Asmi 16.08.2005 20:37:58 | |
---|
Vertailuna heittäisin Vamppi 2sen ja Toneworksin Ampworks Guitarin. Lähinnä laatu kiinnostaa, ei niinkään mallinnosten määrä. Hinta T-kaupassa on täsmälle sama, mutta kumpi olisi parempi. Lähinnä käyttö olisi tuota nauhoituspuolta..Miten paljon nää häviää Podeille? King Tut's wah wah club |
J.RA 16.08.2005 21:36:59 | |
---|
otsikosta plussa... -Sellasta se vaan on- |
simosiili 01.09.2005 21:45:59 | |
---|
otsikosta plussa... jep maraparta |
Ziggy Bubba 02.09.2005 16:45:53 | |
---|
V-Amp 2 on hintaisekseen todella kova peli. Korgin säröpuolesta ei ole kovin hyviä kokemuksia.. Kertokoon ken tietää enemmän. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Feggy 02.09.2005 18:54:46 | |
---|
Oletko harkinnut Voxin Tonelabia? Munsta erittäin hyvä. |
McNulty 02.09.2005 18:56:57 | |
---|
Oletko harkinnut Voxin Tonelabia? Munsta erittäin hyvä. tai line6 pod 2.0 toimii mukavasti kotisoittelussa myös. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Asmi 02.09.2005 19:10:13 | |
---|
Jeps, en päätyny kumpaankaan noista vaan ostin Podin 2.0 käytettynä, tyytyväinen olen. Pahoittelut typerästä otsikosta King Tut's wah wah club |
Jii 02.09.2005 19:31:40 | |
---|
Oletko harkinnut Voxin Tonelabia? Munsta erittäin hyvä. Mä nyt kysyn tästä lisää. Olen alkanut kyllästyä roudaukseen ja "kasaan" efektejä, vaikka oma vahvistin toki on vaan yksi osa roudauspaletista. Yleisölle tulisi saada loihdittua soundit rautalankaosastosta kasarirokkiin/heviin ja toki olisi hyvä, että itsekin voisi olla soundiin jotakuinkin tyytyväinen. Olisiko Tonelab vastaus tähän? Vahvistimesta en toki ole luopumassa, vaan mietin, josko hankkisi tilalle sellaisen pelin, joka olisi täydellinen yhteen ainoaan musiikkityyliin. Just eikä melkein. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
McNulty 02.09.2005 19:47:07 | |
---|
Mä nyt kysyn tästä lisää. Olen alkanut kyllästyä roudaukseen ja "kasaan" efektejä, vaikka oma vahvistin toki on vaan yksi osa roudauspaletista. Yleisölle tulisi saada loihdittua soundit rautalankaosastosta kasarirokkiin/heviin ja toki olisi hyvä, että itsekin voisi olla soundiin jotakuinkin tyytyväinen. Olisiko Tonelab vastaus tähän? Jos soitat livenä niin Tonelab SE on melkeinpä parempi ratkaisu. Saat jalalla vaihdeltua saundeja ja onpa mukana vielä volumena ja wahina toimivat exp-pedaalit. Vahvistimesta en toki ole luopumassa, vaan mietin, josko hankkisi tilalle sellaisen pelin, joka olisi täydellinen yhteen ainoaan musiikkityyliin. Just eikä melkein. siis... hetkinen. haluat yhden hyvän saundin vai? Eikös tämä sodi tuon toisen lausahduksen kanssa keskenään. No, oli miten oli... suosittelen että tsekkaat läpi seuraavat: - Boss GT-8 - Vox Tonelab ja Tonelab SE - Line6 POD XT ja POD XT Live "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Feggy 02.09.2005 19:56:54 | |
---|
Mä nyt kysyn tästä lisää. Olen alkanut kyllästyä roudaukseen ja "kasaan" efektejä, vaikka oma vahvistin toki on vaan yksi osa roudauspaletista. Yleisölle tulisi saada loihdittua soundit rautalankaosastosta kasarirokkiin/heviin ja toki olisi hyvä, että itsekin voisi olla soundiin jotakuinkin tyytyväinen. Olisiko Tonelab vastaus tähän? Enpä osaa sanoa, kämpillä mulle riittää Twini, särö ja delay. Käytän tuota kotona. Alkuperäinen kysyjä kai kaipasi vehjettä nauhoitteluun... |
Jii 02.09.2005 20:15:03 | |
---|
Alkuperäinen kysyjä kai kaipasi vehjettä nauhoitteluun... My bad. Birth, copulation and death.
Is this your life? |