irti ja aamulla on taas patteri tyhjä. Mistä nuo muka saisi selville, että on käytetty eri muuntajaa ? |
Super-Jari 30.08.2005 22:23:15 | |
---|
Mistä nuo muka saisi selville, että on käytetty eri muuntajaa ? Enpä ole koskaan kuullu että ois Bossi menny rikki ja muutenkin tuntuu että vika on niissä ladattavissa paristoissa. |
Jucciz 30.08.2005 22:24:41 | |
---|
Ikinä en oo Bossin muuntajaa käyttäny Bossin pedaaleissa. Lukuisia muita merkkejä kylläkin. Yksikään pedaali ei ole hajonnut. |
Jag 30.08.2005 22:31:15 | |
---|
` niinno takuu raukeaa Bossin pedaaleissa, jos ei ole käyttänyt Bossin muuntajaa. Itteeki raivostuttaa toi input piuhan nykiminen. Aina sillon tällön unohtuu ottaa irti ja aamulla on taas patteri tyhjä. Mistä nuo muka saisi selville, että on käytetty eri muuntajaa ? onko näin?
Ikinä en oo Bossin muuntajaa käyttäny Bossin pedaaleissa. Lukuisia muita merkkejä kylläkin. Yksikään pedaali ei ole hajonnut. mimmosii virran rokkjoita sul sit on käytös? suositelkaa suoraan vaik T-kaupasta erilaisia, nimittäin tommonen muuntaja tipahti mun ostos listan jatkoks välittömästi. -Miten sitten jos on monenlaisia pedaaleita. Esim. Boss in Ds-2 EHX:n small clone ja sit vaik danelectron tunamelt.( niin kaikkia noita minulla ei siis vielä ole) Miten tässä tapauksessa?Pitääkö ostaa kaikille oma muuntaja? (Niin olen efekilaudan rakentamista suunnitellut ja tiedän tuon FAQ tekstin. Tutustun siihen paremmin kuhan kerkiän.) "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
MrHands 30.08.2005 22:47:31 | |
---|
|
Jucciz 30.08.2005 22:54:55 | |
---|
mimmosii virran rokkjoita sul sit on käytös? Tällä hetkellä käytössä on Mascot. Olen käyttänyt myös Jim Dunlopin, Danelectron sekä muutamien ihan halpavalmistajien muuntajia, ongelmitta. |
Zeni 30.08.2005 23:27:01 | |
---|
Mulla oli yksi Ibanez, yksi (dunlop ???) ja joku bilteman. Biltema kyrvähti n. viikko hankinnan jälkeen (en jaksanut palauttaa). Jos sattuisi niin käymään, että pedaali laukeaa niin hanki sitten Boss:in muuntaja ja vakuuttele että tämän kanssa olet käyttänyt. Ei sitä mistään selville saa. |