Aihe: Fenderit
1
Notatol
26.09.2005 19:23:01
Oon hankkimassa kitaraa siis fenderiä.. Mietin tässä American ja American deluxen välillä.. Mitäs mielipiteitä näistä malleista on? lähinnä humbuckerilla varustettua katselin? Ja mikä on teistä paras väritys näihin malleihin?
McNulty
26.09.2005 20:25:32
Oon hankkimassa kitaraa siis fenderiä.. Mietin tässä American ja American deluxen välillä.. Mitäs mielipiteitä näistä malleista on? lähinnä humbuckerilla varustettua katselin? Ja mikä on teistä paras väritys näihin malleihin?

Väri se on mikä ratkaisee. Itse ottaisin Deluxen sillä lukittavalla tallalla ja LSR satulalla varustettuna jos sellaisen H/S/S modernin Straton haluaisin. Lähinnä siksi että sen kanssa ei tarvitsisi sitten murehtia mitään virejuttuja.

Kummatkin sarjat ovat ihan asiallisia, Deluxessa on vain enemmän blingblingiä... kuten ajan termit kuuluvat. Ota se kumpi tuntuu paremmalta käteen. Ja sellainen väri mikä näyttää parhaalta silmissäsi. Minulle toimii burstit, naturalit ja ylipäätään kaikki läpikuultovärit.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)