cd10 18.09.2005 13:20:23 | |
---|
onko jollain kokemusta noista härveleistä,että kumpi kannattais hankkia ku hevi ja rautalanka pitäis taittua molemmat, mut ihan koti käyttöön vaan. Lisäksi samanmoiseen tarkotukseen hyvä kitara hl. n. 600e |
sn 18.09.2005 13:31:16 | |
---|
Vaiko TM30? Blank |
JartZA 18.09.2005 16:06:17 | |
---|
Vaiko TM30? Tämä. "SG - nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
johnny darnett 19.09.2005 09:12:31 | |
---|
Itselläni on valvetronix100 ja se on perkeleen hyvä. Riippuen ihan musatyylistä. Itse vedän mättöö, mutta usein tulee kotona soiteltua kliinejä efektifiilistelyjä ja olen vakuuttunut tämän pelin ominaisuuksista. Ei (ehkä) kuitenkaan taivu äärirynkytykseen(blackiin, rässiin) itsekseen, joka ei minua haittaa kun tulee joka tapauksessa käytettyä SD-1stä siinä edessä tuomaan se viimeinen silaus. Cubea en ole päässyt testaamaan sen kummemmin, joten en hauku enkä kehu. "kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti |
Emit 19.09.2005 12:51:08 | |
---|
Itselläni on cube30 ja ihan hyvä on, kyllä sillä pärjää. |
JuSu 19.09.2005 13:03:28 | |
---|
...hevi ja rautalanka pitäis taittua... ...Lisäksi samanmoiseen tarkotukseen hyvä kitara hl. n. 600e Kitaraksi lähtisin katselemaan jotain stratotyyppistä, jossa on tallassa humbucker, esim. Yamaha Pacifica, Fender... Valikoimaa on runsaasti. =) JuSu Minä olen myyrä. |
Playboy 19.09.2005 15:09:01 | |
---|
Tohon hintaluokkaan saa jo ihan kelpo jacksonin tai ibanezin mikäli hevi kiinnostaa..Itse omistan ton cuben ja olen kyllä todella tyytyväinen..Ainut turha asia on noi efektit, jotka ovat aika laimeita (itse käytän vaa kaikua).
Haku on ystäväsi..Muista se. |
w the greatest 19.09.2005 21:27:59 | |
---|
Ja sitä rautalankaa vasta kiva onkin sillä jacksonilla pistää menemään. Hyvät luonteenpiirteet voi korvata useilla huonoilla. |
McNulty 19.09.2005 21:59:38 | |
---|
Valvetronix 30 oli erittäin mainio pikkukone kun sitä tänään musaliikkeessä kuritin. Jos vaihtoehdot olisivat Cube, Spider II tai Valvetronix niin VT:n nappaisin mukaan. Sopiva hinta, helkkarin hyvät saundit (siis oikeasti, se 70s UK vaffarimallinnus murisi juuri oikealla tavalla... tai ainakin niin oikealla tavalla kuin tuollainen pikkupurkki pystyy jäljittelemään.) Cleanit oli paremmat kuin Spiderissä, säröt oli valovuoden edellä L6 Hämppyä ja efektitkin toimivat ihan mallikkaasti. TM:n kanssa en tuota vertaillut vierekkäin. TM on varmasti myös kalliimpi, eli jos budjetti on joku 300e niin siihen rakoon tuo AD30VT on kerrassaan mainio pikkuvaffari. TM30 on perussaundeiltaan mainio peli myöskin. Itselleni tulisi tiukka kisa TM30 ja AD30VT:n välillä jos tuon kokoluokan treenivaffaria olisin vailla. Kannattaa käydä tyypittelemässä, mielestäni TM ja VT ovat kummatkin Cubea parempia saundillisesti. Ei Cube ole lainkaan huono mutta se on perus, Voxissa oli enempi särmää kuin Cubessa ja TM on "helkkarin hyvä" perus :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
Spike 23.09.2005 14:16:01 | |
---|
Valvetronix 30 oli erittäin mainio pikkukone kun sitä tänään musaliikkeessä kuritin. Jos vaihtoehdot olisivat Cube, Spider II tai Valvetronix niin VT:n nappaisin mukaan. Sopiva hinta, helkkarin hyvät saundit (siis oikeasti, se 70s UK vaffarimallinnus murisi juuri oikealla tavalla... tai ainakin niin oikealla tavalla kuin tuollainen pikkupurkki pystyy jäljittelemään.) Mun mielestä vähän tunkkanen se 70s UK, toimii kyllä loistavasti kirkassoundisten skittojen kanssa. Plus, että tuo tykkää purkeistä edessä. Modatulla SD-1 olen testaillut ja Danelectron French Toastilla. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Spike 23.09.2005 14:16:57 (muokattu 23.09.2005 14:18:07) | |
---|
tuplat So you did but did nothing. Sama meni mänät. |