Aihe: Putkivahvistimen huoltoa Turun seudulla?
1
vazrider
04.09.2005 11:42:04
Otsikon mukainen kysymys. Onko kellään tietoa? Kuka ja missä?
Dr. Muff
04.09.2005 11:58:25
Otsikon mukainen kysymys. Onko kellään tietoa? Kuka ja missä?

ACTIVE RTV-HUOLTO KY. Kallis(niinku kaikki) ja voi joutua odottelemaan. Muita en tiedä.
Tuumasta toiseen.
nakedzen
04.09.2005 13:07:26
"Only dead fish go with the flow" Metallia
otto_t
04.09.2005 13:33:31
ACTIVE RTV-HUOLTO KY. Kallis(niinku kaikki) ja voi joutua odottelemaan. Muita en tiedä.

En suosittele missään nimessä tuota lafkaa. Yhden kerran olen sinne vahvistimen vienyt ja aivan varmasti se oli viimeinen. En tiedä mistä muropaketista he olivat bias säätöohjeet/arvot löytäneet, ainakin KT88:in bias oli jätetty järjettömän kylmäksi. Ja mikä kaikista käsittämättömitä oli, niin kun sain vahvistimeni takaisin niin "Standby" oli jotenkin onnistuttu ohittamaan. Eli kun laitoin vahvistimen päälle niin ääntä aikoi tulla läpi n.10 sekunnin päästä ja vaikka standbytä paineli asennosta toiseen niin sillä ei ollut mitään vaikutusta mihinkään.
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!   |   www.clayskin.com   |   www.mikseri.net/clayskin
Hannu H.
04.09.2005 13:39:47

Forssassa on Monstermies Juha Mäntymaa joka ainakin mun marshallin huollon suoritti hyvin. Ei mitään valittamista ja hintakaan ei ollut paha =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Dr. Muff
04.09.2005 14:02:12
Forssassa on Monstermies Juha Mäntymaa joka ainakin mun marshallin huollon suoritti hyvin. Ei mitään valittamista ja hintakaan ei ollut paha =)

Forssa, tuo Turun esikaupunkialue :)

En minäkään toiste vie vahvistintani Activeen.
Tuumasta toiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)