Villek 01.09.2005 17:06:14 | |
---|
Ja ei tartte haukkua. Ei ole putki peli; mutta hintaansa nähden kelpaa kotinurkkaan pikkutreeneihin.Tahtois tietää kokemuksista efekti pedalien kans. Oon ajatellu hankkia jotain tube screamer tyyppistä häröä. Pelittääkö clean kanavalla? PS on kieltämättä nuo vehkeen omat säröt vähän liian ronskit mun makuun. |
Carpenter 01.09.2005 17:08:24 | |
---|
Kokeilin ja kuulosti todella hirveältä. Line kuutoset ovat siitä huonoja, että pedaalit eivät oikein toimi niiden kanssa. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Dumb 01.09.2005 18:58:23 | |
---|
Säröpedaalit ei kovin hyvin futaa kun tulee ongelmia sisääntulon clippaamisen kanssa, mutta kaikki muut muljuttimet pelaa kyllä ihan yhtä lailla kuin muidenkin vahvistimien kanssa. |
Villek 02.09.2005 18:02:44 | |
---|
Kokeilin ja kuulosti todella hirveältä. Line kuutoset ovat siitä huonoja, että pedaalit eivät oikein toimi niiden kanssa. Niin kiitos vastauksesta. Lisä kys?? kokeilitko clean kanavalla ja ilman mitään ylimääräistä?? |
Carpenter 02.09.2005 18:05:53 | |
---|
Niin kiitos vastauksesta. Lisä kys?? kokeilitko clean kanavalla ja ilman mitään ylimääräistä?? Juu. Cleanilla eikä mitään muuta roipetta ollut päällä. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Villek 02.09.2005 18:07:06 | |
---|
Juu. Cleanilla eikä mitään muuta roipetta ollut päällä. Minkälaista säröä kokeilit?? Tube screamer tms?? |
McNulty 02.09.2005 18:08:32 | |
---|
ainoa säristin josta olen line6:n kanssa saanut ulos jotain kuunneltavaa oli Ibanezin Smash Box... vaikka sekin oli turhan rankka ja raju minulle. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Carpenter 02.09.2005 18:15:29 | |
---|
Taisi olla Bossin GT-3:n säröt. En enää muista millaisia säröjä kokeilin, mutta oman trankkuvahvarini kanssa ne kuulostivat paremmilta ja vielä paremmilta oman putkivahvarini kanssa. Muutenkin mielestäni säröpedaalit toimivat putkivahvistimien kanssa paremmin. Ainoa(siis mitä olen itse testannut) poikkeus on Ibanezin Smash Box. Kerran kun musakaupassa testailin pedaaleita, niin Smash Box kuulosti paremmalta trankun kuin putken kanssa. Tämä saattaa johtua siitä, että pedaali on suunniteltu siten, että se toimii hyvin Ibanezin omien vahvistimien kanssa. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
sihvoh 10.09.2005 21:17:56 (muokattu 10.09.2005 21:30:17) | |
---|
Mallintavissa on omat niksinsä erillispurkkien käytön kanssa. Niissä pitää vetää gain-säädöt niin alas, ettei se klippaa turhan paljon ja lisätä master volumea kun tarvitaan lisää hönkää. Ainakin itselläni Line 6 Guitarport toimii aika hyvin kyseisellä tavalla sekä Tube Screamerin, että omatekoisen putkietusen kanssa. EDIT: Ja pitää tietysti käyttää soveltuvaa vastinmallinnosta. Säröpurkki hi-gain mallinnoksen kanssa ei toimi hyvin... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Landola59 10.09.2005 21:27:46 | |
---|
Kokeilin ja kuulosti todella hirveältä. Line kuutoset ovat siitä huonoja, että pedaalit eivät oikein toimi niiden kanssa. Kylläpä toimii. JA Spidereihin käy vain line6 pedaalit. Joka ei sitä tienny. itellä 112 spiideri ja onko ongelmia? ei oo ei oo. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Jannipaali 10.09.2005 21:30:14 | |
---|
Spider II vahvarista saa kyllä sellaset säröt ulos, että oksat pois! Ainakin omasta 75 wattisesta. Wah pedaalit toimii hyvin, säröt ei. THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
Landola59 10.09.2005 21:41:04 | |
---|
Mitään järkeä ostaa säröpedaalia jo niin jykevän särön omaavaan laitteeseen. Ja kun omiaki efektejä noissa on niin wah wah jää melkee ainoaks joka olis hyödyllinen ostos spider II rinnalle. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
JPQ 10.09.2005 22:34:26 | |
---|
Mitään järkeä ostaa säröpedaalia jo niin jykevän särön omaavaan laitteeseen. Ja kun omiaki efektejä noissa on niin wah wah jää melkee ainoaks joka olis hyödyllinen ostos spider II rinnalle. Ehkä se että jos hakee erilaista säröä. Tai haluaa kokeilla vaikkapa tätä chorus->phaser->flanger kuten minä olen jo synan kanssa kokeillutkin. ja on Choruksissakin yms eroja. |
Jannipaali 10.09.2005 22:55:13 | |
---|
Ehkä se että jos hakee erilaista säröä. Tai haluaa kokeilla vaikkapa tätä chorus->phaser->flanger kuten minä olen jo synan kanssa kokeillutkin. ja on Choruksissakin yms eroja. Ymmärsinköhän oikein, mutta Spider kakkosessa on nämä jo valmiina. Ainakin omassani on. THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
-Ossi- 11.09.2005 20:32:43 | |
---|
Siis wah-pedaalit pelittävät Spiderin kanssa hyvin särön ollessa päällä? I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
SirElwood 11.09.2005 21:41:06 | |
---|
Siis wah-pedaalit pelittävät Spiderin kanssa hyvin särön ollessa päällä? Kyllä vaan. |
Villek 13.09.2005 18:51:09 | |
---|
Nyt se on kokeiltu. Kokeiltiin kaverin ibanez tube screamer TS-9 ja toimi hyvin?? Siis haluan hillittyä säröä (overdriveä) mitä Line 6 spider II ei itsessään ole. No kaikki kaikessa se toimi ja ajattelin uhkarohkeasti hankkia halvemman hyväksi kehutun Digitech bad monkeyn. |
Exhausted 14.09.2005 11:42:35 (muokattu 14.09.2005 11:42:56) | |
---|
JA Spidereihin käy vain line6 pedaalit. Hahhah. Kas kun ei Line6 ole itse tajunnut tällä mainostaa |
Villek 16.09.2005 09:33:45 | |
---|
Sen olen tässä huomannut koko spider II vahvistimesta, että vaatii paljon perehtymistä. Se toimii kohtuu hyvin mutta vasta pitkän ajan perehtymisen ja säätelyn jlk.Siinä on joitain "piilo säätöjä " ja kerta kokeilulla siitä ei saa selvää. Tehdas asetukset on todella perseestä, joten ne on rukattava uusiksi. |